Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag. Was frisjes vandaag.

Avond allemaal.

De lente komt eraan Thea met 11 graden.

Heerlijke pot ijshockey gezien op de OS van Canada tegen Tsjechie. Geweldig gevecht.

Dat kijk ik niet Albert maar morgen gaan we weer schaatsen kijken.

Dat kijk ik niet Albert maar morgen gaan we weer schaatsen kijken.
Vanavond niet kijken dan of gaat shorttrack te snel voor je? Ijshockey is mooi, al moet je t spel wel een beetje snappen. En gaat soms ook snel.

Vanavond niet kijken dan of gaat shorttrack te snel voor je? Ijshockey is mooi, al moet je t spel wel een beetje snappen. En gaat soms ook snel.
Ja shorttrack kijk ik ook veelal wel hoor en jammer dat Velzeboer ten val kwam daarnet.

Goed slaap lekker allemaal en tot morgen.

Ik draai de knop ook om en ga zo duiken op t matras

Ik draai de knop ook om en ga zo duiken op t matras

Good morning

John hij was vandaag wel erg vroeg. Heb je wel geslapen?
Hier geen oog dicht gedaan door iets wat leek op het vallen van 💧 💧 druppels 💧 Maar ik kon niet vinden wat ze vielen. Ik meen een vochtige vlek te zien langs de hoek plafond en muur dus ik vrees een lekkage. Alleen waarvan. Boven mijn slaapkamer zit een vliering waar niks is. Regenwater afvoer?

💧💧💧💧

Nog maar even in de gaten houden en anders gaan bellen. Maar ik ben dus nog steeds wakker grom!

Moge allemaal en ja ik lag er al vroeg in en heb net nog wat schaatsen terug gekeken. Hier is het gelukkig droog gebleven.

Moge heren.

@NicoleE
Nou mn voorspelling lijkt uit te komen want ook RTL geeft aan dat na morgen de temp stijgt naar 13 graden en na volgende week 8-9 graden dus dat is bijna voorjaar. Ja, wel wat regen maar dat is beter dan die kou en vieze sneeuw.

Goedemorgen allemaal,
Nu is het hier -2 Muhr im lungau er staat voor vandaag weer sneeuw gepland maar vooralsnog is het droog.
Nog wat plaatjes van gisteren.
20260218_144715.jpg
20260218_142740.jpg
20260218_135036.jpg
20260218_143316.jpg

Moge Michael en om te zien is de sneeuw mooi maar ja daar is alles mee gezegd:DD

Goedemorgen lieve mensen. Vandaag wat aanpassen aan de hilstream bak. Er komt toch een buitenfilter op. Ach zo blijven we bezig.:DD

Moge heren.

@NicoleE
Nou mn voorspelling lijkt uit te komen want ook RTL geeft aan dat na morgen de temp stijgt naar 13 graden en na volgende week 8-9 graden dus dat is bijna voorjaar. Ja, wel wat regen maar dat is beter dan die kou en vieze sneeuw.
Euhm, ik heb dacht ik al een hele tijd niet meer gereageerd op je weerpraatjes John Pelleboer 🙂 Verwar je me niet met @quistero zoals in het verleden vaker gebeurde?

Ga zo maar eens water verversen in de thee-bak, is wel behoorlijk in de dark mode na het toevoegen van al het hout icm de rooibos om het te kleuren.
Lijkt me wel een goed begin van mijn weekend.

Verwar je me niet met @quistero zoals in het verleden vaker gebeurde?
O jee, wat een ramp maar het is lang goedgegaan he :DD :DD

Maar ja ook Jan Pelleboer zn praatje was voor een ieder bedoeld dus de mijne ook:deal::deal:. Vandaag een mooie zonnige dag tot dusver en de komende 2 weken zijn we de winter wel kwijt.

Middag Albert en de komende 14 dagen wordt het qua temp alleen maar beter.

Goeiesmiddags. Hillstreambakkie zit al weer vol. Slangen liggen op hun plaats, straks op maat maken voor de pomp maar eerst lunchen,(veel te laat), mijn suiker spiegel wordt veel te laag.

Goeiesmiddags. Hillstreambakkie zit al weer vol. Slangen liggen op hun plaats, straks op maat maken voor de pomp maar eerst lunchen,(veel te laat), mijn suiker spiegel wordt veel te laag.
Foei. Wel aan je tijden denken qua eten en drinken.

Nou smakelijk dan maar weer Henny.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan