Fozzy
Well-known member
Avond, ff met de nieuwe WiFi6 pods van Ziggo bezig geweest. Zien of dat stabiel blijft vd week en snders gaat gewoon mn TP-Link mesh weer online.
Ik vind dit soort dingen altijd tijdrovend. Ik ga straks of morgen even de nieuwe mediabox aansluiten.Avond, ff met de nieuwe WiFi6 pods van Ziggo bezig geweest. Zien of dat stabiel blijft vd week en snders gaat gewoon mn TP-Link mesh weer online.
Was ff werk, maar nu boven op zn pc wel 50Mb/s downloadsnelheid. Die Deco zijn WiFi5, de nieuwe Pods van Ziggo WiFi6. Ja Delta maakt al reclame met WiFi7, maar dat is glasvezel.Ik vind dit soort dingen altijd tijdrovend. Ik ga straks of morgen even de nieuwe mediabox aansluiten.
Wifi is altijd sneller dan ik ben 🙂 dus het zit wel goed hier hehehe.Was ff werk, maar nu boven op zn pc wel 50Mb/s downloadsnelheid. Die Deco zijn WiFi5, de nieuwe Pods van Ziggo WiFi6. Ja Delta maakt al reclame met WiFi7, maar dat is glasvezel.
Ach. Het is voor de jeugd die veel downloaden om te gamen toch nooit snel genoeg. Ik red me met minder ook prima.Wifi is altijd sneller dan ik ben 🙂 dus het zit wel goed hier hehehe.
Ik heb hier ook de Deco pods. Volstaan gelukkig. Ik zal eens meten vanavond wat ik aan download snelheid (draadloos) heb op de slaapkamer waar ik normaal geen WiFi had.
In de woonkamer mag ik niet klagen. Maximale up en download over WiFi.

Jee natuurlijk, bij gaming heb ik niet stil gestaan. Dan moet het snel en heel stabiel.Ach. Het is voor de jeugd die veel downloaden om te gamen toch nooit snel genoeg. Ik red me met minder ook prima.
Hier mogen wel wat stortbuien komen, dan spoelt een hoop troep hopelijk het riool in. Ik lees dat gisteren in een heel groot gebied Melaminepoeder is neergedaald na het "incident" met ammoniak. Ze hebben na een tijd van Grip 1, ook Grip 2 gemaakt.Natte boel buiten. Stortbui hier.
Nou, ben je weer mooi klaar meeHier mogen wel wat stortbuien komen, dan spoelt een hoop troep hopelijk het riool in. Ik lees dat gisteren in een heel groot gebied Melaminepoeder is neergedaald na het "incident" met ammoniak. Ze hebben na een tijd van Grip 1, ook Grip 2 gemaakt.
Ook hier in de wijk ligt blijkbaar Melaminepoeder, bijna om de hoek aangetroffen. Er wordt ook geadviseerd niets meer te eten uit eigen tuin en bv niet met schoenen van buiten waar dit poeder aan hangt naar binnen te lopen. Ook wordt geadviseerd de poten van honden bij thuiskomst uit voorzorg te wassen met water. FAQ
(Maar het kan geen kwaad voor de volksgezondheid...)
Voorlichting is slecht, je moet het vooral hebben van sociale media. Ik weet niet of de soep zo heet gegeten wordt als hij opgediend wordt maar fijn is anders.

Morgen allemaal.
In de omgeving waar het witte poeder is neergeslagen, zijn medewerkers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zichtbaar aanwezig. Zij dragen blauwe beschermende kleding en verplaatsen zich in witte busjes.
Volgens de Veiligheidsregio is dit een voorzorgsmaatregel; er zou op dit moment geen directe reden voor zorg zijn.
Hoi hoi, ja was net op nieuws op npo2 ook alGoedemiddag
Wat een puinhoop rond dat neerdwarrelen van het Melaminepoeder.
Maar geen zorgen hoor...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.