Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag btw. Het is hier zo nat dat ik straks de vissen kan uitlaten.
Hier is het droog, zelfs een zonnetje erbij een groot deel van de middag. Wat er boven en Noorden en Westen van het land hangt ziet er nat uit.

Hier is het droog, zelfs een zonnetje erbij een groot deel van de middag. Wat er boven en Noorden en Westen van het land hangt ziet er nat uit.
blijkbaar hoe zuidelijker hoe mooier, ik zit hier op mijn vakantie adres lekker buiten (Ardennen)

Middag. Dank voor de felicitaties. Straks lekker uit eten met zn 2 naar een restaurant in het mooie Vechtdal.

Avond. In uitbuik modus na een paar heerlijke gerechten….

Wat lag er op je bordje Albert?

Ik ben zelf aan het bankhangen. TV aan en met een scheel oog aan het kijken. Peb ligt te slapen en Indy kuurt zich uit op een bullenpees. Ja duh... pees. Ik snap wel dat ze dat lichaamsdeel niet bij zijn naam noemen in de winkels LOL

Ik heb nog een klein afwasje staan, dat is voor straks. Is met een paar minuutjes gebeurd maar na een dagje op de been even geen puf meer voor.

Wat lag er op je bordje Albert?

Ik ben zelf aan het bankhangen. TV aan en met een scheel oog aan het kijken. Peb ligt te slapen en Indy kuurt zich uit op een bullenpees. Ja duh... pees. Ik snap wel dat ze dat lichaamsdeel niet bij zijn naam noemen in de winkels LOL

Ik heb nog een klein afwasje staan, dat is voor straks. Is met een paar minuutjes gebeurd maar na een dagje op de been even geen puf meer voor.
Er lag genoeg op t bordje.
We begonnen met een huisgemaakte Vers afgebakken Foccacia brood met smeersels. Toen had ik zachtgegaarde Procureur met frisse salade (pulled Pork bijna), met frisse salade, frietmandje en ovengebakken aardappels met een salade. Tegenover me stond een houten plank met 500gr spareribs
, ook verkrijgbaar in 1200 gram versie…. 😳 En nagerecht Warme appelcrumble met ijs en mouse met verse aardbeien en druifjes. En tegenover kij een Zomerse Limoncello Tiramisu met Strachiatella ijs. Ja dat was het wel.

Er lag genoeg op t bordje.
We begonnen met een huisgemaakte Vers afgebakken Foccacia brood met smeersels. Toen had ik zachtgegaarde Procureur met frisse salade (pulled Pork bijna), met frisse salade, frietmandje en ovengebakken aardappels met een salade. Tegenover me stond een houten plank met 500gr spareribs
, ook verkrijgbaar in 1200 gram versie…. 😳 En nagerecht Warme appelcrumble met ijs en mouse met verse aardbeien en druifjes. En tegenover kij een Zomerse Limoncello Tiramisu met Strachiatella ijs. Ja dat was het wel.
Heerlijke verwennerij, dat moet ook zo af en toe.

Hier vanmiddag in de tuin bezig geweest. Wat snoeiwerk en eindelijk nog wat plantjes gepoot, was prima tuinweer. Om 17.00 begon het te regen, dus plantjes kunnen nu goed inwateren. Ik ga nu kopje thee zetten en nog maar even een moord oplossen.

Goedenavond allemaal :petjeaf:
@Fozzy van harte gefeliciteerd🥳
Op de volgende 66🥂

Plannen werden gewijzigd. Monopoly gespeelt, heb verloren🙁
Dat is nog eens leuk! Het was echt in de vorige eeuw, eind jaren 80, dag ik voor het laatst Monopoly speelde.

Dat is nog eens leuk! Het was echt in de vorige eeuw, eind jaren 80, dag ik voor het laatst Monopoly speelde.
Nou als je in de buurt bent kom maar langs voor een potje :daisy:

Mogge, frisse start vd woensdag dus het fleecevest gaat even over de polo vanmorgen.

Mogguh lui.
Nog gefeliciteerd Fozzy.
Laatste dag vijvergraven vandaag.🥳🥳🥳

@Ed Tensen van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag.

goede. morgen, het wordt weer een mooie dag zo te zien. wel een stuk frisser nu.

Goedemorgen op deze waterige woensdag.

Goedemorgen op deze zonnige ochtend 😉

Goedesmiddags. Regenachtig en veel wind hierzo vandaag. Gelukkig zitten wij binnen.

Koffiebreak. Nog een goed uur en dan was t alweer gedaan voor vandaag. Net een regenbui met een paar klappen onweer hier.

Middag. Vanochtend wezen minigolfen :DD 2 rondjes gedaan en 2 keer gewonnen. Misschien toch een professionele carrière overwegen :!:DD

Goeienavond! Relaxen op de bank nu. Ben helemaal verrot maar voldaan. Heb het eerste niveau al gevuld en de folie wat beter gelegd, maar nu is de koek op!😊

Avond.

Goedenavond.

Avond Albert. Op zoek naar orchideeën?

Avond Albert. Op zoek naar orchideeën?
Niet alleen Orchideeën, ook klimmers enzo. Volgende week wat binnen als t goed is. Iemand gevonden die ze aanbied

Niet alleen Orchideeën, ook klimmers enzo. Volgende week wat binnen als t goed is. Iemand gevonden die ze aanbied
Dat is mooi. Hoeveel soorten planten wil je er ongeveer in hebben?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan