Waar is de brand?
Zeg dat nou niet hardop!!! Daar gaat je reputatie 😱Ik test eigenlijk ook nooit.
Dat was mij niet duidelijk.weet ik hoor 😀 😀
Weet je zeker dat je dat dit hier wilde plaatsenNr24 op Netflix is leuk.
Misschien drie dingen inhuren...Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar als je m op je meterkast aansluit trekt je koelkast, vriezer, noem het maar ook mee.
Ik zou niet weten hoe je zo iets puur voor je aquarium zou kunnen doen (verwarming en pomp is dan het belangrijkste).. daar is denk ik wel wat technische know how voor nodig.
En een beetje verwarming trekt ook nog aardig wat volgens mij, zeker als de ruimte waar de bak in staat richting de 14 graden gaat..
Wel creatief bedacht hoor.. ik zat gelijkt aan een thuis accu te denken van tig duizend euro😛
Die doet voorlopig helemaal niks 😛Misschien drie dingen inhuren...
Een fiets, een dynamo en Mathieu vd Poel. 😉🙂
De dynamo zeker?Die doet voorlopig helemaal niks 😛
Fiets gejat denk ikDe dynamo zeker?
DreamcrusherHet voldoet in geen enkel opzicht aan de criteria van een aquascape. 🤔
Maar dit ter zijde.
Haha vaak hoort men liever iets anders maar goed je kan beter niet om de brei heendraaien zeg ik altijdTja, mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
De koper van de huisdieren nog meer. En in het geval van een minderjarige vind ik dat een ouder/verzorger/ iemand met verstand van houden van desbetreffende dieren mee moet kijken/helpen. Uitzonderingen daargelaten want heb hier op forum ook minderjarigen met meer verstand van vissen en aquaria gezien dan ik ook zal hebben.De verkoper had dit moeten weten,
Kan zijn dat jij er anders over denkt, dat kan en mag.De koper van de huisdieren nog meer. En in het geval van een minderjarige vind ik dat een ouder/verzorger/ iemand met verstand van houden van desbetreffende dieren mee moet kijken/helpen. Uitzonderingen daargelaten want heb hier op forum ook minderjarigen met meer verstand van vissen en aquaria gezien dan ik ook zal hebben.
Veel mensen die 3 hoog wonen hebben een zeepaardje.Ja ik vindt ok dat de verkoper beter moet weten maar ja als potentiele eigenaar van bepaalde dieren moet je ook zelf eerst wat uitzoeken wat kan en moet en wat niet kan.
Je koopt toch ook geen paard als je op 3 hoog woont😉
Of een stokpaardje.Veel mensen die 3 hoog wonen hebben een zeepaardje.
Of een baby orca.
Die zijn het meest vervelend! Die vreten de palmbomen van John kaal.Of een stokpaardje.
M'n moeder wou ook altijd van dit soort gedrochten......eh.....vissen in de vijver. Ze zaten er nooit lang in, konden niet snel genoeg zwemmen en werden gepakt door reigers en katten. M'n vader en ik vonden ze niks en ze kwamen er later ook niet meer in.Het lijken me eerder sluiers te zijn dan gewone Goudvissen maar ja dat is niet mn specialiteit.
Smaken verschillen inderdaad en dat is maar goed ook. Verschil is wel dat jij weet waar je mee bezig bent. Maar het blijven volgens mij toch best wel probleemvissen. Zelfs bij mensen met bakken ervaring en kennis heb ik het hier fout zien gaan. Blijft toch een aparte tak van het aquariumhouden naar mijn idee.Ja smaken verschillen en de 3 van ons zijn nu 2 jaar en doet het prima maar ja dat is geen garantie.
Clownbotia's zijn ook zo'n vissen waarvan een gerenommeerde LFS zei dat de vissen zich zouden aanpassen aan het aquarium...M'n moeder wou ook altijd van dit soort gedrochten......eh.....vissen in de vijver. Ze zaten er nooit lang in, konden niet snel genoeg zwemmen en werden gepakt door reigers en katten. M'n vader en ik vonden ze niks en ze kwamen er later ook niet meer in.
Die de dubbele sluier visjes opaten
Dat is bij veel mensen ook nog steeds het idee.Clownbotia's zijn ook zo'n vissen waarvan een gerenommeerde LFS zei dat de vissen zich zouden aanpassen aan het aquarium...
Das niet mooi.Ik herinner me nog dat Dieter Bohlen, Modern Talking, ooit zat te vertellen dat hij een reiger zag die 1 van zijn koi karpers in zijn snavel had van €3000,-.....
Dat herinner ik me niet maar wel hele mooie muziek die ze hebben gemaakt destijds.Ik herinner me nog dat Dieter Bohlen, Modern Talking, ooit zat te vertellen dat hij een reiger zag die 1 van zijn koi karpers in zijn snavel had van €3000,-.....
Wordt soms toch overschat naar mijn meningHaha, nog even en we testen niet meer.
Ja soms moet het maar vaak is het niet meer dan een bevestiging wat men vaak al wel weet maar ja extra controle kan verder geen kwaad.Wordt soms toch overschat naar mijn mening
Zijn conclusies zijn gebaseerd op de overlevingspercentages bij commerciële viskwekerijen waarbij kwantiteit belangrijker is dan kwaliteit.Volgens mij geeft die bij diverse ph waarden aan wanneer de nh3/4 in een alarmfase zit of dat je alert moet zijn of dat het giftig is. Maar ja als ik dan kijk bij een ph van 7 dan zou het pas giftig zijn bij een waarde van 80
Hier staat de vertaling met meer uitleg:
https://aquainfo.nl/5-ammoniak-nitriet-nitraat-en-chloor/
O jee, ik las juist dat stukken via die bepaalde site juist betrouwbaar moeten zijn maar zo zie je maar weer.Zijn conclusies zijn gebaseerd op de overlevingspercentages bij commerciële viskwekerijen waarbij kwantiteit belangrijker is dan kwaliteit.
Als iets 30x onder de letale-dosismediaan (LD50) word omgeschreven als 'stresvol' terwijl dit de maximale waarde voor de gezondheid voor vissen zouden moeten zijn, dan beschouw ik zijn informatie als onjuist. Het is bijna schandalig dat als auteur van de website aquariumscience zo'n simplistische kijk op fysiologie heeft.
Ga dit maar eens lezen over deze zelfverklaarde chemicus: https://tinyurl.com/29nv6sud
Dan word het vanzelf duidelijk waarom we de uitspraken van deze meneer maar naast ons neer moeten leggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.