Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiesmiddags. Zometeen helpen bij mijn Malawi buurman. Hij gaat vandaag een 400 liter bak ophalen. Heeft mij gevraagd of ik hem wil inrichten. Even iets heel anders. :DD

Goeiesmiddags. Zometeen helpen bij mijn Malawi buurman. Hij gaat vandaag een 400 liter bak ophalen. Heeft mij gevraagd of ik hem wil inrichten. Even iets heel anders. :DD
Wees blij dat je niet hoeft te tillen ;))

Morge.

Veel plezier. Wie weet waar je mee thuis komt :DD
Middag, viel mee hoor wat ik daar gekocht heb. Vlokvoer en een andere continu co2 test voor de Lido, daar hing een glazen versie in, maar nu zelfde als in de andere bak, met witte achtergrond.. wilde ook een 2kg CO2 fles kopen maar daar betaal je bij hun €135,— voor. Dus ff naar een ander klein winkeltje in centrum Almelo gereden, Tropisch Schuurtje genaamd, en dat was ook echt in een schuurtje…. Lekker vol met van alles, en daar betaalde ik €85,— voor een nieuwe volle 2kg fles. Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.

Maar wie weet krijg ik nog een hoofdprijs ivm verloting van een paar aquariums….. 🙂 zal de vrouw blij mee zijn…. Hahaha…

Laatst bewerkt:
De stenen er niet te hard in leggen :br:

Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.
Das wel een heel groot verschil!

zal de vrouw blij mee zijn
Cadeautje voor haar onder de kerstboom :Dk

Dus ff naar een ander klein winkeltje in centrum Almelo gereden, Tropisch Schuurtje genaamd, en dat was ook echt in een schuurtje…. Lekker vol met van alles, en daar betaalde ik €85,— voor een nieuwe volle 2kg fles. Zelfde fles, alleen ander stickertje erop.

Dit was ook een op in Almelo geweest, ik ruil hier mijn 6kg flessen

https://www.hinnengas.nl/product/hinnengas-koolzuur-c02-gascilinder-2-kg/

De weergegeven prijs voor deze cilinder betreft de vulling en waarborg prijs. Bij aanschaf van een nieuwe cilinder betaalt u de eerste keer de vulling prijs van €16,00 + €70,00 waarborg. Wanneer u daarna de cilinder leeg heeft en weer wil omruilen voor een volle betaalt u alleen de vulling prijs van €16,00 (excl. bezorgkosten).

Heeft u de cilinder niet meer nodig? Lever de cilinder bij ons in en u krijgt het waarborg bedrag van €70,00 retour.

Let op!
Flessen van andere maatschappijen kunnen niet bij ons worden ingeruild.

Potjandorie dat is te duur met 16 euro en ik betaal 5,90 ongeveer voor 2 kilo. Ik heb 7 kilo voor ik dacht zo n 19,50.

Potjandorie dat is te duur met 16 euro en ik betaal 5,90 ongeveer voor 2 kilo. Ik heb 7 kilo voor ik dacht zo n 19,50.

Daarom ga ik voor €24/6kg of €30/10kg, bij deze “statiegeld” flessen geen zorgen om keuringsdatum flessen
Je kan met dit systeem zelfs een nieuwe fles halen en de oude pas inleveren als deze echt leeg is

Daarom ga ik voor €24/6kg of €30/10kg, bij deze “statiegeld” flessen geen zorgen om keuringsdatum flessen
Je kan met dit systeem zelfs een nieuwe fles halen en de oude pas inleveren als deze echt leeg is
Ja ik laat ze vullen bij een industriele gasleverancier en dat scheelt veel geld.

Ja ik laat ze vullen bij een industriele gasleverancier en dat scheelt veel geld.
Ja, maar we wonen niet allemaal in de buurt van zo’n bedrijf, en als je eerst een uur moet rijden wordt het nog duur an benzine kosten. En voor die €20,— hou ik het liever in de buurt. Dat kost ons de kop niet.

Dat is waar Albert en het hangt inderdaad van je woonplaats af. Ik moet er ook 12 km voor van huis maar ja de buren rijden 2x per jaar even met me heen en weer en die geef ik een paar euro benzinegeld of een bos bloemen en dan kan ik een half jaar vooruit.

Als ik me goed herinner betaalde ik hier 22,50 voor 2kg bij een industriële leverancier 😢

Als ik me goed herinner betaalde ik hier 22,50 voor 2kg bij een industriële leverancier 😢
Dat was bij de firma Oplichting&co :DD :DD :DD ;))
Nou ik moet toegeven dat ik destijds bij Schup Varel ook al 13 euro betaalde voor 2 kilo (voorheen AJAX brandblussers) maar bij Holthausen zijn de prijzen veel lager dus ja het blijft even goed orienteren.
Ik heb zo n 15 kilo per jaar nodig met de 2 bakken dus ik ben wel bij met deze prijzen.

Dat was bij de firma Oplichting&co :DD :DD :DD ;))
Nou ik moet toegeven dat ik destijds bij Schup Varel ook al 13 euro betaalde voor 2 kilo (voorheen AJAX brandblussers) maar bij Holthausen zijn de prijzen veel lager dus ja het blijft even goed orienteren.
Ik heb zo n 15 kilo per jaar nodig met de 2 bakken dus ik ben wel bij met deze prijzen.
De LFS hier in de buurt lieten ook vullen bij dezelfde firma. Nooit naar hun prijzen gevraagd. De koolzuurcentrale lag bij wijze van spreken om de hoek De beide LFS zo'n 6 km op de fiets.

Smiddags. Ff huilen, uitje gesneden voor in de ovenschotel straks.

Avond allemaal,
Vandaag met mijn zoontje zijn surprise gemaakt voor op school.

Bijlagen

• IMG-20251129-WA0006.jpeg
    IMG-20251129-WA0006.jpeg
    463 KB · Weergaven: 20
  • IMG-20251129-WA0003.jpeg
    IMG-20251129-WA0003.jpeg
    569.1 KB · Weergaven: 20
Avond Michael en dat klusje hoeven wij hier gelukkig niet meer te doen. Enkele jaren geleden nog wel en ik had er echt een hekel aan want klussen en knutselen is hier niet echt favoriet.
Leuk gedaan en vergeet niet om een suikerklontje aan het paard te geven :DD

Avond. Hier aquariumonderhoud van "groot" aquarium gedaan. Ook het motortje in het filter schoongemaakt. Begon wat lawaai te maken. Ben altijd bang dat ik iets breek of kapot maak. Gelukkig alles goed gegaan en hij draait ondertussen weer.

Ik duik in mijn bedje, was vermoeiend al die stenen in de malawibak van mijn buurman te tillen. Maar ben wel voldaan. Truste.

https://www.nu.nl/binnenland/637769...ligheid-vrouwen-interesse-in-meer-steden.html

Volgens mij slaan we weer flink door. Is het nou ook al verkeerd als je buiten loopt met een goede vriend om daar tegen te zeggen kijk eens wat een lekker ding daar loopt? Het schijnt van wel en ik vindt dat zeer overdreven.
Handjes thuis ja dat is terecht en dat doe je niet maar ja zoals het nu gaat vindt ik wel doorslaan. Ik ben opgegroeid in de jaren 70 als tiener en daar was dat heel normaal.

Ik vermoed dat we alle bouwvakkers dan moeten heropvoeden want ik heb met de renovatie hier wel gemerkt dat die er in sommige gevallen pap van lusten :DD :DD
Ik ga echt een andere man er niet op aanspreken hoor als ik daar bijvoorbeeld mee sta te praten en die zegt daar loopt een lekkere meid of iets in die geest. Het zijn maar woorden en niet eens tegen die meid gericht dus ja waar maken we ons druk om.
Als ik op straat loop dan moeten vrouwen ook zelf maar weten wat ze over mij zeggen onderling. In mijn geval zal dat weinig soeps zijn denk ik:DD;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan