Friesian
Well-known member
Oooh, daarom heb je een aparte gereedschapskist. 😉🙂Heb ik met mn leesbril geen last van want die heeft een aparte functie daarvoor🤣🤣
Oooh, daarom heb je een aparte gereedschapskist. 😉🙂Heb ik met mn leesbril geen last van want die heeft een aparte functie daarvoor🤣🤣
Kijk jij kent me al aardig.Oooh, daarom heb je een aparte gereedschapskist. 😉🙂
Niet zo goed als Frits en Appie denk ik...Kijk jij kent me al aardig.
Ik zou je eerder een zwerfvuil grijper aanbevelen. 😉🙂Goedendag,
Vraagje wat lijkt jullie beter.
1 eheim 2080 1700l/u met 2 ingangen en en uitstroom of
1 eheim 2071 950l/u met nog 1 eheim 2075 1250l/u. ( Totaal 2 ingangen en 2 uitstromen)
Aquarium is een 420 liter bak van 120cm.
Ik heb nu een aquael ultramaxx 1500 liter per uur maar kan de opvoerhoogte maar nauwelijk aan. Pomp krijgt bak niet schoon van zwerfvuil deeltjes.
Bedankt
Een grote magneet over de bodem trekken werkt soms ook is me verteldIk zou je eerder een zwerfvuil grijper aanbevelen. 😉🙂
Iets als deze...
https://www.bol.com/nl/p/2x-stuks-a...048802778?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Maar niet iedereen eet een bak slagroomijs per weekIk gebruik vaak een lege ijsbak en daar past net iets meer in en werkt ook heel goed.
John die komt dan 7 dagen jou helpen met die bak leeg eten.Maar niet iedereen eet een bak slagroomijs per week
Nope, heb al een kruising ijsbeer kangoeroe.Ja jij bent jaloers natuurlijk🤣🤣
Jeetje als ik zo kijk naar de persoon rechts dan zou ik niet zeggen dat ja 59 bent hoor🤣Wel wel. Wat zeg je me daar van? Ik word beroemd.
Bij deze vraag van @GwenSwinkels denk ik vrijwel direct aan de film..Helaas verdrietig nieuws. Cleo was niet sterk genoeg. Vanmiddag werd hij zo zwak dat ik heb besloten hem met kruidnagelolie in te laten slapen. Een moeilijke keus, maar waarschijnlijk het beste voor Cleo. Bedankt in ieder geval voor jullie hulp. Cleo zwemt weer samen met zn vriendinnetje in de vissenhemel! Daarover gesproken trouwens, even nog wel een vraagje, want ik probeer nog steeds te achterhalen hoe dit gelopen kan zijn. Hebben jullie ervaringen met ziekte door stress na het overlijden van een soortgenootje. Cleo had namelijk een vriendinnetje Abu waar hij de afgelopen 3 jaar mee samen was en ze hebben ook weleens eitjes gelegd samen. Echt een koppeltje was het. Ik merkte dat Cleo zich al wat slechter voelde toen Abu was overleden. Later leek het wel weer beter te gaan. Kan het zijn dat dit er mee te maken heeft of is dit heel raar gedacht? Ik merk gewoon dat het hele sociale beestjes zijn, dus ik dacht ik kan het altijd aan jullie vragen.
Maar naast dat in ieder geval dus bedankt voor de hulp!
Kweet ut nie zeker maar ik geloof dat als je een andere gebruikersnaam wilt dan moet je daarvoor een verzoek indienen bij beheer.Ik moet het toch even kwijt.
Noem me de zout op slakken-legger,
Dat verzoek is binnen gekomen en dat behandelen we binnen 8 weken🤣Kweet ut nie zeker maar ik geloof dat als je een andere gebruikersnaam wilt dan moet je daarvoor een verzoek indienen bij beheer.
Moeilijk of heel makkelijk. Als optie heb je ook nog twijfelaar. 😉🙂Ik trek het samen, maar twijfel dan tussen Taalman of Guppenpurist....
Nog even en we gooien het verzoek terzijde🤣🤣Dat verzoek is binnen gekomen en dat behandelen we binnen 8 weken🤣
Maar het zijn levendbarenden dus zijn ze toch zwanger van een visje en bevallen ze daarvan ?
Eierleggers kunnen niet zwanger zijn denk ik dan ?
Nu snap ik deels waarom vrouwen altijd zeggen dat ze een zwaar leven hebben want ze zijn regelmatig in productie toch🤣🤣niet verder dan dat ze 'in productie' is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.