Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goede zaterdagmorgen allen.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:

Goedemorgen. Pijn in de armen van het paaltjes slaan, maar we gaan zo dapper verder. Eerst mijn filter ophalen bij Kelmo koi in Beek.

Morge.
Goedemorgen. Pijn in de armen van het paaltjes slaan, maar we gaan zo dapper verder. Eerst mijn filter ophalen bij Kelmo koi in Beek.
Niet te wild doen hoor.

Goed zo :thumbs:
Nieuwe kozijnen?
Onder andere ook 2 nieuwe kozijnen. De keuken en slaapkamer waren nog niet vernieuwd. Waren al wel kunststof, maar versleten.
De grootste klus waren de gevels zelf. Alle gevelbekleding eraf, steenwol eruit. Nieuwe PIR platen erin. En opnieuw bekleden met keralit.
Tevens ook de garage poort vernieuwd voor een geisoleerde sectionaal deur.
Hopelijk besparen we wat energie deze winter…..

Succes met de vijver. Het is beter weer nu.

Onder andere ook 2 nieuwe kozijnen. De keuken en slaapkamer waren nog niet vernieuwd. Waren al wel kunststof, maar versleten.
De grootste klus waren de gevels zelf. Alle gevelbekleding eraf, steenwol eruit. Nieuwe PIR platen erin. En opnieuw bekleden met keralit.
Tevens ook de garage poort vernieuwd voor een geisoleerde sectionaal deur.
Hopelijk besparen we wat energie deze winter…..
Zo, dat was een flinke verbouwing. Denk dat je dat wel gaat merken komende winter.

Goedemiddag

Morgen allemaal. Ook namens de keiiiiifitte Bobby.
Ik hoop dat hij de tent afbreekt :DD dan voelt hij zich ook top fit.

Middag. Boodschappen gedaan, even de stofzuiger aangeslingerd, afwasje gedaan en nu zo naar een verjaardag. Fijne middag allemaal!

Hier wat kleine zaterdagklusjes. Nu soep aan het maken in de soepmaker. Pompoen, wortel, wat ei en linzen. Heel benieuwd hoe dat smaken gaat, het ruikt in elk geval goed.

Hier wat kleine zaterdagklusjes. Nu soep aan het maken in de soepmaker. Pompoen, wortel, wat ei en linzen. Heel benieuwd hoe dat smaken gaat, het ruikt in elk geval goed.
En smaakte het? Of heb je er plantenvoeding van gemaakt :DD

En smaakte het? Of heb je er plantenvoeding van gemaakt :DD
Het was echt heerlijk! Deze is voor herhaling vatbaar.

Dit was een van de pureersoepen van AH. Ik koop die vaker maar deze had ik nooit eerder gekocht, kleine portie zodat ik niet de hele week hetzelfde soepje aan het eten ben. Ik pas ze wel iets aan. Zo doe ik bij de tomatensoep minder bouillonpoeder en meer water omdat ik het anders te dik en te zout vind. Bij deze had ik wat meer water gedaan zodat hij iets dunner was.

Ze zijn echt "plug and play". Nagenoeg alles kiep ik in de soepmaker, plens water erop en zoals vandaag met 21 minuten klaar. Geblenderd en al.

Avond. Even onder het gezeefde water door geweest.

Goedenavond allemaal :petjeaf:
Hier vanmiddag een leuk aquariumuitje gehad. Ik heb in Woudenberg twee cichlidenkoppels gekocht: een koppeltje Amatitlania Honduran red point voor in de 1.5-meterbak en een kweekkoppeltje Amatitlania nanolutea voor een speciaalbak (rio 125). Eens kijken of die hier ook willen kweken:DD

Goedenavond allemaal :petjeaf:
Hier vanmiddag een leuk aquariumuitje gehad. Ik heb in Woudenberg twee cichlidenkoppels gekocht: een koppeltje Amatitlania Honduran red point voor in de 1.5-meterbak en een kweekkoppeltje Amatitlania nanolutea voor een speciaalbak (rio 125). Eens kijken of die hier ook willen kweken:DD
Nou weet ik niet of je elders foto's hebt geplaatst maar dit schrijf je hier zonder foto's te te plaatsen? Dat kan echt niet in 2026 hoor :DD

Proficiat met je mooie aanwinsten!

Nou weet ik niet of je elders foto's hebt geplaatst maar dit schrijf je hier zonder foto's te te plaatsen? Dat kan echt niet in 2026 hoor :DD

Hihi, de visjes zwemmen nog niet zo lang in hun onderkomens en zijn nog erg flets. Zodra ze wat meer op kleur zijn, zal ik ze op de kiek zetten. Beloofd :DD

Boeruhhh. Avond

Mogguh! Spierpijn!😜, maar doorzetten! Girlpower!

Goedemorgen.

goedemorgen, het beloofd een prachtige dag te worden hier in de Ardennen. Een mooi rondje gewandeld met de hond.

Moj'n leu

Mogguh! Spierpijn!😜, maar doorzetten! Girlpower!
zet'm op het gaat vast heel mooi worden 😃

Morge.

Goeedemorgen op deze zonnige zondag.

Goedesmiddags

Goedemiddag :petjeaf:

Zoals beloofd, hier een foto van het gezin Nanolutea dat niet altijd goed wil poseren voor de familiefoto. De jongen komen uit een nestje dat ze al hadden op t moment dat ik het koppel kocht:DD
1000181614.jpg

Het mannetje is nog niet helemaal op kleur, maar dat komt nog wel:DD

Goedemiddag :petjeaf:

Zoals beloofd, hier een foto van het gezin Nanolutea dat niet altijd goed wil poseren voor de familiefoto. De jongen komen uit een nestje dat ze al hadden op t moment dat ik het koppel kocht:DD
Bekijk bijlage 398323
Het mannetje is nog niet helemaal op kleur, maar dat komt nog wel:DD
Oh ik snap goed waarom je voor deze soort valt. Wat zijn dit prachtige vissen!

Moi Albert
Moi JW, mooie vissen opvallende kleur.
Oh ik snap goed waarom je voor deze soort valt. Wat zijn dit prachtige vissen!
Ja, ik ben echt helemaal weg van dit prachtige visje. Als het vrouwtje straks broedkleuren krijgt, dan heeft ze een prachtig diepzwart masker over haar ogen :DD
Het is jammer dat je ze niet zoveel ziet.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan