Nou dan doe je er wel lang over als je nu net van het toilet komt hoorIk moest om 06:45 plassen.
Dus je hebt sinds dat tijdstip een medestrijder.
Nou dan doe je er wel lang over als je nu net van het toilet komt hoorIk moest om 06:45 plassen.
Dus je hebt sinds dat tijdstip een medestrijder.
Omdat het vandaag zondag is. En de zondag wordt genoemd als een rustdag. Rusten kan je op verschillende manieren. Liggend is een van die manieren.Zo zeg, iedereen ligt nog te ronken op het forum dus ik zit tegen mezelf te kletsen.
Dat komt omdat een plasje doen, relatief, minder geurend is. De tijdsduur is dan wat minder van belang maar bij een andere boodschap wil je minder graag blijven zitten....Nou dan doe je er wel lang over als je nu net van het toilet komt hoor
Smaken verschillen hoor BenDat komt omdat een plasje doen, relatief, minder geurend is. De tijdsduur is dan wat minder van belang maar bij een andere boodschap wil je minder graag blijven zitten....
Daar proef ik bij voorbaat al niet. Dus die smaken? Nee, dat ik geen goed voorbeeld. Onze reukvermogens kunnen wel verschillen, dat dan wel weer. 😉Smaken verschillen hoor Ben
Als je belangstelling hebt wil ik je wel wat reukmonsters toesturen hoor🤣Daar proef ik bij voorbaat al niet. Dus die smaken? Nee, dat ik geen goed voorbeeld. Onze reukvermogens kunnen wel verschillen, dat dan wel weer. 😉
Hé, ik ben ook geen twintig meer...Nou dan doe je er wel lang over als je nu net van het toilet komt hoor
Ik ben 1 jaar jonger dan jij maar ja ik zit er nooit langer dan 45 min hoor🤣Hé, ik ben ook geen twintig meer...
't Ja, sommigen kunnen wennen aan bepaalde geuren...🙂🙂😉Ik ben 1 jaar jonger dan jij maar ja ik zit er nooit langer dan 45 min hoor🤣
Ik hoorde op de reclame laatst dat ze dat geurdoof noemen.'t Ja, sommigen kunnen wennen aan bepaalde geuren...🙂🙂😉
Ach, in de reclame rijden ze zelfs met een leeuw op de auto naar huis. Wahoooo. 🙄Ik hoorde op de reclame laatst dat ze dat geurdoof noemen.
Jeetje, @jessicapilon had het over geurdoof en nu heeft @Cornelius het over Superpis. Heb ik een geluk met mijn Gruwel.Maar de qubic van Superpis zou ik niet gebruiken; led heeft veels teveel vermogen en niet dimbaar.
Yep, hij is van januari 2016. Een pittig kereltje is Billy. Waakzaam, alert. Niet iedereens vriend. Eenkennig, eigenwijs maar voor mij ideaal, een echt maatje.@Friesian , je hebt een kooiker! Hoe oud, geslacht, naam, karakter?
Voor onze huidige hondjes hebben we twee kooikers gehad. Fijne honden.
Ik heb echt geen idee. 🙂Hoihoi,
Beetje een abstracte vraag, maar wellicht helpt het me in mijn gedachtenproces. Al maanden speel ik met het idee om onze 200x60x64 te gaan vervangen voor een grotere. maar een klein beetje meer aquarium, maar wel een mooier aquarium. En doen we dan verstandiger
aan 225x60x70 of beter 250x50x60?
Ik heb echt geen idee. 🙂
Als bioloog, dan lieg ik ook. 😉
Het is hier ten strengste verboden om te liegen hoorIk heb echt geen idee. 🙂
Als bioloog, dan lieg ik ook. 😉
Zolang je maar niet te veel sambal in de saus doet. Anders krijg je een gillende keukenmeid. 🙂Vergeet er niet een sausje bij te doen😉
Och met een kogelvrij vest aan kan je het gerust wagen...Dan schieten de garnalen door de bak en dan laten ze zich niet meer vangen
Gelukkig heeft men speciaal voor de aquarium houders daartoe kogelvissen uitgevonden.Och met een kogelvrij vest aan kan je het gerust wagen...
Dat zijn weer de prikacties. 🙂Zwaarddragers prikken daar dwars doorheen.
Kempvissen... oh nee, kemphanen!
Zal wel een tiepvoatjuh zijn. Ze bedoelen denk ik... Au!! 😉Kempvissen... oh nee, kemphanen!
Ach dat lossen we wel op met een siësta straks.Ja was een kort nachtje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.