Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogguh! Visite staat zo voor de deur voor Bas zijn verjaardag de 18e Taart eten en lunchen. Gisteren heel de dag gepoetst en in de keuken gestaan.

Moge Henny en nog van harte.

Middag.

Goedemiddag lezers

Middag, t is natte boel met, tot nu toe, al 14mm regen door de sensor.

Middag heren en in huis heb ik geen las van de regen.

Goedemiddag
Wat betreft het weer. Ik heb voor woensdag al een afspraak staan om een terrasje te doen. Mensen van het goede leven...
Mogelijk zelfs 20 graden hier en zonnig.

Middag Nicole en woensdag is inderdaad de enige droge dag als ik het zo bekijk. Maar ja buiten onder een parasol zit je ook droog :DD
Hier bij de grote Griet zit je in de winter zelfs nog warm bij de heaters.

Hier bij de grote Griet zit je in de winter zelfs nog warm bij de heaters.
Vreselijk, zou verboden moeten worden imho. Of verbieden gaat wat ver maar ik vind zoiets niet kunnen.

Vreselijk, zou verboden moeten worden imho. Of verbieden gaat wat ver maar ik vind zoiets niet kunnen.
Tja op de Grote Markt wemelt het van de studenten en die blijken daar graag gebruik van te maken en voor die zaak is het dan een flinke omzet.

Tja op de Grote Markt wemelt het van de studenten en die blijken daar graag gebruik van te maken en voor die zaak is het dan een flinke omzet.
Dat moet wel om de kosten eruit te halen.

Ja zover ik weet en lees hebben ze zo n 600 plaatsen op het terras.

@jessicapilon goed bekeken klopt de naam niet want het is een onderdeel van de Drie gezusters.. paar kroegen naast elkaar en verbonden. Hebben er wel eens geluncht. Veel Engels sprekende medewerkers. En er komen niet alleen studenten om te tafelen of te chillen.
https://www.dedriegezusters.nl/nl/bij-de-drie-gezusters/sports-bar-de-groote-griet
Ja klopt en ooit was het van Kooistra en het is niet 1 pand maar goed het is wel 1 groot terras. Ze zeggen dat dit de grootste kroeg van Europa en de panden zijn samengevoegd.

Avond allemaal en het is hier inmiddels zonnig en prima weer.

Goeiemiddag. Visite de deur uit gegooid.😊Lekker relaxen. Vanavond eren we lekker makkelijk. Ik heb nog quiche over en rollade en rosbief en broodjes.
Morgen weer bij de weduwnaar koken. Vanavond vrij.😊

Hoi Henny en maak er een leuke avond van. Afsluiting van de OS kun je nog kijken.

Middag. Potje ijshockey tussen VS en Canada hoor, t is net voetbal qua missen vd kansen.

Avond Albert.

Moge allemaal.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan