Ik heb sinds enkele weken 10 Corydoras Habrosus in mijn bakje zitten. Maar ze blijven maar op en neer tegen het glas zwemmen, ik heb begrepen dat dit normaal is voor de eerste paar dagen maar ze worden maar niet rustig.
Mijn waterwaarden lijken met in orde. Ph=7-7,5 Kh=5 Gh=6
Het zou kunnen dat ze een lange wenperiode nodig hebben omdat het wildvang visjes zijn, in dat geval vraag ik me af hoe lang het kan duren voor ze rustig worden. De andere visjes zijn wel rustig (Epiplatys Annulatus en Hyphessobrycon Amandae).
Iemand ervaring met de wenperiode voor deze soort? We hebben hier ook Pygmaeus en die hadden ook een periode dat ze tegen het glas op en neer zwommen maar dat duurde minder lang.
Mijn waterwaarden lijken met in orde. Ph=7-7,5 Kh=5 Gh=6
Het zou kunnen dat ze een lange wenperiode nodig hebben omdat het wildvang visjes zijn, in dat geval vraag ik me af hoe lang het kan duren voor ze rustig worden. De andere visjes zijn wel rustig (Epiplatys Annulatus en Hyphessobrycon Amandae).
Iemand ervaring met de wenperiode voor deze soort? We hebben hier ook Pygmaeus en die hadden ook een periode dat ze tegen het glas op en neer zwommen maar dat duurde minder lang.
. Tja aan de samenstelling zal het denk ik niet liggen. Althans dat verwacht ik niet. Zoals ik zei heb ik bij de Panda s dit gezien bij stress maar wat bij jou de reden is dat zou ik niet durven te zeggen zo.