Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik zie opeens bij Tutorial de voornaam staan en dat is altijd wel handig als je reageert 👍
klopt mijn voornaam staat in mijn profiel
1757324778812.png

klopt mijn voornaam staat in mijn profiel
Bekijk bijlage 390579
Ja ik zie het nu Jeffrey maar ja in de regel kijkt niemand snel bij een profiel dus daarom wist ik het ook niet maar nu staat het in je onderschrift en dat was nooit zo dacht ik.
Of ik heb niet goed gekeken :DD

Middag.

Is de teller versprongen John? Zie nu 60.....

Ja ik zie het nu Jeffrey maar ja in de regel kijkt niemand snel bij een profiel dus daarom wist ik het ook niet maar nu staat het in je onderschrift en dat was nooit zo dacht ik.
Mijn naam toegevoegd aan nieuwe banner/profiel-foto (dat kan AI dan wel snel en goed voor mij doen) 😎

Ff uurtje met mn andere hobby bezig geweest. Eind vd middag richting Zwolle, lekker uit eten met ons 3tjes. De zoon is al in Zwolle voor zn opleiding.

Goedemiddag

Albert, van harte!

Avond! En Albert, gefeliciteerd!

Goede morgen,
Het komt hier al enige tijd met bakken naar beneden en als ik op de radar kijk gaat het ook nog wel een aantal uren door.
Screenshot_20250909_053424_Buienalarm.jpg

Morgen allemaal. Groningen en Geldrop vanuit Laarbeek. 🙂

Hetzelfde beeld hier op de app buienalarm (radar)
Laarbeek dat is niet zo heel ver van geldrop inderdaad.
Je zult dan ook wel regelmatig bij aquabeek te vinden zijn? Helaas gaat deze prachtige zaak in december sluiten.

Laarbeek dat is niet zo heel ver van geldrop inderdaad.
Je zult dan ook wel regelmatig bij aquabeek te vinden zijn? Helaas gaat deze prachtige zaak in december sluiten.
Klopt, echt jammer van Aquabeek maar de achtergrond is duidelijk. Niet ver nee.

En ja Laarbeek, 3 gemeentes... Beek En Donk, Lieshout (Mariahout) en Aarle-Rixtel.
Bekend van Wish Outdoor. Familielid gehad in Eindhoven. We kwamen idd onder de spoorbrug door van Geldrop, Peijnenburg.

Moge Michael en had je roeispanen nodig?

Middag, wat n k.tweer zeg, dit gaat snel vervelen al die regen. Geef mij maar weer zon en 20+ tot eind november, en dan een paar maand vorst.

Middag Albert en bedoel je nou te zeggen dat ik geen regendansje had moeten doen? :DD
Morgen wordt wel zo goed als droog maar ja de komende 14 dagen wel elke dag regen.

Ben je nu blij zeker… 🙂
Nou de hele dag regen hoeft niet voor mij hoor maar de temp is prima en af en toe een bui is ook geen probleem. Je kan nu iets doen zonder je rot te zweten.
De tuinen zijn er wel dankbaar voor.

Jeetje ik laat Sky net uit en 50 meter vanaf de deur komt er op de stoep iets omhoog en ik denk wat is dat en ik zie een grote rivierkreeft op de stoep zitten. Die is uit de sloot vlakachter het huis gekomen denk ik.
Maar ik ben goed in delegeren en heb Jessica 2 ijsbakjes gegeven en die heeft hem met een hartslag van 200 gevangen en weer in de sloot gegooid.

IMG_20250909_155332.jpg

Ja ik had deze ook nooit in onze sloot verwacht maar die is er vast ooit ingegooid door iemand en deze dacht ik ga aan de wandel. Tja wat moet je er dan mee behalve hem teruggooien.
Euh. Wat denk je? Kogel door de kop? In de vriezer?
Melden bij waterschap

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan