Topicstarter
Topicstarter
ikbenFrits
Guest
Grond dus, geen zand.
nee geen grond.
wel zand.
heel fijn grind
Grond dus, geen zand.
ze eten geen zand maar wel voedsel die wij ze geven...cory's hebben echt wel zand nodig
En niet op iedere beach/strand ligt er zand !!!!!!!!!!!beach = strand
Ja, maar beach=geen zand. Beach kan zand zijn, maar kan ook grind zijn, of keien!beach = strand
denk ik dat je naar de opticien kan
En niet op iedere beach/strand ligt er zand
Je bent ....... !!!!😡op sommige stranden met zand of grind, ligt inderdaad geen grind of zand.
Maar wel knikkers!
Frits, als jij het beter weer, goed...op sommige stranden met zand of grind, ligt inderdaad geen grind of zand.
Maar wel knikkers!
Als jij je daar beter door voelt...laten we het houden op "wit strand zand"
Ruben , niet meer op reageren het is hopeloos .Als jij je daar beter door voelt...
Meneer wil vgm alleen aandacht......Ruben , niet meer op reageren het is hopeloos .
Meneer wil vgm alleen aandacht..
Ik doe niet aan bijgeloof daar komen alleen maar ongelukken van.ik klop eigenlijks nooit iets af...
daar geloof ik niet in.
dat alle korrels kleiner dan 4 mm zand wordt genoemd
Die van mij zijn 0,02 tot 2 mm
"white beach sand"
Discussie, leuk! Maar geen onzinnige.....🙄nee geen aandacht, maar een discussie.
Discussie, leuk! Maar geen onzinnige.....🙄
Volgens wiki:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zand
(Naar beneden scrollen, tot aan tabel)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grind
(Naar beneden scrollen tot aan tabel)
Tot 2 mm is grof
volgens mij heb je 2 verschillende soorten bodembedekking als ik het goed zie
Klopt, maarja, over het algemeen weten mensen wel wat zand en wat grind is.Ben ik het mee eens, ik heb nog wat andere sites bezocht en die geven hetzelfde aan.
Maar als het bovenstaande klopt en er in het aquarium alleen white beach sand ligt.
Dan is het advies gebruik zand bij corydoras dus niet meer compleet en zou ook de mm erbij moeten worden vermeld lijkt mij?
soms mensen (Frits) die dan gaan meten
stond gewoon op de verpakking hoor.
0,02 tot 2 mm.
Klopt, maarja, over het algemeen weten mensen wel wat zand en wat grind is.
Alleen je hebt soms mensen (Frits) die dan gaan meten, en kijken hoeveel mm grind is.
Maar je kunt zelf wel bedenken dat als een vis, dat zand/grind door de kieuwen zeeft, en er doorheen grondelt, dat dat zeven niet hiermee lukt.......😳
Ps
Dit is geen kritiek op jouw hoor, Dafw
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.