Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Albert.

Haha ja vrijdag en zaterdag -1 hier maar verder geen vorst overdag en dat is geen winter in mijn ogen :DD ;))

Winter is wat we hebben gehad een dikke week geleden maar dat is niet op komst zover ik alles zie en beluister.

Moge Albert.

Haha ja vrijdag en zaterdag -1 hier maar verder geen vorst overdag en dat is geen winter in mijn ogen :DD ;))

Winter is wat we hebben gehad een dikke week geleden maar dat is niet op komst zover ik alles zie en beluister.
Zou je winterkleding maar niet wegleggen, spijkerbanden op je fiets…. Bereid je maar voor.

Kom maar uit je ontkenningsfase.. 😆 😆

Zou je winterkleding maar niet wegleggen, spijkerbanden op je fiets…. Bereid je maar voor.
Nou die leg ik niet weg voor april denk ik en ik heb een goede dikke jas en op de fiets ga ik alleen naar Frits maar niet als het glad is. Vorst vindt ik dan ook niet erg als er maar geen pak sneeuw en gladheid is. Velen durven of kunnen er dan weer niet of slecht uit en ik hou graag rekening met de medemens ;))
Sneeuw is prachtig om te zien maar ja daar heb je het wel mee gehad. In onze buurt wonen vrij veel ouderen en die maken vaak nog een wandeling maar dat soort mensen zijn dan weer aan huis gebonden en dat is jammer.

Goedemorgen allemaal,

De weersvoorspelling ziet er niet gunstig uit voor deze en alle andere straatmakers.
Moge Michael en jij bent dus een van de vele die wordt getroffen door ijsberenweer. Van mij mag Koning Winter blijven waar hij is en dat tot 2036 :DD :DD

Avond, broodtrommel weer gevuld, winterhandschoenen opgezocht en fietstas voor op de bagagedrager. Komende weken de fiets weer uit de schuur voor woon-/werkverkeer.

Goedavond allemaal!
Goedemorgen allemaal! Ik ben er weer 🙂 Het was een enorm hectische week, maar inmiddels gaat het weer best goed met mijn moeder. Een stent rijker en weer lekker thuis. En ik heb weer even wat tijd voor mezelf, ook fijn. Hoe is jullie weekend tot zover?
Nou vandaag, de zondag, heb ik me het schompes gepoetst. Ik moet volgende week weer naar de KNO en ik verwacht weer een week onder andere niet te mogen bukken, tillen, niet warm douchen en zo.

Ik zal je verklappen dat je heel vaak bukt, daar kom je achter als het afgeraden wordt 😆 .
In december ook bij de KNO geweest en toen een week lang nagebloed, dus dat calculeer ik nu maar in. Kan het ook niet tegenvallen.

Ik mag dus in de herhaling 😡.
In december is het niet goed gedaan.

PS: voordeel is dat mijn huis vandaag brandschoon is haha.

Goeienavond samen. Heel de middag kinderen bezig gehouden op een verjaardagsfeest van mijn autistische buurjongen. Nou ik ben kapot! Ben op de bank neergestort en daar kom ik de eerste uren niet vanaf. Pfffff

Goeienavond samen. Heel de middag kinderen bezig gehouden op een verjaardagsfeest van mijn autistische buurjongen. Nou ik ben kapot! Ben op de bank neergestort en daar kom ik de eerste uren niet vanaf. Pfffff
Word al moe als ik het lees 😴

Ik wilde jullie nog laten weten hoe het met hondje Ollie is afgelopen. Hij heeft een heerlijk plekje gevonden bij een vriendin van een kennis van ons.
Hij heeft er een paar keer gelogeerd en het gaat geweldig met hun andere hond en met de kleinkinderen. Ben heel erg blij voor het mannetje.
Hier samen met zijn nieuwe maatje. Sinds vandaag blijft hij definitief.

Bijlagen

• IMG_2592.jpeg
    IMG_2592.jpeg
    304.8 KB · Weergaven: 7
Ik wilde jullie nog laten weten hoe het met hondje Ollie is afgelopen. Hij heeft een heerlijk plekje gevonden bij een vriendin van een kennis van ons.
Hij heeft er een paar keer gelogeerd en het gaat geweldig met hun andere hond en met de kleinkinderen. Ben heel erg blij voor het mannetje.
Das mooi.

Finale Afrika cup vanavond weer Tuuterende Marrokanen op straat om 11uur.
Nou net op het rondje met een van de honden ook al, ik vroeg me al af wat het was. Om 20 uur of zo?

Een personenwagen en een bedrijfsbus zonder belettering. Alarmlichten aan en luid tuuterend. Ik hoorde ze al van ver. Nou snap ik hem.
Wat fijn dat dit gelukt is!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan