Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zo, druk genoeg geweest weer. Eerst een kraambezoek gedaan bij de buren. En daarna de Lido ververst en de ramen vd huiskamer en keuken gedaan van de binnenzijde. De ega ook weer blij nu.

Vanmiddag ff wezen tanken in Duitsland à € 1,67 per liter, morgen ritje Groningen. Morgen is het een jaar geleden dat mn schoonzussie, jongste zus van mn ega, plotseling is overleden. Even aandacht schenken bij bezoekje aan t graf en daarna haar leven ‘vieren’ in het theehuis op de begraafplaats.

Daarna op bezoek bij mijn schoonzus in het UMCG die een operatie heeft gehad aan de slokdarm en nu moet blijven tot na t weekend.
Als we dan toch in de buurt zijn kunnen we dat mooi combineren.

Ha moi!

Het klopt dat ik even een tijdje afwezig ben geweest. Op 18 augustus is mijn zwager overleden, dat was nogal een emotionele achtbaan. De weken daarvoor en daarna ben ik druk geweest met de familie.

Ha moi!

Het klopt dat ik even een tijdje afwezig ben geweest. Op 18 augustus is mijn zwager overleden, dat was nogal een emotionele achtbaan. De weken daarvoor en daarna ben ik druk geweest met de familie.
Gecondoleerd nog. Ik weet hoe dat is toen mn schoonzus overleed.

Ha moi!

Gecondoleerd JW 😪

Avond, straks met de zoon op pad. Verrassing voor mn verjaardag nog van hem. En als je weet dat ik niet zo van verrassingen houdt……

Ha moi!

Gecondoleerd JW.

Denk je dat je een avondje met je zoon uit gaat voor je verjaardag nog….. wordt ik meegenomen naar een locatie waar mn familie is, en mn collega’s.
Heeft mn vrouw en de zoon een verrassingsfeestje georganiseerd voor mn 65e verjaardag. 40 man op mn feestje. Het was zeker leuk, gezellig.

Das nog eens een leuke verrassing Albert, alsnog gefeliciteerd 🍻😉

Das nog eens een leuke verrassing Albert, alsnog gefeliciteerd 🍻😉
Dank je, tja ik ben niet zo van die aandacht. …. Maar goed achteraf leuk bedacht en goed geheim gehouden door iedereen. Schijnbaar een maand geleden al geregeld.

Goedemiddag, hier net de zaterdagse vis op en ff lekker naar de kappert geweest :DD

Goedemiddag allemaal, vandaag lekker niets doen maar wel sporten

Middag. Ff in UMCG op bezoek bij schoonzus. Straks maar weer de A28 afzakken richting het mooie Vechtdal.

Goede middag, vandaag de Lotus Elise opgehaald bij de garage deze mag weer een jaartje de weg op (apk gekeurd)....
Voor de niet autokenners dat is deze zie foto:
1000040189.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan