aquatlantis splendid 100
Well-known member
Goedemorgen allemaal

Gecondoleerd nog. Ik weet hoe dat is toen mn schoonzus overleed.Ha moi!
Het klopt dat ik even een tijdje afwezig ben geweest. Op 18 augustus is mijn zwager overleden, dat was nogal een emotionele achtbaan. De weken daarvoor en daarna ben ik druk geweest met de familie.
Dankjewel. Dat zijn hele vervelende momenten. Het was ook best onverwachts en snel allemaalGecondoleerd nog. Ik weet hoe dat is toen mn schoonzus overleed.
Gecondoleerd JW 😪Ha moi!
Het klopt dat ik even een tijdje afwezig ben geweest. Op 18 augustus is mijn zwager overleden, dat was nogal een emotionele achtbaan. De weken daarvoor en daarna ben ik druk geweest met de familie.
Gecondoleerd JW.Ha moi!
Dankjewel John, jullie uiteraard ook veel sterkte gewenst🫂Gecondoleerd JW.
Dank je, tja ik ben niet zo van die aandacht. …. Maar goed achteraf leuk bedacht en goed geheim gehouden door iedereen. Schijnbaar een maand geleden al geregeld.Das nog eens een leuke verrassing Albert, alsnog gefeliciteerd 🍻😉

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.