Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Slaap lekker allemaal en we hebben hier niks geen getoeter in de buurt.

Nou deze week zakt de temp naar 0-1 graad overdag maar volgende week alweer naar 3 graden dus de ijsberen zie ik nog niet snel door de straat lopen door een pak sneeuw :DD :DD

Middag, werkdag weer gehad. Op fietsie naar huis weer in de zon. Wel muts en handschoenen nodig, nu :koffie: En dan de egaa naar dr werk.

Middag Albert en een zonnige dag inderdaad.

Avond allemaal en de temp is weer bijgesteld en de komende 14 dgn overdag geen vorst en volgende week alweer 3 graden in de plus overdag en in de nacht slechts -2.

Goeienavond. Lekker ontspannen dag gehad. Behalve wandelen met de honden en een lamp boven de eettafel ophangen, niets uitgevoerd.😊

Je hebt er een dagtaak aan John 😉
Nou ja een keer of 2 per dag klik erop maar ja hij staat in de werkbalk dus dat gaat dan al snel. Maar het was meer de weervrouw op Noord die ik hoorde over minder kou dan eerst gedacht dus ja dan ga ik kijken natuurlijk. Kortom de korte broek ligt klaar :DD :pp

Avond Albertus. Was weer een mooi potje voetbal las ik met Marokko. Achterlijk gedoe om een handdoek en een elftal dat wegloopt.

Avond Albertus. Was weer een mooi potje voetbal las ik met Marokko. Achterlijk gedoe om een handdoek en een elftal dat wegloopt.
Moi JT, ja vreemd volk als ze voor hun land voetballen. Je zal maar scheidsrechter zijn. Heb af en toe wat gezien van het tournooi. Schoppartijen af en toe, en gelijk bij de scheids met 20 man, Ik las vandaag dat ze in Eindhoven de Winterbanden al op de Platte Kar monteren. 😎 😎

Hugo had ik in de chat al gesproken als het goed is:DD:DD

• Haha
Waarderingen: Hug0
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan