Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiemiddag. Hier schijnt het zonnetje ook.🌞

Middag, zonnetje erbij dus mooie middag om thuis te zijn weer.

Middag, zonnetje erbij dus mooie middag om thuis te zijn weer.
Goedemiddag Albert

Hier ook een fijn zonnetje maar toch frisjes buiten.
Ik heb de eerste al gezien in een vastelaovend pekske. Elfde van de elfde.

Middag allemaal en ik snap het niet want de zon schijnt hier dus die kan dan niet bij jullie schijnen toch :DD

gelukkig hebben we hier die carnaval onzin niet. Straks afwachten hoeveel er aan de deur komen voor Sint Maarten maar ja onze deur zit aan de achterkant dus vaak blijft het bij 2-3 belletjes.

gelukkig hebben we hier die carnaval onzin niet. Straks afwachten hoeveel er aan de deur komen voor Sint Maarten maar ja onze deur zit aan de achterkant dus vaak blijft het bij 2-3 belletjes.
Sint Maarten hier dan weer niet. Uitzonderingen daargelaten denk ik.

Onzin?? Leuk joh, al willen mijn knietjes niet meer heel de dag dansen en hossen.

Onzin?? Leuk joh, al willen mijn knietjes niet meer heel de dag dansen en hossen.
Gelukkig verschillen de smaken Henny en carnaval is ook niks voor mij. Hier in enkele dorpen wordt er nog wel wat aan gedaan maar in de regel leeft het hier niet echt.

Avond. Eerste concert ad deur is al geweest van de buurtkinders.

Avond Albert en hier 1 kind aan de deur gehad net. Als ik de straat inkijk zie ik hooguit 2 lopen.

Avond Albert en hier 1 kind aan de deur gehad net. Als ik de straat inkijk zie ik hooguit 2 lopen.
Ach t is wel ff gezellig. Vooraf appje in de buurtapp waar ze wel, of niet welkom zijn. Laat mar komen, want anders eten we morgenavond snoep ipv een avg-tje..

Avond, 3 buurtkinderen en nichtje tot nu toe.

Hier net nummer 2 bij de deur gehad.

Carnaval is altijd de mooiste en gezelligste tijd van het jaar. De laatse jaren zitten we met carnaval in Oostenrijk maar ik mis het feest enorm van wat ik mezelf kan herinneren 😅🍻

Goedemorgen. Zo, ik heb uitgeslapen tot 7.30! Moet niet gekker worden. 🤣

Moge Andre en Henny en ja ik zat al een poos op je te wachten Henny;))

Morgen, gister 0 kinderen aan de deur gehad.......nu al het snoep zelf maar opeten. 😎

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan