Moge heren en hier ook dooi maar ja van korte duur want er komt weer 10-15 cm sneeuw aan met een temp van -10 in de nacht.
Morgen hier nog wel sneeuw maar vanaf woensdag ook 6 graden en geen vorst meer.Middag,
Hier nu 2 graden en alles nog wit. Morgen 6 graden en 22mm regen dus dan zal alles snel weg zijn.

Das geen foutje hoor. Is een hint naar Peter Bos. Peter Verlengt Snel. Contractonderhandelingen.Morgen hier nog wel sneeuw maar vanaf woensdag ook 6 graden en geen vorst meer.
https://www.nu.nl/binnenland/638193...-spandoek-pvs-wenst-je-een-sportief-2026.html
Je zal maar fan zijn van zo n club zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan. Ik maakte zo’n lawine vorig jaar mee. In 1 keer een dik pak sneeuw van de zonnepanelen op het platte dak van de aanbouw! Een klap! Schrok me rot!
Goedemorgen allemaal,
Hier is het al boven 0 en de sneeuw begint hier en daar al te smelten.
Zometeen even de sneeuw helpen die op de zonnepanelen ligt zodat het enigzins gecontroleerd naar beneden komt in plaats van zo'n onverwachte lawine.
Haha ja ze hebben snel wat bedacht denk ikDas geen foutje hoor. Is een hint naar Peter Bos. Peter Verlengt Snel. Contractonderhandelingen.
Tja zo zat het niet en voor de echte reden moet je even Apeldoorn bellenDas geen foutje hoor. Is een hint naar Peter Bos. Peter Verlengt Snel. Contractonderhandelingen.
Avond. Momenteel meer lui dan jong.Avond jongelui.
Hier ook zoiets, wachten op iemand die zo terug komt van het werk. Dan drankje doen en slapiesAvond. Momenteel meer lui dan jong.
Ja zit hier te wachten totdat ik ook droog ben achter mijn oren 😉 en dan ga ik richting bed.Hier ook zoiets, wachten op iemand die zo terug komt van het werk. Dan drankje doen en slapies
Was de handdoek te klein 😉Ja zit hier te wachten totdat ik ook droog ben achter mijn oren 😉 en dan ga ik richting bed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.