Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja. Maar geen start voorlopig.
Tja hier zijn al 3 dikke druppels gevallen , mss schijnt hier aan de kust de zon en daar regen en regen

Zelfs in de MotoGP is het regenbanden eronder en gaan en het moet heel hard regenen willen ze daar niet rijden.
Tja, je hebt kerels en kerels :DD :DD :pp

Zelfs in de MotoGP is het regenbanden eronder en gaan en het moet heel hard regenen willen ze daar niet rijden.
Tja, je hebt kerels en kerels :DD :DD :pp
Ja en wie krijgt er op zn donder als er doden zouden vallen? Ze hebben een rondje gedaan en je zag niks. Om 4u wordt het droger en dan gaan ze los denk ik.

Bij zware regen rijden de MotorGp jochies ook niet

denk bij dergelijke regen dat motogp ook niet rijd je hebt weners en bleiters ...

:sorry: John laat zn hond nog niet uit als t regent. Over mietje gesproken.

Bij zware regen rijden de MotorGp jochies ook niet
Nou ik heb ze wel in flinke regen zien rijden hoor en dat op 2 wielen. Paar wedstrijden geleden in de regen kwamen er maar 10 over de streep in flinke regen maar ze rijden wel door.
Ik hoor net op Belgie de verslaggever ook zeggen dat veiligheid belangrijk is maar dat jaren geleden de regels niet zo streng waren als nu.

:sorry: John laat zn hond nog niet uit als t regent. Over mietje gesproken.
Nou ik wel hoor maar Sky wil niet wandelen en dat is een ander verhaal. Ik ben geen fan van regen maar ja als je zo n sport gaat doen dan weet je dat je hitte en regen erbij krijgt.

Nee die regels zijn aangescherpt na dat ongeluk in Japan met Jules Bianchi die toen onder een shovel knalde en verongelukte.
Het zijn echt geen mietjes maar waarom onnodig risico nemen met mensenlevens.

Nee die regels zijn aangescherpt na dat ongeluk in Japan met Jules Bianchi die toen onder een shovel knalde en verongelukte.
Het zijn echt geen mietjes maar waarom onnodig risico nemen met mensenlevens.
Met zo n rotgang rondjes rijden is al spelen met je leven dus als je dat niet wil dan moet je niet aan de F1 meedoen vindt ik. Op 2 wielen is nog veel riskanter natuurlijk en als je aan zoiets begint dan weet je dat er onder alle omstandigheden risico s zijn.
De baan was wel nat in Spa maar ja het was geen noodweer.

Als je geen risico met mensenlevens wil nemen als organisatie dan moet je ze niet harder dan 100km/uur laten rijden :DD :DD

Btw, ik ben het niet snel eens met Max maar met wat ie nu zegt ben ik het weel eens:

Verstappen zei over de boordradio dus dat hij de FIA te voorzichtig vond en gewoon had willen racen.

Saaie race geen aanvallen 2 te snelle wagens en rest is elkaar waard . Wel het mooiste circuit ter wereld je kan op 105 plaatsen inhalen 7 km lang topspeed 325 km/u

Avond allemaal een dan zijn al diee inhaalplaatsen nog niet genoeg want ja dit was echt saai inderdaad maar goed mooie uitslag in elk geval.

Avond allemaal een dan zijn al diee inhaalplaatsen nog niet genoeg want ja dit was echt saai inderdaad maar goed mooie uitslag in elk geval.
Vorige jaar 62 inhalen en dit jaar nauwelijks 18 .

Ja maar goed ik vindt over het algemeen dat er veel te weinig wordt ingehaald en dat je echt strijd ziet als je dat met de MotoGP vergelijkt.
Ik denk dat je in 5 ronden MotoGP neet zoveel actie ziet als in een hele F1 race.

Maar ja Max zal wel weer mopperen een klagen na de race :DD

tja maar zo kan je ieder sport in twijfel trekken nu motogp zegt me totaal niks en ik wil het ook niet afbranden maar waarom 60 rondjes rijden na ronde 59 hangt iedereen nog op een zakdoek en wie grote risico neemt in laatste bocht en gashendel net iets verder durft opendraaien dan de collega wint de race . Ik ga nu zwak uit de hoek komen maar ze kunnen de aankomst ook na 5 rondes leggen zelfde resultaat en waarschijnlijk ook zelfde winnaar .

tja maar zo kan je ieder sport in twijfel trekken nu motogp zegt me totaal niks en ik wil het ook niet afbranden maar waarom 60 rondjes rijden na ronde 59 hangt iedereen nog op een zakdoek en wie grote risico neemt in laatste bocht en gashendel net iets verder durft opendraaien dan de collega wint de race . Ik ga nu zwak uit de hoek komen maar ze kunnen de aankomst ook na 5 rondes leggen zelfde resultaat en waarschijnlijk ook zelfde winnaar .
Dan moet je toch eens kijken want ze rijden maar 17-22 ronden en vaak is het spannend tot de laatste ronde en vooral in de Moto2 en 3. In de MotoGP is Marc nu oppermachtig maar dan zie je bij de coureurs erachter wel veel strijd en spektakel. Hier zie je ook vaak tussen de eerste en de tiende maar een klein verschil terwijl dat in de F1 vaak al een minuut is en dat is toch andere koek.
Maar goed ieder heeft en kijkt zn eigen ding natuurlijk.

Dan moet je toch eens kijken want ze rijden maar 17-22 ronden en vaak is het spannend tot de laatste ronde en vooral in de Moto2 en 3. In de MotoGP is Marc nu oppermachtig maar dan zie je bij de coureurs erachter wel veel strijd en spektakel. Hier zie je ook vaak tussen de eerste en de tiende maar een klein verschil terwijl dat in de F1 vaak al een minuut is en dat is toch andere koek.
Maar goed ieder heeft en kijkt zn eigen ding natuurlijk.
Yep ik blijf bij basket . spannende wedstrijden leuk muziekje ertussen en toffe sfeer ook met de meeste supporters van de tegen partij .

Yep ik blijf bij basket . spannende wedstrijden leuk muziekje ertussen en toffe sfeer ook met de meeste supporters van de tegen partij .
Vooral dat laatstee is belangrijk en dat is bij voetbal wel anders.

Zo. Weer een 48 weken wachten op de Tour. Prachtige overwinning voor Wout van Aert. Ploegentactiek werkte prima vandaag, hoewel Pogi hoefde natuurlijk niet mee te doen. Hopen dat er de volgende rondes wat meer tegenstand is tegen de overmacht.

Avond Albert. Nou we gaan nu penalty s kijken bij het EK.

Goedemorgen.

Goedemorgen, hier in Kroatië al een aantal uur wakker vanwege extreem weer. Het komt er met bakken uit en onweer zoals ik het nog nooit heb meegemaakt.

Goedemorgen

Moge Michael en Stefan.

Een goede maandag(vakantie)dag.

Moge Albert.

Goedemorgen, hier in Kroatië al een aantal uur wakker vanwege extreem weer. Het komt er met bakken uit en onweer zoals ik het nog nooit heb meegemaakt.
Je zal dr maar staan met je caravan of tent, daarom ga ik liever elk jaar wat comfortabeler op vakantie in een appartement/of vakantiehuis.
Dit jaar naar Traben Trarbach op een paar meter vd Moezel.

Mogge John.

Wanneer vertrek je Albert en voor hoelang?

We vertrekken woensdag, eerst een paar dagen Zuid Limburg in een hotel in Vijlen en zaterdag door naar de Moezel.
Ok, dus dan zien we je over 3 weken pas weer;))

Ok, dus dan zien we je over 3 weken pas weer;))
Denk je? IPad gaat mee zodat ik jullie een beetje in de gaten kan houden.., ff VPN openen en nieuw account, lekker spammen dan in t Russisch oid,

Denk je? IPad gaat mee zodat ik jullie een beetje in de gaten kan houden.., ff VPN openen en nieuw account, lekker spammen dan in t Russisch oid,
Zover ik nu weet kun je niet meer met VPN online komen. Dat vanwege de spammers.

Ik had zelf ook via Norton de VPN aan maar heb die uit moeten doen vorige week.

Ik heb geeneens vpn meer. Toen een tijdje gehad door inlogproblemen met Caiway, met VPN aan ging dat prima, zonder niet op de WiFi. Met Ziggo niks geen troubles meer,

Ik heb geeneens vpn meer. Toen een tijdje gehad door inlogproblemen met Caiway, met VPN aan ging dat prima, zonder niet op de WiFi. Met Ziggo niks geen troubles meer,
Mooi dat dat nu kan maar ja die Russen spamden vorige week aardig wat dus daarom is VPN niet mogelijk. Laatste dagen is het rustig.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan