En hoeveel vingers mis nu je😆
En hoeveel vingers mis nu je😆
Alleen een pak met lange vingers. Maar een zekere krokettenboer uit Grunn kan vol verwachting een bestelling tegemoet zien 🙂 als aanvulling op de Bossche bollen.En hoeveel vingers mis nu je😆
Daar gebruik ik dit voor:Om eigenzinnige wilde wegglibberende tuinslangen te vangen, gebruik ik aquariumzuignappen-met-haak. Diezelfde dingen waarmee je o.a. een spraybar vast zet.
Misschien is dit ook een handige tip. Ik heb zelf lijmtangen. Daarmee heb ik de buis vastgeklemd om de lijn met een stift te kunnen trekken voor een diy spraybar. Je hebt je handen allebei vrij en de buis beweegt niet meer.We hebben ze, denk ik, allemaal wel, die kleine handigheidjes die het houden en onderhouden van je aquarium vergemakkelijken. Het leek me een goed idee om dit soort tips te bundelen. Vaak zie je heel veel, soms eenvoudige, vragen herhaald terugkomen. Dit soort een rubriek kunnen worden waar je even doorbladerd en oplossingen vind waar je gewoon nog niet aan gedacht hebt.
https://www.kruidvat.nl/body-fit-essential-shaker/p/5558015Heb je een link of foto Andre?
En als je dan nog niet 100% zeker bent of je geen kleintjes mee afhevelt:Een shrimpguard op de afhevelslang voorkomt dat je bewoners mee afhevelt
vanmiddag even de regenton afgekoppelt ivm het vuurwerk. Kruit en andere troep wat van het dak komt met regen hoef ik niet in mn aquarium en kikkerbakke. Na een paar regenbuien sluit ik hem weer aan. Zit nu nokvol met 230liter.
Bekijk bijlage 383248
Ik heb een speciale klep in de regenpijp zitten zie je gewoon open en dicht kunt zetten. Zal even een fotoootje maken als het licht is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.