Topicstarter
Topicstarter
Dat is dus gewoon zand met grind vermengtstond gewoon op de verpakking hoor.
0,02 tot 2 mm.
Dit is Frits, niet beginnend, maar doet steeds rare dingen. Leest zich nooit in. Lees het topic maar eens door....Wordt ook zeker niet zo gezien
Dit is ook meer bedoeld voor de grondelende soorten.
Ik zou het snappen dat als je een beginnende hobbyist bent en niet zo goed in de soort hebt verdiept dat je dan voor grof zand zou kiezen omdat je is aangeraden om zand te nemen.
Ik zou het dan niet heel fel zetten, maar gewoon een zacht blauw licht.
Dit is Frits, niet beginnend, maar doet steeds rare dingen.
Klopt, maar js kunt toch wel even een naam van een vis op internet opzoeken??klopt, ik ben helaas niet hoog opgeleid.
wie niet sterk is moet slim zijn zeggen ze dan?
ik ben meer praktisch en niet van de cijfertjes...
klopt, ik ben helaas niet hoog opgeleid.
klopt, ik ben helaas niet hoog opgeleid.
En je weet zelf toch wel dat een bakje van 10 liter, buiten in de zomer, in de volle zon, met vissen geen goed idee is
ikbenFritsenikbenheeleigenwijs!
Dit zomer....waar heb je het over ! ?
Dat vind ik ook wel leuk, maar een onzinnige discussie zoals we hier telkens voeren, word ik soms een beetje moe van...discussieer gewoon graag.
of filosoferen ....
discussie zoals we hier telkens voeren, word ik soms een beetje moe van
Neem dan een keer iets van iemand aan. Maakt je hobby 10x leuker voor jou en je vissen. Want als je hier om advies vraagt om vervolgens het advies te negeren, krijg je dit soort dingen.het is wel lastig als je tekens wel reageert, maar het toch onzinnig vind, dan zou ik zeggen reageer dan niet.
Elke dag zelfs! En het zou veel sneller gaan als je af een toe advies volgt, maar natuurlijk zijn er ook dingen die je beter zelf kunt beslissen.ik leer elk jaar weer iets bij @MaestroCygni
natuurlijk zijn er ook dingen die je beter zelf kunt beslissen.
nix ten nadelen van jou maar als ik alles maar opvolg, ben ik honderden dan wel niet duizenden euro's kwijt.
maar smurfen geven geen licht...
mijn juwel helialux gelukkig wel en mooi ook. Maar de vraag was: kunnen visjes het blauwe licht ook zien? of hebben ze er last van?
En dit arme kind dan! Die heeft ook geen fortuin hooren ik heb maar €100 per week voor alles
Nee hoor, als je het in 1 keer goed doet, door onze hulpnix ten nadelen van jou maar als ik alles maar opvolg, ben ik honderden dan wel niet duizenden euro's kwijt.
Mocht je je op welke manier ook aan iemand ergeren dan is er ook de mogelijkheid om de negeer knop te gebruiken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.