Cornelius
Well-known member
Middag
Goedemiddag AlbertMiddag, zonnetje erbij dus mooie middag om thuis te zijn weer.

Ah, dus jij hebt je dansmarieke-pakje ook weer uit de kast gehaald? 😉 😀Goedemiddag Albert
Hier ook een fijn zonnetje maar toch frisjes buiten.
Ik heb de eerste al gezien in een vastelaovend pekske. Elfde van de elfde.
Ja, met kniekousen zoals het hoortAh, dus jij hebt je dansmarieke-pakje ook weer uit de kast gehaald? 😉 😀

Had juist gehoopt dat je ons uitnodigen zou… 😀Ja, met kniekousen zoals het hoort
Edit: ik en carnaval gaan niet samen.
Sint Maarten hier dan weer niet. Uitzonderingen daargelaten denk ik.gelukkig hebben we hier die carnaval onzin niet. Straks afwachten hoeveel er aan de deur komen voor Sint Maarten maar ja onze deur zit aan de achterkant dus vaak blijft het bij 2-3 belletjes.
Onzin?? Leuk joh, al willen mijn knietjes niet meer heel de dag dansen en hossen.gelukkig hebben we hier die carnaval onzin niet. Straks afwachten hoeveel er aan de deur komen voor Sint Maarten maar ja onze deur zit aan de achterkant dus vaak blijft het bij 2-3 belletjes.
Gelukkig verschillen de smaken Henny en carnaval is ook niks voor mij. Hier in enkele dorpen wordt er nog wel wat aan gedaan maar in de regel leeft het hier niet echt.Onzin?? Leuk joh, al willen mijn knietjes niet meer heel de dag dansen en hossen.
Ach t is wel ff gezellig. Vooraf appje in de buurtapp waar ze wel, of niet welkom zijn. Laat mar komen, want anders eten we morgenavond snoep ipv een avg-tje..Avond Albert en hier 1 kind aan de deur gehad net. Als ik de straat inkijk zie ik hooguit 2 lopen.
Carnaval is altijd de mooiste en gezelligste tijd van het jaar. De laatse jaren zitten we met carnaval in Oostenrijk maar ik mis het feest enorm van wat ik mezelf kan herinneren 😅🍻gelukkig hebben we hier die carnaval onzin niet. Straks afwachten hoeveel er aan de deur komen voor Sint Maarten maar ja onze deur zit aan de achterkant dus vaak blijft het bij 2-3 belletjes.

Ik zei toch nog zo denk om de lijn LexMorgen, gister 0 kinderen aan de deur gehad.......nu al het snoep zelf maar opeten. 😎
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.