Moge Jennifer en fijn dat het beter gaat met je moeder.
Zou je winterkleding maar niet wegleggen, spijkerbanden op je fiets…. Bereid je maar voor.Moge Albert.
Haha ja vrijdag en zaterdag -1 hier maar verder geen vorst overdag en dat is geen winter in mijn ogen![]()
Winter is wat we hebben gehad een dikke week geleden maar dat is niet op komst zover ik alles zie en beluister.
Nou die leg ik niet weg voor april denk ik en ik heb een goede dikke jas en op de fiets ga ik alleen naar Frits maar niet als het glad is. Vorst vindt ik dan ook niet erg als er maar geen pak sneeuw en gladheid is. Velen durven of kunnen er dan weer niet of slecht uit en ik hou graag rekening met de medemensZou je winterkleding maar niet wegleggen, spijkerbanden op je fiets…. Bereid je maar voor.
Moge Michael en jij bent dus een van de vele die wordt getroffen door ijsberenweer. Van mij mag Koning Winter blijven waar hij is en dat tot 2036Goedemorgen allemaal,
De weersvoorspelling ziet er niet gunstig uit voor deze en alle andere straatmakers.

Mogge, vorst in de grond. Is niet goed voor de zandbaan.Goedemorgen allemaal,
De weersvoorspelling ziet er niet gunstig uit voor deze en alle andere straatmakers.
Grijs en mistig.Middag Thea op deze grijze dag.
Beetje voetbal vooral, schaatsen heb ik niet veel trek in.Middag Albert en bij gebrek aan beter maar shorttrack kijken hier.
Ik heb ook geen zin in schaatsen daarom kijk ik ook alleen ernaarBeetje voetbal vooral, schaatsen heb ik niet veel trek in.

Nou vandaag, de zondag, heb ik me het schompes gepoetst. Ik moet volgende week weer naar de KNO en ik verwacht weer een week onder andere niet te mogen bukken, tillen, niet warm douchen en zo.Goedemorgen allemaal! Ik ben er weer 🙂 Het was een enorm hectische week, maar inmiddels gaat het weer best goed met mijn moeder. Een stent rijker en weer lekker thuis. En ik heb weer even wat tijd voor mezelf, ook fijn. Hoe is jullie weekend tot zover?
Sterkte alvast!Ik mag dus in de herhaling 😡.
DankjewelSterkte alvast!
Word al moe als ik het lees 😴Goeienavond samen. Heel de middag kinderen bezig gehouden op een verjaardagsfeest van mijn autistische buurjongen. Nou ik ben kapot! Ben op de bank neergestort en daar kom ik de eerste uren niet vanaf. Pfffff
Het is ook heel vermoeiend inderdaad, vooral omdat de jarige soms overprikkeld raakt en het dan op een schreeuwen zet. Ik ben naast zijn oma éen van de weinige mensen waarbij hij weer snel rustig wordt.Word al moe als ik het lees 😴
Terug tuterenFinale Afrika cup vanavond weer Tuuterende Marrokanen op straat om 11uur.

Das mooi.Ik wilde jullie nog laten weten hoe het met hondje Ollie is afgelopen. Hij heeft een heerlijk plekje gevonden bij een vriendin van een kennis van ons.
Hij heeft er een paar keer gelogeerd en het gaat geweldig met hun andere hond en met de kleinkinderen. Ben heel erg blij voor het mannetje.
Hier samen met zijn nieuwe maatje. Sinds vandaag blijft hij definitief.
Dan lig ik al in bed..lTerug tuteren![]()
Nou net op het rondje met een van de honden ook al, ik vroeg me al af wat het was. Om 20 uur of zo?Finale Afrika cup vanavond weer Tuuterende Marrokanen op straat om 11uur.
Wat fijn dat dit gelukt is!Ik wilde jullie nog laten weten hoe het met hondje Ollie is afgelopen. Hij heeft een heerlijk plekje gevonden bij een vriendin van een kennis van ons.
Hij heeft er een paar keer gelogeerd en het gaat geweldig met hun andere hond en met de kleinkinderen. Ben heel erg blij voor het mannetje.
Hier samen met zijn nieuwe maatje. Sinds vandaag blijft hij definitief.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.