Moge Corne en Jeffrey.

Nou ik denk dat er in de steden ook wel van alles gebeurde hoor. Wellicht was het vroeger minder maar ja via social media en tv zien ze gekke dingen en gaan die na doen.In onze tijd?? Toen hadden we geen mobiel of computer. We vermaakten ons in de bossen of met ganzebord en mens erger je niet. Of op oude crossbrommers. Dit is echt vd laatste jaren
Kun je lang wachten, Hier ook niet aanwezig, en toch een beetje teruglevering van stroom.Middag Rhea en Albert en ik wacht nog op de zon hier.
Wat ben je aan het lezen?Hier aan de warme chocolademelk. Ga denk ik even wat lezen.

Even bij BOL opgezocht. Is mij inderdaad te zoetjes 🙂 maar hé, vanille komt van de zaadpeul van een orchidee. Dat dan weer wel

Gecondoleerd.Mijn “grote zus” is gisteravond overleden. Het bleek geen hersenschudding maar uitzaaiingen in haar hoofd.😢
Dank je Albert. We zijn blij voor haar dat het geen lange lijdensweg is geworden. Het is goed zo.Gecondoleerd.
Ja, gaa maar ff taartje halen bij Frits.. mogge John.Moge Albert en ik fiets zo maar ff naar Frits. Vandaag de opening van de OS.
Levendvoer voor op een toastje Albert. Nou heb wel bij de HEMA tompoucen meegenomen want 2 voor 1 euro is niet duur.Ja, gaa maar ff taartje halen bij Frits.. mogge John.
Oh. Zag op FB voorbij komen dat er gister en vandaag iemand jarig was bij Frits. Denk misschien krijg jij als dagelijkse klant wel een stuk taart.Levendvoer voor op een toastje Albert. Nou heb wel bij de HEMA tompoucen meegenomen want 2 voor 1 euro is niet duur.
Maar nu eerst ontdooien want mn voeten zij net ijspegels.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.