klopt mijn voornaam staat in mijn profielIk zie opeens bij Tutorial de voornaam staan en dat is altijd wel handig als je reageert 👍
klopt mijn voornaam staat in mijn profielIk zie opeens bij Tutorial de voornaam staan en dat is altijd wel handig als je reageert 👍
Ja ik zie het nu Jeffrey maar ja in de regel kijkt niemand snel bij een profiel dus daarom wist ik het ook niet maar nu staat het in je onderschrift en dat was nooit zo dacht ik.klopt mijn voornaam staat in mijn profiel
Bekijk bijlage 390579

dat klopt, dat heb ik nog niet zo lang geleden toegevoegd.dat was nooit zo dacht ik.
Mijn naam toegevoegd aan nieuwe banner/profiel-foto (dat kan AI dan wel snel en goed voor mij doen) 😎Ja ik zie het nu Jeffrey maar ja in de regel kijkt niemand snel bij een profiel dus daarom wist ik het ook niet maar nu staat het in je onderschrift en dat was nooit zo dacht ik.
Duidelijker kan niet HenkMijn naam toegevoegd aan nieuwe banner/profiel-foto 😎

Mijn dank JessicaDuidelijker kan niet Henk

Ik denk dat hij 56 is geworden 😉Zal hij echt jarig zijn?![]()
![]()
![]()
Ach dan moet de arme drommel nog heel wat jaartjes tot zn AOWIk denk dat hij 56 is geworden 😉

Laarbeek dat is niet zo heel ver van geldrop inderdaad.Morgen allemaal. Groningen en Geldrop vanuit Laarbeek. 🙂
Hetzelfde beeld hier op de app buienalarm (radar)
Klopt, echt jammer van Aquabeek maar de achtergrond is duidelijk. Niet ver nee.Laarbeek dat is niet zo heel ver van geldrop inderdaad.
Je zult dan ook wel regelmatig bij aquabeek te vinden zijn? Helaas gaat deze prachtige zaak in december sluiten.
Nee maar wel lieslaarzen 😂Moge Michael en had je roeispanen nodig?
Ben je nu blij zeker… 🙂Middag Albert en bedoel je nou te zeggen dat ik geen regendansje had moeten doen?
Morgen wordt wel zo goed als droog maar ja de komende 14 dagen wel elke dag regen.
Nou de hele dag regen hoeft niet voor mij hoor maar de temp is prima en af en toe een bui is ook geen probleem. Je kan nu iets doen zonder je rot te zweten.Ben je nu blij zeker… 🙂
Ja ik had deze ook nooit in onze sloot verwacht maar die is er vast ooit ingegooid door iemand en deze dacht ik ga aan de wandel. Tja wat moet je er dan mee behalve hem teruggooien.Snel doen laten verdwijnen, wordt een plaag in Nederland.
https://www.nvwa.nl/binaries/nvwa/d...t/factsheet-rode-amerikaanse-rivierkreeft.pdf
Euh. Wat denk je? Kogel door de kop? In de vriezer?Ja ik had deze ook nooit in onze sloot verwacht maar die is er vast ooit ingegooid door iemand en deze dacht ik ga aan de wandel. Tja wat moet je er dan mee behalve hem teruggooien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.