Gup man hangt voor het filter


Zou ik gauw een teiltje eronder zetten.

Jij Kent mij niet.En ZIJ ook niet.

Dus ga nou niet zitten zeveren over uit kafferen.

Of ben jij nou in eens mijn Vader?
Die mij een wijze les leest. Vader zou dan ook 117 jaar zijn)

Dus, schei nou lekker uit.
Jij hoeft niet voor mij te denken.

Loop hier al een tijdje mee, en geef raad bij de daad.
Was dat niet zo,had ik hier allang weggeweest.

Maar ze komen niet aan mijn overleden ouders.
Had je moeder kunnen zijn.
Had gekunt,ja, Hoe>?

Ga je lekker thuis zitten storen.
 
Oja.
Kobuto loopt hier op de 3e verdiepeng. zit weinig verschil in.

Is alleen niet zo lenig.
Mensen lijken op apen. Echt waar.
 
Haha Bertus weet meer over vis en alles daarrond dan over aapjes... Niet erg hoor Bertus maar ik lach me een scheur!
 
Jones zei:
Ze heeft een orang oetan als avatar.

Is dat zo?
Komt zo bekent voor, van Blijdorp,,bij de apen.

Bokito was over de muur gesprongen,in Blijdorp.
Vrouw stond gekkebekken te trekken.
HUP.over de muur. Lekker hapje.
 
In Blijdorp hebben ze Orang Oetans en Gorilla's. Chimps ook geloof ik.

En Bokito had gelijk, moet dat mens maar niet zo vervelend doen.
 
??

Je doelt trouwens waarschijnlijk op Bokito. En nee het is niet Bokito. Het is gewoon een aap. Geen snotaap overigens.
Maar jij schijnt door je toetsenbord te kunnen kijken en hebt je mening over een ander meteen klaar. Man, wat sla jij om je heen zeg. Abnormaal. En nee, ik ben geen snotaap, noch wens ik door jou zo aangesproken te worden. Als je zo goed door je toetsenbord kunt kijken, dan kun je zien dat ik geen 12 meer ben. Ik heb ook niet echt de schrijfstijl van een snotaap h�, laten we eerlijk zijn.

Nou, ik kan niet door mijn toestenbord heen kijken en wist dus niet dat je zo oud bent als je zegt dat je bent, alsmede het feit dat je ouders overleden zijn. Als je goed hebt gelezen, en dat heb je niet, had je gelezen dat ik geen enkele opmerking over je ouders heb gemaakt. Goed lezen Bertus. Niet meteen om je heen gaan slaan. Woorden als �het lijkt op� en �waarschijnlijk� betekenen niet hetzelfde als �het is zo�. Ik leg het je graag uit als je wilt. Ben echt de beroerdste niet.

Als iemand zegt `Ik had je moeder kunnen zijn� dan betekent dat iets heel anders als wat jij denkt. Het is een soort van gezegde wat in de volksmond veel wordt gebruikt. Maar ja, dan moet je je natuurlijk wel in die omgeving bevinden. Kom op Bertus, dat weet je toch wel? Je noemt jezelf nota bene oud en wijs. Jouw eigen woorden, niet de mijne. Of heb je alleen kennis van vissen?

Wat wil je nu eigenlijk?
 
Zei alleen ,kul.

Tja,net hoe je het op vat.

Als je hier van 2008 af zit.
lijkt mij dat het niet zo slecht gaat.
 
Bertus zei:
Zei alleen ,kul.

Tja,net hoe je het op vat.

Als je hier van 2008 af zit.
lijkt mij dat het niet zo slecht gaat.

er stond niet alleen kul... daar heb ik helemaal geen moeite mee, iedereen z�n mening...

Maar je noemt niet een wildvreemde een snotaap. Dat heb ik niet verkeerd opgevat. Kijk maar eens goed naar de post eronder.

Maar is het een ongeschreven regel dan dat je iemand een snotaap mag noemen dan als je hier al vanaf 2008 zit? :) Staat dat ergens in het regelement?



*maakt notitie: geen bijt-grapjes meer maken tegen Bertus*
 
Bertus zei:
Hahahaha.
Okay,dan in een ander topic.
Deze is vervuild.

Hahaha!


Maak jij even een nieuwe aan, kunnen we kijken hoe lang we het volhouden... misschien gaan we elkaar nog echt aardig vinden ook! :))))
 
Ja aan mij zal het niet liggen hoor! :thumbs: Kijk ik heb zelfs de smilies gevonden! wahaha!
 
Ik hoef niet meer te werken.
Behalve in de vissenkamer.

Met 65 hoeft dat niet meer,he.

Ga niet met lege maag naar bed. over een uur.
Eerst met Boris eruit.
 
Frambozenhaai zei:
Bertus zei:
2 boterhammen met gebakken ei.

echt? Op dit tijdstip? brrr dat zou mij te zwaar in de maag liggen.... Of moet je misschien nog werken?


geen problemen mee
ik vindt het wel lekker.
kan ook gewoon aardappels eten rond dit tijdstip (als ik er echt zin in heb)
 
jejachmi zei:
Frambozenhaai zei:
Bertus zei:
2 boterhammen met gebakken ei.

echt? Op dit tijdstip? brrr dat zou mij te zwaar in de maag liggen.... Of moet je misschien nog werken?


geen problemen mee
ik vindt het wel lekker.
kan ook gewoon aardappels eten rond dit tijdstip (als ik er echt zin in heb)

Ik weet nog wel die goede oude tijd dat ik 's nachts om 3uur een eitje stond de bakken ;)
Ik ben trouwens wel een snotaap :p en heb er ook twee hahahaha
 
haha ja we zijn wel een heul klein bietje afgedwaald.... beetje maar hoor... valt bijna niet op eigenlijk... :oops:

:D
 
Als je nou is goed las !

Ik bedoel dat je vaak zo hard uit de hoek kan komen en daardoor de beterweter uithangt!
Zou zo gezellig zijn als je iets vriendelijker dingen zou brengen naar voornamelijk nieuwe leden!

Zouden ze ook het gevoel hebben dat ze welkom zijn!

Het interesseert me ook niet hoe oud je bent!
Maar je zou het wel is mogen laten merken dat je oud en wijs genoeg bent om dingen anders aan te pakken!

Verder heb ik geen zin om hier nog over te praten dus so be it!
 
Ben JIJ nou nog steeds bezig????
JIJ weet NIET wat er achter de schermen gebeurt,he.
Ik lig hier in een deuk,en ik weet er nog 1,die mee lacht.
Stop JIJ nou eens ,met dat Bazige gedoe.

WIJ,he, hebben vrede gesloten. en de strijdbijl begraven.

Dus, CLIFF,opzouten.
 
Zeg Cliff wil jij niet zo lelijk tegen Bertus doen, wij hebben vannacht gezellig met Frambozenhaai en ik met Bertus gebakken eieren en bugels gegeten hoor,hahahahaha Kom jij een beetje ouwe koeien uit de sloot halen. Oud nieuws hoor, doe ff sociaal wil je?
Vriendelijke groet van mij.
 
Och,kan Cliff ook niet weten,he.
Is er ook niet altijd bij.
zal het niet kwalijk nemen.

Blijven lachen,Cliff.
 

Terug
Bovenaan