Tja hier zijn al 3 dikke druppels gevallen , mss schijnt hier aan de kust de zon en daar regen en regenJa. Maar geen start voorlopig.
Tja hier zijn al 3 dikke druppels gevallen , mss schijnt hier aan de kust de zon en daar regen en regenJa. Maar geen start voorlopig.

Ja en wie krijgt er op zn donder als er doden zouden vallen? Ze hebben een rondje gedaan en je zag niks. Om 4u wordt het droger en dan gaan ze los denk ik.Zelfs in de MotoGP is het regenbanden eronder en gaan en het moet heel hard regenen willen ze daar niet rijden.
Tja, je hebt kerels en kerels![]()
![]()
![]()
John laat zn hond nog niet uit als t regent. Over mietje gesproken.Nou ik heb ze wel in flinke regen zien rijden hoor en dat op 2 wielen. Paar wedstrijden geleden in de regen kwamen er maar 10 over de streep in flinke regen maar ze rijden wel door.Bij zware regen rijden de MotorGp jochies ook niet
Nou ik wel hoor maar Sky wil niet wandelen en dat is een ander verhaal. Ik ben geen fan van regen maar ja als je zo n sport gaat doen dan weet je dat je hitte en regen erbij krijgt.John laat zn hond nog niet uit als t regent. Over mietje gesproken.
Met zo n rotgang rondjes rijden is al spelen met je leven dus als je dat niet wil dan moet je niet aan de F1 meedoen vindt ik. Op 2 wielen is nog veel riskanter natuurlijk en als je aan zoiets begint dan weet je dat er onder alle omstandigheden risico s zijn.Nee die regels zijn aangescherpt na dat ongeluk in Japan met Jules Bianchi die toen onder een shovel knalde en verongelukte.
Het zijn echt geen mietjes maar waarom onnodig risico nemen met mensenlevens.

Vorige jaar 62 inhalen en dit jaar nauwelijks 18 .Avond allemaal een dan zijn al diee inhaalplaatsen nog niet genoeg want ja dit was echt saai inderdaad maar goed mooie uitslag in elk geval.

Dan moet je toch eens kijken want ze rijden maar 17-22 ronden en vaak is het spannend tot de laatste ronde en vooral in de Moto2 en 3. In de MotoGP is Marc nu oppermachtig maar dan zie je bij de coureurs erachter wel veel strijd en spektakel. Hier zie je ook vaak tussen de eerste en de tiende maar een klein verschil terwijl dat in de F1 vaak al een minuut is en dat is toch andere koek.tja maar zo kan je ieder sport in twijfel trekken nu motogp zegt me totaal niks en ik wil het ook niet afbranden maar waarom 60 rondjes rijden na ronde 59 hangt iedereen nog op een zakdoek en wie grote risico neemt in laatste bocht en gashendel net iets verder durft opendraaien dan de collega wint de race . Ik ga nu zwak uit de hoek komen maar ze kunnen de aankomst ook na 5 rondes leggen zelfde resultaat en waarschijnlijk ook zelfde winnaar .
Yep ik blijf bij basket . spannende wedstrijden leuk muziekje ertussen en toffe sfeer ook met de meeste supporters van de tegen partij .Dan moet je toch eens kijken want ze rijden maar 17-22 ronden en vaak is het spannend tot de laatste ronde en vooral in de Moto2 en 3. In de MotoGP is Marc nu oppermachtig maar dan zie je bij de coureurs erachter wel veel strijd en spektakel. Hier zie je ook vaak tussen de eerste en de tiende maar een klein verschil terwijl dat in de F1 vaak al een minuut is en dat is toch andere koek.
Maar goed ieder heeft en kijkt zn eigen ding natuurlijk.
Vooral dat laatstee is belangrijk en dat is bij voetbal wel anders.Yep ik blijf bij basket . spannende wedstrijden leuk muziekje ertussen en toffe sfeer ook met de meeste supporters van de tegen partij .
Je zal dr maar staan met je caravan of tent, daarom ga ik liever elk jaar wat comfortabeler op vakantie in een appartement/of vakantiehuis.Goedemorgen, hier in Kroatië al een aantal uur wakker vanwege extreem weer. Het komt er met bakken uit en onweer zoals ik het nog nooit heb meegemaakt.
We vertrekken woensdag, eerst een paar dagen Zuid Limburg in een hotel in Vijlen en zaterdag door naar de Moezel.Wanneer vertrek je Albert en voor hoelang?
Ok, dus dan zien we je over 3 weken pas weerWe vertrekken woensdag, eerst een paar dagen Zuid Limburg in een hotel in Vijlen en zaterdag door naar de Moezel.

Denk je? IPad gaat mee zodat ik jullie een beetje in de gaten kan houden.., ff VPN openen en nieuw account, lekker spammen dan in t Russisch oid,Ok, dus dan zien we je over 3 weken pas weer![]()
Zover ik nu weet kun je niet meer met VPN online komen. Dat vanwege de spammers.Denk je? IPad gaat mee zodat ik jullie een beetje in de gaten kan houden.., ff VPN openen en nieuw account, lekker spammen dan in t Russisch oid,
Mooi dat dat nu kan maar ja die Russen spamden vorige week aardig wat dus daarom is VPN niet mogelijk. Laatste dagen is het rustig.Ik heb geeneens vpn meer. Toen een tijdje gehad door inlogproblemen met Caiway, met VPN aan ging dat prima, zonder niet op de WiFi. Met Ziggo niks geen troubles meer,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.