Guppy's en Platy's + Ancistrussen en neon tetra's.


aquaflow 100 filterpompje is binnen. koste maar 5 euro en is nieuw en nooit gebruikt incl. doos.
 
Dat is fijn als je een quarantainebakje nodig hebt Frits. Ga je het mee laten draaien in een van je bakken zodat het klaar is voor gebruik?
 
ik laat hem nu nog even in de verpakking, meedraaien kan altijd nog. mijn waterwaardes zijn op orde
zelfs mijn FE waardes is oke voor mijn rode planten.
 
mijn zwaarddragers zijn verkocht, hou zelf 1 mannetje en 3 vrouwtjes.
 
overzicht foto's

neon en platy (1).JPG
ancistrus guppen (1).JPG
 
Close up foto's.

neon en platy (2).JPG
ancistrus guppen (2).JPG




Guppen druk aan rode muggenlarven aan het eten...
 
beide bakken 30 liter water wissel gedaan, eind van de middag, nu weer rust in de bak en slapen maar...
 
vandaag weer even een kleine water wissel doen, zo blijft de bak gezond.
 
vanmorgen een fles Profito geruild tegen vrouwelijke platy's was weer prettig zaken doen met Pets & Co hier in Assen.
zelf gebruik ik alleen Ferro en Easycarbo in mijn beide bakken met rode planten.
 
Fijn dat je zoveel kunt ruilen Frits, alleen verdient Pets & Co wel bijzonder weinig aan jou op deze manier :). Zoveel goodwill!
 
ja alles wat ik geruild heb was 2e hands. alleen deze fles profito was nog nieuw.
 
nu dus guppen in de bak alleen met een koppel ancistrussen en een platy bak met een harem zwaarddragers + neon tetra's.
 
Wat voor visjes is dit?
ik heb er maar 1 van in mijn guppen bak. maar het is geen gup.
aan mij verkocht als platy.
Weten jullie het wel ?


onbekend (8).JPG
onbekend (7).JPG
onbekend (6).JPG
onbekend (5).JPG
onbekend (4).JPG
onbekend (3).JPG
onbekend (2).JPG
onbekend (1).JPG
 
Ik ben benieuwd, moest aan een hoogvinkarper denken maar twijfel of die Mickey Mouse aftekening daar wel bij voorkomt?

Edit: zou het een kruising zijn?

Edit2: vergelijk eens google foto's als je zoekt op "long fin platy". Krijg je wel soortgelijke vissen te zien.
 
Op de eerste foto denk ik duidelijk een gonopodium te zien dus ik denk dat het een man is.
 
Hoe krijg je het altijd voor elkaar om niet te weten wat je in huis haalt?

ik kreeg platy's mee en dat wist ik, maar in diezelfde bak zat ook deze ene vis. ik zei tegen de eigennaar, doe die ook maar mee.
vind ik leuk.
dus zo gezegd zo gedaan, meegenomen en hier even vragen.
maar heb dus nu meer vrouwelijke platy's dan mannelijke dus dat moet goed komen.
 
na meerdere informatie te hebben gekregen is dit mijn platy... De hifin.
Hifin platy.jpg
 
het is een man heb ik begrepen... maar heb nu wel meer vrouwtjes.

dus het kan wel, maar er zitten ook nog zwaarddragers en neon tetra's in die bak.
 

Terug
Bovenaan