Guppy's en Platy's + Ancistrussen en neon tetra's.


vandaag 40 liter water ververst van beide bakken.
morgen het filter schoon maken.
ze zijn nog mooi helder iig. en de waterwaardes zijn goed.
 
waterwissel op de foto.
heb nu ook een slang die rechtstreeks naar buiten loopt.


20171216_154601168_iOS.jpg
 
ja zeker, alleen die transparante slang vinden was wel lastig, geen enkele aquarium zaak had zo iets.
ik ben uit gekomen bij Wildkamp, €1,16 per meter. Mooi goedkoop en precies wat ik zocht.
had berekend van mijn aquarium naar de voordeur 3 meter.
dus een slang gekocht van 3,5 meter.
zo kan ik mijn andere bak ook af hevelen.
 
Tja ik vind het al vreemd dat iemand zijn aquariumwater aan zijn voordeur loost en het lijkt me ook niet praktisch als het 14 dagen aan een stuk vriest om dan een ijsbaan te maken aan de voordeur . Daarbij zou ik de slang langer nemen om ook elders te kunnen lozen of als je eventueel een aquarium verplaatst .
 
ja maar het vriest niet elke dag, en het komt uit bij de voordeur bijna op het gras.
 
deze bak ook ff weer gedaan, en de slang komt uit op het gras in de voor tuin.

uitlaat (3).JPG
 
mijn ancistrussen zullen wel blij zijn met zo'n grote waterwissel.
 
Tja ik vind het al vreemd dat iemand zijn aquariumwater aan zijn voordeur loost en het lijkt me ook niet praktisch als het 14 dagen aan een stuk vriest om dan een ijsbaan te maken aan de voordeur . Daarbij zou ik de slang langer nemen om ook elders te kunnen lozen of als je eventueel een aquarium verplaatst .

:Dk:Dk:Dk
 
Even mijn Rode planten gesnoeid en herplant...
Staat er weer mooi bij zo...

rode planten gesnoeid en herplant (1).jpg
rode planten gesnoeid en herplant (2).jpg
rode planten gesnoeid en herplant (3).jpg
rode planten gesnoeid en herplant (4).jpg
 
Bakjes staan er mooi bij Frits

Zou er alleen iets meer schuilplekken inmaken, mer bijv. meer planfen of hout ofzo.

Je kunt je guppen mooi ruilen tegen hout bijv.:Dk:pk
Nieuwe cory's zot te zien? Drie stuks? Liefst zitten ze met wat meer op een zandbodem;)k

Neen hoor enkel alle Nederlanders :D :D :D :D
Als ieder voor zich moet betalen in een restaurant noemen ze dat daarom in het Engels ook:
To go dutch:Dk:Dk;)k
 

Terug
Bovenaan