Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

In Amerika steken ze hun vader dood. In India springen ze van t balkon…. Wat is er met de jeugd aan de hand.

Tja ik weet het ook niet Albert maar ja dat gebeurde in onze tijd ook wel maar wellicht minder maar ja door ontbreken van social media hoorde je daar weinig of niks van.
Als er nu een slak wordt doodgereden dan kun je dat vaak al lezen:pp

In onze tijd?? Toen hadden we geen mobiel of computer. We vermaakten ons in de bossen of met ganzebord en mens erger je niet. Of op oude crossbrommers. Dit is echt vd laatste jaren

In onze tijd?? Toen hadden we geen mobiel of computer. We vermaakten ons in de bossen of met ganzebord en mens erger je niet. Of op oude crossbrommers. Dit is echt vd laatste jaren
Nou ik denk dat er in de steden ook wel van alles gebeurde hoor. Wellicht was het vroeger minder maar ja via social media en tv zien ze gekke dingen en gaan die na doen.
Dat geldt niet alleen voor de jeugd maar voor elke leeftijd. Ze zien nu op tv dat een handhaver een knal krijgt dus denken ja waarom zal ik dat niet doen.
De tijden zijn veranderd maar niet altijd ten goede.

Middag, weekend.! Broodje met Twentse Bakleverworst en eentje met Komijnkaas gehad, nu lekker bakkie thee.
En straks wat onderhoud plegen in de aquaria. Heb ik rest van t weekend daar geen omkijken meer naar qua onderhoud.

Middag Rhea en Albert en ik wacht nog op de zon hier.

Avond, tijd voor de afwas hier.

Hier aan de warme chocolademelk. Ga denk ik even wat lezen.

Wat ben je aan het lezen?
Luchtige kost. Niet jouw ding :DD
20260205_220748.jpg

Welterusten allemaal.

Moge Albert en ik fiets zo maar ff naar Frits. Vandaag de opening van de OS.

Ja, gaa maar ff taartje halen bij Frits.. mogge John.
Levendvoer voor op een toastje Albert. Nou heb wel bij de HEMA tompoucen meegenomen want 2 voor 1 euro is niet duur.
Maar nu eerst ontdooien want mn voeten zij net ijspegels.

Levendvoer voor op een toastje Albert. Nou heb wel bij de HEMA tompoucen meegenomen want 2 voor 1 euro is niet duur.
Maar nu eerst ontdooien want mn voeten zij net ijspegels.
Oh. Zag op FB voorbij komen dat er gister en vandaag iemand jarig was bij Frits. Denk misschien krijg jij als dagelijkse klant wel een stuk taart.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan