Fozzy
Well-known member
Avond.

Das beter met de aankomende temperaturen.Dus komende 2 dagen kan ik weer rustig aan doen.
Dat deed ik een paar jaar geleden ook en in mijn enthousiasme ook een prisma Italiaanse grammatica weggegooid. Nog steeds spijt van. Was onder het mom van "Heb ik toch niet meer nodig".Ondertussen ook maar de stapel woordenboeken weggegooid, die zijn tegenwoordig overbodig met al die nieuwe technieken 😀
middag, dat boek is nog wel te koop hoor…Goedemiddag
Dat deed ik een paar jaar geleden ook en in mijn enthousiasme ook een prisma Italiaanse grammatica weggegooid. Nog steeds spijt van. Was onder het mom van "Heb ik toch niet meer nodig".

Toch niet je bank eruit?samen een paar nieuwe meubels gekocht.
Nee, die 2 banken blijven staan. Willen wel tegelijk languit kunnen liggen….Avond.
Toch niet je bank eruit?
Happy wife…………Avond, vanmiddag de egaa blij gemaakt, samen een paar nieuwe meubels gekocht.
Happy life? Meestal wel ja, en de oude sok is bijna leeg…🙂😉Happy wife…………
Opzich een mooie dierentuin. Afgelopen voorjaar zijn wij daar ook een dagje geweest. Over het algemeen vind ik de dierentuinen in Duitsland leuker als in NL en vele malen goedkoper.Vandaag weer eens in de dierentuin in Keulen geweest, de aquaria (zowel zoet als zout) zagen er veel slechter uit, mogelijk hebben de warmere weken ook daar hun impact?

) ik mag volgende week weer.....

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.