Dat roep je al 2 maandAvond allemaal.
De lente komt eraan Thea met 11 graden.

Maar dit op het juiste moment van de dag! Ben trots op jeAvond allemaal.

Dat herinner ik me niet meer op mijn leeftijdDat roep je al 2 maand![]()
Aldoende leert men maar of ik dit onthou kan ik niet beloven op mijn leeftijdMaar dit op het juiste moment van de dag! Ben trots op je![]()

Vanavond niet kijken dan of gaat shorttrack te snel voor je? Ijshockey is mooi, al moet je t spel wel een beetje snappen. En gaat soms ook snel.Dat kijk ik niet Albert maar morgen gaan we weer schaatsen kijken.
Ja shorttrack kijk ik ook veelal wel hoor en jammer dat Velzeboer ten val kwam daarnet.Vanavond niet kijken dan of gaat shorttrack te snel voor je? Ijshockey is mooi, al moet je t spel wel een beetje snappen. En gaat soms ook snel.

Euhm, ik heb dacht ik al een hele tijd niet meer gereageerd op je weerpraatjes John Pelleboer 🙂 Verwar je me niet met @quistero zoals in het verleden vaker gebeurde?Moge heren.
@NicoleE
Nou mn voorspelling lijkt uit te komen want ook RTL geeft aan dat na morgen de temp stijgt naar 13 graden en na volgende week 8-9 graden dus dat is bijna voorjaar. Ja, wel wat regen maar dat is beter dan die kou en vieze sneeuw.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.