Friesian
Well-known member
Morgen allemaal. Ook namens de keiiiiifitte Bobby.

Kun je dat ondertitelen?🤣Goed, fijne avond allemoal. Lekker koese, sliepe of wat dan ook.
Niet te wild doen hoor.Goedemorgen. Pijn in de armen van het paaltjes slaan, maar we gaan zo dapper verder. Eerst mijn filter ophalen bij Kelmo koi in Beek.
Slapen misschien?Kun je dat ondertitelen?🤣
Onder andere ook 2 nieuwe kozijnen. De keuken en slaapkamer waren nog niet vernieuwd. Waren al wel kunststof, maar versleten.Goed zo
Nieuwe kozijnen?
Succes met de vijver. Het is beter weer nu.Goedemorgen. Pijn in de armen van het paaltjes slaan, maar we gaan zo dapper verder. Eerst mijn filter ophalen bij Kelmo koi in Beek.
Zo, dat was een flinke verbouwing. Denk dat je dat wel gaat merken komende winter.Onder andere ook 2 nieuwe kozijnen. De keuken en slaapkamer waren nog niet vernieuwd. Waren al wel kunststof, maar versleten.
De grootste klus waren de gevels zelf. Alle gevelbekleding eraf, steenwol eruit. Nieuwe PIR platen erin. En opnieuw bekleden met keralit.
Tevens ook de garage poort vernieuwd voor een geisoleerde sectionaal deur.
Hopelijk besparen we wat energie deze winter…..
Ik hoop dat hij de tent afbreektMorgen allemaal. Ook namens de keiiiiifitte Bobby.
dan voelt hij zich ook top fit.Dat koese ken ik niet.Slapen misschien?
En smaakte het? Of heb je er plantenvoeding van gemaaktHier wat kleine zaterdagklusjes. Nu soep aan het maken in de soepmaker. Pompoen, wortel, wat ei en linzen. Heel benieuwd hoe dat smaken gaat, het ruikt in elk geval goed.

Het was echt heerlijk! Deze is voor herhaling vatbaar.En smaakte het? Of heb je er plantenvoeding van gemaakt![]()

Nou weet ik niet of je elders foto's hebt geplaatst maar dit schrijf je hier zonder foto's te te plaatsen? Dat kan echt niet in 2026 hoorGoedenavond allemaal
Hier vanmiddag een leuk aquariumuitje gehad. Ik heb in Woudenberg twee cichlidenkoppels gekocht: een koppeltje Amatitlania Honduran red point voor in de 1.5-meterbak en een kweekkoppeltje Amatitlania nanolutea voor een speciaalbak (rio 125). Eens kijken of die hier ook willen kweken![]()

Hihi, de visjes zwemmen nog niet zo lang in hun onderkomens en zijn nog erg flets. Zodra ze wat meer op kleur zijn, zal ik ze op de kiek zetten. BeloofdNou weet ik niet of je elders foto's hebt geplaatst maar dit schrijf je hier zonder foto's te te plaatsen? Dat kan echt niet in 2026 hoor
Proficiat met je mooie aanwinsten!

GezondheidBoeruhhh. Avond
Ja ook goedenavondGezondheid
Hier boekje aan het lezen.
zet'm op het gaat vast heel mooi worden 😃Mogguh! Spierpijn!😜, maar doorzetten! Girlpower!

Zoals beloofd, hier een foto van het gezin Nanolutea dat niet altijd goed wil poseren voor de familiefoto. De jongen komen uit een nestje dat ze al hadden op t moment dat ik het koppel kochtNou weet ik niet of je elders foto's hebt geplaatst maar dit schrijf je hier zonder foto's te te plaatsen? Dat kan echt niet in 2026 hoor
Proficiat met je mooie aanwinsten!

Oh ik snap goed waarom je voor deze soort valt. Wat zijn dit prachtige vissen!Goedemiddag
Zoals beloofd, hier een foto van het gezin Nanolutea dat niet altijd goed wil poseren voor de familiefoto. De jongen komen uit een nestje dat ze al hadden op t moment dat ik het koppel kocht
Bekijk bijlage 398323
Het mannetje is nog niet helemaal op kleur, maar dat komt nog wel![]()
Moi JW, mooie vissen opvallende kleur.
Ja, ik ben echt helemaal weg van dit prachtige visje. Als het vrouwtje straks broedkleuren krijgt, dan heeft ze een prachtig diepzwart masker over haar ogenOh ik snap goed waarom je voor deze soort valt. Wat zijn dit prachtige vissen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.