- Lid geworden
- 28 september 2016
Nieuwe vogel? Vertelbij een nieuw aangeschafte vogel

En nog wasmachinenieuws?
Nieuwe vogel? Vertelbij een nieuw aangeschafte vogel
Mozambiquesijspopje.Nieuwe vogel? Vertel
En nog wasmachinenieuws?
Dit was ook de soort die je al had?Mozambiquesijspopje
Ik zou al meerdere keren ontploft zijn. Zo lang zonder wasmachine, schandalig.Ben tamelijk gefrustreerd.
Ja die had ik inderdaad maar geen popje meer. Die wasmachine, breek me de bek niet open.Dit was ook de soort die je al had?
Ik zou al meerdere keren ontploft zijn. Zo lang zonder wasmachine, schandalig.
Tja die machine kan eer zelf weinig aan doen maar zo n zaak laat zich niet van de goede kant zien.Die wasmachine, breek me de bek niet open.
De verkoper is hier geen partij in maar bemiddelt wel. Het is de reparatieservice die er zo'n zooi van maakt.Tja die machine kan eer zelf weinig aan doen maar zo n zaak laat zich niet van de goede kant zien.
Jij bent gewoon bang dat Jes het bakje in de koelkast ziet en het dan door de salade gooit of het aan de konijnen voertJa daarom koop ik nooit invitro![]()
Nou als dat eenmaal in de koelkast staat dan mag dat wel want dan zijn ze ten dode opgeschreven denk ikJij bent gewoon bang dat Jes het bakje in de koelkast ziet en het dan door de salade gooit of het aan de konijnen voert![]()
Dacht dat je die bakjes wel beperkte tijd in de koelkast kon bewaren.Nou als dat eenmaal in de koelkast staat dan mag dat wel want dan zijn ze ten dode opgeschreven denk ik![]()
![]()
![]()
Pfff, ik zou het niet weten om eerlijk te zijn. Mn kipsate salade wel maar die invitro...................................Dacht dat je die bakjes wel beperkte tijd in de koelkast kon bewaren.
@Cornelius Weet jij dit?Dacht dat je die bakjes wel beperkte tijd in de koelkast kon bewaren.
Ik geloof dat ik het merk weet...En dan willen we allemaal weten welk merk dat is![]()
Ik had een goedkope machine gekocht, een BEKO met standaard 5 jaar garantie. Er waren ongeveer 1,5 jaar om. Omdat ik het niet zag zitten de wasmachine van mijn keuze (ASKO) mee te verhuizen met sloop of renovatie. Ondanks dat je de trommel vast kunt zetten lijden ze toch van een verhuizing. Dus de BEKO als goedkoop alternatief aangezien de zaak waar ik hem kocht relatief weinig defecte BEKO's meldde. In die prijsklasse een prima wasmachine volgens hen. En ik twijfel op zich niet aan dat merk, je voelt wel dat de bouwkwaliteit allemaal wat minder/lichter is. Maar ik kan niet betwisten dat de machine slecht is en ik kan het niet beamen.En dan willen we allemaal weten welk merk dat is![]()
Toch is de verkoper waar jij mee te maken hebt. Wanneer er een probleem is met een reparatie afdeling is dit niet jou probleem. Dat moet die verkoper dan maar oplossen. Maar in de praktijk schuift men dit probleem graag naar de uiteindelijke klant. Nicole, jij hebt het product gekocht bij een verkoper, leg het probleem bij hem, leg dus de verantwoording ook bij de persoon waar je zaken mee hebt gedaan.De verkoper is hier geen partij in maar bemiddelt wel. Het is de reparatieservice die er zo'n zooi van maakt.
Was mijn eerste wasmachine (tweedehands tijdens studie niet meegerekend). Heeft op gegeven moment een deel van de was opgegeten waarbij de rubberen ring helemaal kapot is gegaaneen BEKO
Zo ik wist niet dat jij zo hard kan wezen zegWasmachine ook gelijk de deur uit.
Eerst even zeggen dat ik het leuk vind je hier weer te zien!Goed keus we hebben hier ook sinds een paar weken Bosch. Een droger en een wasmachine. We zijn er erg tevreden over. Ook over de winkel. Dat is namelijk een zelfstandig bedrijf en geen media markt.
Ik las de in de handleiding van mijn nieuwe machine dat je dan meer water verbruikt en ook meer elektriciteit gebruikt. Scheelde behoorlijk zag ik.Dus meeste gaat op korte programma’s.
Ecostand duurt start met 3,5 uur maar hij het aan naar hoeveel erin zit.Zo n programma op 40 graden duurt dacht ik 59 min hier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.