Gup man hangt voor het filter


Oeps.. Ja we hadden eigenlijk jullie even in moeten lichten, dat was ook niet zo netjes, sorry!

Maar idd Bertus en ik hebben achter de schermen elkaar even goed de hersenpan ingeslagen ... :6 en elkaar de oren uitgewassen....

nee hoor ik zit nu echt te geinen...*grijns*
En weet je, het moeilijke met geschreven tekst is altijd dat je niet weet hoe de ander het bedoelt. Helemaal omdat je de ander niet kent.

Ik waarschuw dan ook alvast maar even, ik heb echt een vreselijke droge humor, kan tot in den treuren toe ouwehoeren over niks. Het is overigens niet altijd grappig... ;-)
 
Frambozenhaai zei:
Oeps.. Ja we hadden eigenlijk jullie even in moeten lichten, dat was ook niet zo netjes, sorry!

Maar idd Bertus en ik hebben achter de schermen elkaar even goed de hersenpan ingeslagen ... :6 en elkaar de oren uitgewassen....

nee hoor ik zit nu echt te geinen...*grijns*
En weet je, het moeilijke met geschreven tekst is altijd dat je niet weet hoe de ander het bedoelt. Helemaal omdat je de ander niet kent.

Ik waarschuw dan ook alvast maar even, ik heb echt een vreselijke droge humor, kan tot in den treuren toe ouwehoeren over niks. Het is overigens niet altijd grappig... ;-)

O,Ik ben er niet meer.
daar doe ik niet aan mee. ;(
 
Dopie zei:
Hahahahaha........t'was toch gezellig? :D :D

Ik heb dr nog buikpijn van, maar dat komt vast van die rottige bugels... dat mixt niet met 7up...

Ik ga nu even een ijsje uit de koeling halen... wordt het vast niet erger van :))
 
Ik heb ook niks met de discussie van andere te maken! Meer met de manier van communiceren ven jou!

Dus kan je wel zeggen opzouten!
Maar volgens mij gaf ik enkel aan dat je bot uit de hoek kan komen en jij hier misschien wat aan kan veranderen zodat mensen zig niet zo aangevalllen voele door je!

Lachen blijf ik sowieso wel!

En wat jullie in de nacht uitspoken achter de schermen please dont tell me!
 
Nou in de nacht lig ik toch lekker te slapen in m�n bedje hoor!

Speaking of which....

slaap lekker!
 

Terug
Bovenaan