quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Hoef je iig niet langer te zoeken.Als er nu geen like van Cornelius volgt voor je bericht wordt het nog spannend...
Hoef je iig niet langer te zoeken.Als er nu geen like van Cornelius volgt voor je bericht wordt het nog spannend...
Begin steeds meer te snappen waarom mensen jou op de negeerlijst zetten 😉
Begin steeds meer te snappen waarom mensen jou op de negeerlijst zetten 😉
I know, keep your friends close and your enemies closerWhat a mistake to make.
They should know better and keep me closer... 😉
I know, keep your friends close and your enemies closer
Misschien is het een kweentje?
Schijnzwanger misschien?
Het kan een "lelijke" zwangerschap zijn. 🙂
Is nieuwe software om Belgen te weren 😉😀😀Hmmm, wat doet het forum met mijn post?
Ik gebruikte geen speciale tekens of zoiets maar ik zie van alles tussen de tekst staan?
Als kleinste wordt ik altijd gepest hier merk ik wel weer 😀
Als kleinste wordt ik altijd gepest hier merk ik wel weer
Is nieuwe software om Belgen te weren
Oh.....het werkt dus niet. Tijd voor iets nieuws😉Wat moet ik dan zeggen?
Oh.....het werkt dus niet. Tijd voor iets nieuws😉
Wat moet ik dan zeggen?
En daarom kunnen we niet zonder jou, je hebt altijd geweldige ideeënMisschien tijd voor een nieuwe knop op het forum:
"Negeer alle Belgen"
Zou wel een mooie shortcut zijn, nee?
Was bedoeld als reactie op Thea haar opmerking hoor Willem 😛
Ik weet het.
Mijn reactie ook! Ik word ook gepest, John! Lees maar eens na!
En niet omdat ik de kleinste ben maar louter omwille van mijn afkomst.... 😀
Nou ik zou er dan echt een klacht over indienen hoor.
Dat moet wel in zesvoud overigens en schriftelijk gebeuren 😀
Mijn reactie ook! Ik word ook gepest, John! Lees maar eens na!
Naast dit Topic, wat is eigenlijk het verschil met de Goedemorgen babbelhoek?, stel ik voor om een NEGEERTOPIC te beginnen. Nee, jullie hoeven hem niet direct binnen te koppen, daar had ik al aan gedacht!Hehe. Kon het niet laten... 😉 (elke kans om een cute puppy te delen grijp ik 😀)
On the other hand: one never knows (until one asks)... So better safe than sorry.
Ik ga op zoek naar de ongelukkige in recente topics, nieuwsgierig als ik ben... 😀
(Leeft het mosje nog eigenlijk?)
What a mistake to make.
They should know better and keep me closer... 😉
您要保留荷兰语吗?我的语言知识很低!I know, keep your friends close and your enemies closer
您要保留荷兰语吗?我的语言知识很低!
Ik zou wel een knop willen waarmee alle Belgische woorden (die wij, Nederlanders, niet gebruiken) automatisch omgezet worden naar de Nederlandse begrippen. Het zou mij soms een hoop denkwerk besparen.Misschien tijd voor een nieuwe knop op het forum:
"Negeer alle Belgen"
Zou wel een mooie shortcut zijn, nee?
Ik zou wel een knop willen waarmee alle Belgische woorden (die wij, Nederlanders, niet gebruiken) automatisch omgezet worden naar de Nederlandse begrippen. Het zou mij soms een hoop denkwerk besparen.
Ik zou wel een knop willen waarmee alle Belgische woorden (die wij, Nederlanders, niet gebruiken) automatisch omgezet worden naar de Nederlandse begrippen. Het zou mij soms een hoop denkwerk besparen.
Of een negeerknop voor onbegrijpelijke taal 😀
Hoeveel RAM zou dat gaan kosten bij sommige mensen?
Ja dat ligt er ook aan hoeveel posten onze Zuiderburen plaatsen toch Willem 😀 😀
Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe 😀 😀
Awel, volgens mij wonnen de Belgen het Nationaal Nederlands Dictee vaker dan de ollanders.Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe 😀 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.