Het Grote "Offtopic"-topic!


Iemand bood me een slimme deurbel aan. Een slimme deurbel? Ja, een slimme deurbel. Dat zijn deurbellen, zo vermoed ik, waar je niet op hoeft te drukken om aan te geven dat je voor de bijbehorende deur staat. Waar gaat dit heen? Straks hebben we een deurbel waar je al niet eens voor de deur hoeft te staan! Nou ja, ik ben wel echt aanwezig al zien jullie me niet. Wat overigens geen nadeel hoeft te zijn. Mijn groet is ook echt en je hoeft er ook al niets voor te doen. Een blijde dag wens ik u allen toe!
 
angry animation GIF by Tony Babel

pile GIF

everyone hippo GIF
 
@Friesian , je hebt een kooiker! Hoe oud, geslacht, naam, karakter?
Voor onze huidige hondjes hebben we twee kooikers gehad. Fijne honden.
Yep, hij is van januari 2016. Een pittig kereltje is Billy. Waakzaam, alert. Niet iedereens vriend. Eenkennig, eigenwijs maar voor mij ideaal, een echt maatje.

Super aanhankelijk. Maar met een gebruiksaanwijzing.

*edit*
Correctie. Even gecheckt 8-1-2015.
 

Bijlagen

  • 20160323_160345.jpg
    20160323_160345.jpg
    1 MB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Dat herken ik. Pittige werkhonden en wat eenkennig door de fok voor de eendenkooi, maar heel trouw en altijd bereid om iets te doen. Leuk hoor, geniet van hem!
 
Hoihoi,

Beetje een abstracte vraag, maar wellicht helpt het me in mijn gedachtenproces. Al maanden speel ik met het idee om onze 200x60x64 te gaan vervangen voor een grotere. maar een klein beetje meer aquarium, maar wel een mooier aquarium. En doen we dan verstandiger
aan 225x60x70 of beter 250x50x60?
Ik heb echt geen idee. :)
Als bioloog, dan lieg ik ook. ;):juggle:
 
Het grote nadeel van Oud en Nieuw?
Niet het late slapen.
Dat gaat nog wel.

Het gewoon op dezelfde tijd wakker worden.
Dát doet het hem.
 
Ach ja normaal ben ik er om 5 uur uit en dat was nu 45 later dus we hebben weer wat uurtjes slaap gemist vannacht.
 

Terug
Bovenaan