Middag allemaal.
Wees blij dat je niet hoeft te tillenGoeiesmiddags. Zometeen helpen bij mijn Malawi buurman. Hij gaat vandaag een 400 liter bak ophalen. Heeft mij gevraagd of ik hem wil inrichten. Even iets heel anders.![]()

Dat is zeker waar!Wees blij dat je niet hoeft te tillen![]()
Middag, viel mee hoor wat ik daar gekocht heb. Vlokvoer en een andere continu co2 test voor de Lido, daar hing een glazen versie in, maar nu zelfde als in de andere bak, met witte achtergrond.. wilde ook een 2kg CO2 fles kopen maar daar betaal je bij hun €135,— voor. Dus ff naar een ander klein winkeltje in centrum Almelo gereden, Tropisch Schuurtje genaamd, en dat was ook echt in een schuurtje…. Lekker vol met van alles, en daar betaalde ik €85,— voor een nieuwe volle 2kg fles. Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.Morge.
Veel plezier. Wie weet waar je mee thuis komt![]()
De stenen er niet te hard in leggenGoeiesmiddags. Zometeen helpen bij mijn Malawi buurman. Hij gaat vandaag een 400 liter bak ophalen. Heeft mij gevraagd of ik hem wil inrichten. Even iets heel anders.![]()
Das wel een heel groot verschil!Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.
Cadeautje voor haar onder de kerstboomzal de vrouw blij mee zijn

Ja, kan ik heel wat plantjes voor kopen bijvoorbeeld als mn bak niet mooi vol groeit. Of nano vissies en garnalen.Das wel een heel groot verschil.
Dat is een normale prijs want dat betaalde ik ook:en daar betaalde ik €85,— voor een nieuwe volle 2kg fles. Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.
Dus ff naar een ander klein winkeltje in centrum Almelo gereden, Tropisch Schuurtje genaamd, en dat was ook echt in een schuurtje…. Lekker vol met van alles, en daar betaalde ik €85,— voor een nieuwe volle 2kg fles. Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.
Potjandorie dat is te duur met 16 euro en ik betaal 5,90 ongeveer voor 2 kilo. Ik heb 7 kilo voor ik dacht zo n 19,50.
Ja ik laat ze vullen bij een industriele gasleverancier en dat scheelt veel geld.Daarom ga ik voor €24/6kg of €30/10kg, bij deze “statiegeld” flessen geen zorgen om keuringsdatum flessen
Je kan met dit systeem zelfs een nieuwe fles halen en de oude pas inleveren als deze echt leeg is
Ja, maar we wonen niet allemaal in de buurt van zo’n bedrijf, en als je eerst een uur moet rijden wordt het nog duur an benzine kosten. En voor die €20,— hou ik het liever in de buurt. Dat kost ons de kop niet.Ja ik laat ze vullen bij een industriele gasleverancier en dat scheelt veel geld.
Potjandorie dat is te duur met 16 euro en ik betaal 5,90 ongeveer voor 2 kilo. Ik heb 7 kilo voor ik dacht zo n 19,50.
Als ik me goed herinner betaalde ik hier 22,50 voor 2kg bij een industriële leverancier 😢Ja ik laat ze vullen bij een industriele gasleverancier en dat scheelt veel geld.
Dat was bij de firma Oplichting&coAls ik me goed herinner betaalde ik hier 22,50 voor 2kg bij een industriële leverancier 😢
De LFS hier in de buurt lieten ook vullen bij dezelfde firma. Nooit naar hun prijzen gevraagd. De koolzuurcentrale lag bij wijze van spreken om de hoek De beide LFS zo'n 6 km op de fiets.Dat was bij de firma Oplichting&co![]()
![]()
![]()
Nou ik moet toegeven dat ik destijds bij Schup Varel ook al 13 euro betaalde voor 2 kilo (voorheen AJAX brandblussers) maar bij Holthausen zijn de prijzen veel lager dus ja het blijft even goed orienteren.
Ik heb zo n 15 kilo per jaar nodig met de 2 bakken dus ik ben wel bij met deze prijzen.
Dan even goed janken 🙂Smiddags. Ff huilen, uitje gesneden voor in de ovenschotel straks.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.