Ik begrijp wat je bedoeld met het voorbeeld dat is juist het hele probleem. Als je nou had gezegd, de ene vind het een goude witte jurk en de andere blauw zwart had ik nog gedacht ja we hebben allemaal onze eigen kijk en perceptie over dingen maar je noemt me nu een kwakzalver.Dat van de platte aarde is maar een voorbeeld Don en nu zeg je doei hoor net alsof ik dat echt ergens heb gepost. Als je dit al niet begrijpt als zijnde een voorbeeld dan begrijp ik wel waarom jij je niet kan voorstellen waarom sommige leden soms moeite hebben met je posten.
Dat is denk ik voor velen het punt want als ze dat zeggen dan ga jij daar vaak telkens weer op door en dat ervaart men denk ik niet altijd als prettig en dit kan een topic verstoren.Dat mensen het niet eens zijn dat mag. Dan zeg je: ik ben het er niet mee eens
Nou ik zie nergens dat ik het woord kwakzalver heb genoemd hoor dus dit is uit de lucht gegrepen.maar je noemt me nu een kwakzalver
Wat een verschil kan er zijn in hoe je iets benadert, hoe je kunt denken.We hebben het inderdaad over dezelfde John, bij Conrad zijn ze nu iets over de 80 euro, ook makkelijk te Calibreren met een mini schroevendraaiertje aan de zijkant Ph4 + Ph7 mits ik mij dat goed herinnerd.
Achzo,er moet wel ook nog wat gewerkt worden op je werk he Friesian,
de betere wandelschoenen) voor tijdens mijn werk.
Ik zou dan wel een potje extra meenemen Bert🤣🤣Topic nog eens teruggelezen maar heb een oplossing gevonden voor al te lange onderwerpen, ga morgen Tippex -Correctie vloeistof kopen en de overbodige regels / onderwerpen op mijn mac-book scherm wegvegen,,😆😆
Ik ben sinds een paar jaar postbezorger met een postbike. En ja, in de loopwijk, de route heb je een straat, straten waar je sneller bent met links en rechts postbezorgen als je dat te voet doet. Wandelen is dan aan de orde. Dat werk vindt ik trouwens ook nog eens erg leuk om te doen.Achzo,er moet wel ook nog wat gewerkt worden op je werk he Friesian,
jij bent dus meer een wandelaar 🙄🙂😀😆😉
Yep, misschien kun je dan ook een potje geduld leveren bij Bert, John.Ik zou dan wel een potje extra meenemen Bert🤣🤣
Vooral dat ja, die lange lappen tekst in sommige topics, dat gaat irriteren. Hou het kort en bondig, zonder allerlei quotes of uitgebreide analyses. Dat komt eerder binnen dan een hele lap tekst..
Ik had liever wat mooie bakken zien voorbij komen,
dan telkens die lappen tekst zonder inhoud.
Ik erger mij daar ook al lange tijd aan,
en ben ergens wel blij dat ik zo te zien niet de enige ben en dat het eens word aangehaald.
Ik heb al zo vaak mijn gedacht willen posten,maar ik heb het nooit gedaan,
om het netjes te houden op het forum.
Dan heb je idd wel degelijke schoenen nodig,Ik ben sinds een paar jaar postbezorger met een postbike. En ja, in de loopwijk, de route heb je een straat, straten waar je sneller bent met links en rechts postbezorgen als je dat te voet doet. Wandelen is dan aan de orde. Dat werk vindt ik trouwens ook nog eens erg leuk om te doen.
Goede wandelschoenen, de betere merken heb je echt nodig, in de zomer maar ook tijdens als het flink regent. Droge voeten maken ook dan verschil. Nog maar te zwijgen over hielspoor waar ik rekening mee houdt, dus extra hakjes in de schoenen.
Kijk eens hoe alles veranderd. Vroeger had je een postbode, eerst in in donkerblauw pak met bijpassende pet waar PTT opstond later in een grijs tenue. Ze kwamen door weer en wind op de fiets met een grote leren tas. Die postbodes kenden, althans in onze omgeving, iedereen bij naam en wisten welke honden hun hakken uitkozen om in te bijten. Nu zijn het postbezorgers en een fiets hebben ze niet meer, wel een postbike, inderdaad. Ik geloof dat ik oud wordt...Ik ben sinds een paar jaar postbezorger met een postbike. En ja, in de loopwijk, de route heb je een straat, straten waar je sneller bent met links en rechts postbezorgen als je dat te voet doet. Wandelen is dan aan de orde. Dat werk vindt ik trouwens ook nog eens erg leuk om te doen.
Goede wandelschoenen, de betere merken heb je echt nodig, in de zomer maar ook tijdens als het flink regent. Droge voeten maken ook dan verschil. Nog maar te zwijgen over hielspoor waar ik rekening mee houdt, dus extra hakjes in de schoenen.
Ben, het heeft niet perse met leeftijd te maken. We hebben als postbezorger 3 tassen op de fiets. Eentje voor, twee achter.Kijk eens hoe alles veranderd. Vroeger had je een postbode, eerst in in donkerblauw pak met bijpassende pet waar PTT opstond later in een grijs tenue. Ze kwamen door weer en wind op de fiets met een grote leren tas. Die postbodes kenden, althans in onze omgeving, iedereen bij naam en wisten welke honden hun hakken uitkozen om in te bijten. Nu zijn het postbezorgers en een fiets hebben ze niet meer, wel een postbike, inderdaad. Ik geloof dat ik oud wordt...
Duurt niet lang meer of heel veel mensen kunnen Brabants lullen en de Sumatraantjes zullen blaffen.
Ik zie ze een beetje als een bende hyperactieve puppies die af en toe onder tafel schieten om hun vlijmscherpe tandjes in je tenen te parkeren
Nog ff en dan is ook het kwartje gevallen.Je kan beter geen stenen in huis halen want dan kan je ook geen steen laten vallen
Zou je aub namens ons allemaal het voorstel bij het ministerie van financiën in kunnen dienen dat ze geen belasting meer heft en de belastingdienst opheft?[Knip]
Maargoed ja ik zou ooit graag wel wat groters willen idd en kneed dat nu vast een beetje voor bij t ministerie van financien.. (lees: mn partner😁)
Geen belasting meer heffen? Ik denk dat ze het heffen anders moeten verdelen maar ja om alles te bekostigen zal het rijk toch inkomsten moeten hebben😉Zou je aub namens ons allemaal het voorstel bij het ministerie van financiën in kunnen dienen dat ze geen belasting meer heft en de belastingdienst opheft?
Bedankt namens velen. 😉😀
Ik vind mijn vraag aan Romeo beter.Geen belasting meer heffen? Ik denk dat ze het heffen anders moeten verdelen maar ja om alles te bekostigen zal het rijk toch inkomsten moeten hebben😉
Zolang ze mij ontzien kan ik ermee leven dus
Ja dat soort contacten heb ik dan weer niet.Ik vind mijn vraag aan Romeo beter.
Toch wel fijn dat we iemand op het forum hebben die rechtstreeks met het ministerie kan overleggen.
Hmm, weet je dat wel zeker? 😉🙂Ja dat soort contacten heb ik dan weer niet.
Nou nee dat weet ik nooit want ik ben/was blondHmm, weet je dat wel zeker? 😉🙂
Goed, geen uitval gehad. Klinkt misschien gek als ik het zeg maar ik leer ze langzaam kennen. De een doet het wat beter dan de ander maar niets doet het slecht.@NicoleE Hoe gaat het met alle plantjes?
Nou, dat vind ik al heel knap met sommige van die moeilijke planten.Goed, geen uitval gehad
Dus we moeten nog wat meer geduld hebben. Hoop op wat mooie bloemetjes in het voorjaarDus ik ben wel benieuwd wat in het voorjaar wil bloeien
Op de limit geeft altijd kans op een risico.Ja klopt geel is teveel van het goede, maar ik dacht baardalg te weinig co2 dus gaan we op de limit zitten.
Nu ben ik een 20 liter dennerle cub aan het starten met een superfish aquaflow 50 filtertje. En heb ik 2 vragen: wat voor spons heb je daarin? Doe je nog iets speciaals om je bacteriën in het filter te houden? Het zijn maar kleine filters, raak je niet al je baccies kwijt als je het sponsje uitspoelt?Zelf heb ik op de 60cm bakjes altijd met een Aquaflow 100 gewerkt.
Ik ken de 50 niet persoonlijk maar een sponsje van de 100 kun je in tweeën knippen en dan de 2 delen om en om uitknijpen.@jessicapilon , je schreef in een topic:
Nu ben ik een 20 liter dennerle cub aan het starten met een superfish aquaflow 50 filtertje. En heb ik 2 vragen: wat voor spons heb je daarin? Doe je nog iets speciaals om je bacteriën in het filter te houden? Het zijn maar kleine filters, raak je niet al je baccies kwijt als je het sponsje uitspoelt?
Edwin een kleine tip/ klein verzoek.Juwel200 Bekijk bijlage 368235in feite groeien hier nog 4 planten, crypto crispulata linksachter ,zwaardplant rechtsachter linksvoor groene tijgerlotus en van dat dikke gras in het midden de rest is vulling.
Bekijk bijlage 368236dikke bodemBekijk bijlage 3682371 aquaflow200 die geeft wel veel debiet vd opgegeven 400 hier 350 gemeten.
Heb ik met mn leesbril geen last van want die heeft een aparte functie daarvoor🤣🤣Edwin een kleine tip/ klein verzoek.
Plaats a.u.b. een spatie wanneer je een tekst plaatst bij een foto. Dat houdt het wat meer overzichtelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.