NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Fingers crossed, ik hoop dat daar voldoende vraag naar is.baby visjes verkoop ik op marktplaats
Fingers crossed, ik hoop dat daar voldoende vraag naar is.baby visjes verkoop ik op marktplaats
Gelukkig maar, hoeveel platies heb je dan straks?geeft niets, ik mag ze ruilen.
miss hou ik ook deze zwaarddragers wel aan.
De zwaardragers zullen ook jongen krijgen, dus dat is om het even. Wel heeft de zwaarddrager een grotere bak nodig dan jij ze bieden kunt, zie http://www.seriouslyfish.com/species/xiphophorus-hellerii/ongeveer 15 platy's in mijn Rio 125 rond zwemmen. en als dat voor jonkies zorgt
Wel heeft de zwaarddrager een grotere bak nodig dan jij ze bieden kunt, zie
maar de minimale bakmaat is 120
Niet alle bronnen op internet zijn even waardevol. Ik richt me op bronnen die mensen hier op het forum als waardevol beschouwen. Kijk, ik kan ook een gelikte website volschrijven, maar daarmee hoef ik het nog niet bij het rechte eind te hebben.
Guppen en Platy's kunnen prima in een 80 cm bak, neons ook. Zwaarddragers, nah nee als je het mij (en ik denk ook de anderen vraagt). Stel je eens voor dat al je zwaarddragers uitgroeien tot volwassen exemplaren, neem voor elke vis 8 cm. Dan heb je in mijn ogen al een halve bezetting voor je bak. Neem daar je guppen en neons nog bij dan heb je een overbezette bak (en dan hebben we het nog niet eens over de jongen van de levendbarenden).maar volgens mij zit ik altijd mis...
heb nu ongeveer 10 platy's en 20 neon tetra's ook in een bak van 80 cm.
guppen en zwaarddragers ook.
wat kan er dan wel in een 80 cm bak!?
Neem daar je guppen en neons nog bij
Uiteindelijk is het aan jou wat je doet. Neons zijn relatief kleine vervuilers volgens mij. Guppen en Zwaarddragers samen blijft volgens mij overkill. Denk er nog eens rustig over na zou ik zeggen.heb een guppen + zwaarddrager bak nu
en
een neon en platy bak.
beide zijn de Juwel Rio 125 bakken.
Je blijft zo wel bezig Frits
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.