Vreselijk, zou verboden moeten worden imho. Of verbieden gaat wat ver maar ik vind zoiets niet kunnen.Hier bij de grote Griet zit je in de winter zelfs nog warm bij de heaters.
Tja op de Grote Markt wemelt het van de studenten en die blijken daar graag gebruik van te maken en voor die zaak is het dan een flinke omzet.Vreselijk, zou verboden moeten worden imho. Of verbieden gaat wat ver maar ik vind zoiets niet kunnen.
Dat moet wel om de kosten eruit te halen.Tja op de Grote Markt wemelt het van de studenten en die blijken daar graag gebruik van te maken en voor die zaak is het dan een flinke omzet.
Wow dat is echt heel erg groot.Ja zover ik weet en lees hebben ze zo n 600 plaatsen op het terras.
Ja klopt en ooit was het van Kooistra en het is niet 1 pand maar goed het is wel 1 groot terras. Ze zeggen dat dit de grootste kroeg van Europa en de panden zijn samengevoegd.@jessicapilon goed bekeken klopt de naam niet want het is een onderdeel van de Drie gezusters.. paar kroegen naast elkaar en verbonden. Hebben er wel eens geluncht. Veel Engels sprekende medewerkers. En er komen niet alleen studenten om te tafelen of te chillen.
https://www.dedriegezusters.nl/nl/bij-de-drie-gezusters/sports-bar-de-groote-griet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.