Maak je niet druk over taal fouten zou ik zeggen BramMet of zonder taal fouten wil ik dan toch het volgende kwijt. Wij hebben het beste zorg stelsel en onderwijs ter wereld en behoren hiermee tot de top! Enkele opmerkingen hier op het forum naar het onderwijs en onze zorg vind ik danook zeer ongepast en respectloos! Zelf heb ik een ander beroep maar "mijn petje af" voor alle mensen in de zorg en het onderwijs die op zeer professionele wijze ons land door deze verschrikkelijke crisis proberen te loodsen met zeer weinig middelen en door op innovatieve wijze zorg en onderwijs te verlenen. Ik draag iedereen een warm hart toe en ben overtuigd dat we er sterk uit gaan komen. Niemand kan in mijn optiek op dit moment bepalen wat de beste manier is om deze ziekte te bestrijden, ook landen als China en singapore zijn er nog niet. de tijd zal het leren. Nederland kiest duidelijk voor een iets andere aanpak en we kunnen enkel hopen en vertrouwen dat onze geleerden weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb er vertrouwen in al zijn de cijfers echt zorgwekkend. Ik wens iedereen sterkte in deze moeilijke tijd!
Wie zonder fouten schrijft werpt de eerste steen 😉
Je hebt gelijk over de zorg medewerkers die daad werkelijk de zorg verlenen
Het gaat fout een paar treden hoger de zogenaamde beleidsmedewerkers zorgverzekering en overheid.
Want laten we eerlijk wezen die commercie in de zorg is een van de grootte fouten die ooit gemaakt is
De zorg is geen verdienmodel maar een noodzakelijk gebeuren het is toch belachelijk dat een ziekenhuis geld moet gaal lenen bij een bank/instelling om een nieuw ziekenhuis te bouwen of apparatuur aan te kopen of failliet kan gaan terwijl we ze hard nodig hebben nu.
En is de zorg wel zo goed dat ze je willen doen geloven ruim 17 miljoen mensen in dit land en nog geen 1000 ic plekken😱😕
Nu hebben we te maken met een virus maar ik weet niet of je de bijlmerramp nog voor de geest kan halen nu was het een vrachtvliegtuig maar stel je eens voor dat het een bevolkte vlucht was geweest en geen flats maar een woonwijk.