Vrouwen denken weer aan geld uitgeven 😉Pincode, vergeet de pincode niet
Vrouwen denken weer aan geld uitgeven 😉Pincode, vergeet de pincode niet
Ho ho, zat meer te denken om het eerst onder m'n matras te leggenVrouwen denken weer aan geld uitgeven 😉
A;s je het glas wil hebben dan kun je het beter strijkenHo ho, zat meer te denken om het eerst onder m'n matras te leggen
Heb geen strijkijzer.A;s je het glas wil hebben dan kun je het beter strijken
Ja dan maar onder het matras of onder de zitting van de stoelHeb geen strijkijzer.
FaxenMaat stel ik heb een dode vis. Hoe krijg jij die dan in je bezit?
Nou ik dacht via DHL ofzoFaxen
Helaas? Ik weet het niet hoor....Klopt, ammonium nitraat is helaas verboden.
Waarom denk je dat Corné zo vaak aan een nieuwe scape begint? "Ik was uitgekeken op mijn extreem mooie bakje waarin alles goed groeit." Ja, ja.......🤔Gevaarlijke hobby
Je zou het bijna denken. ♨️🔥Waarom denk je dat Corné zo vaak aan een nieuwe scape begint? "Ik was uitgekeken op mijn extreem mooie bakje waarin alles goed groeit." Ja, ja.......🤔
Als de dropchecker groen kleurt dan zit je ongeveer op 30ppm CO2 bij het product van plantedbox.Als die 30mg is dan is limegroen wel vrij veel tenzij de TS veel licht heeft.
Helemaal met je eens en lichtgroen is vaak meer dan genoeg. Nu had de TS in dit geval het licht maar op 60% dacht ik dus vandaar de opmerking dat 30mg nu wel veel is in mijn ogen.Als de dropchecker groen kleurt dan zit je ongeveer op 30ppm CO2 bij het product van plantedbox.
Maar voor de gemiddelde aquariaan totaal onnodig, risicovol en feitelijk alleen bedoeld voor een High-Light setup. Nu zie je mensen met een bakje waterpest en CO2 installatie die een DC op een groengele kleur gaan brengen...😳
Dan vindt ik het jammer dat mensen niet een beetje verder kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.
Ook een beetje de schuld van de verkoper; die prijst het product aan in het kader van de omzet, en dan word er vaak creatief omgegaan met feiten en fabels.
Vindt jij dit een vereiste voor de mensen die hier reacties geven op het forum?biofysisch ongeschoold
Dan blijven er weinig leden over en het forum is in elk geval dan 1 beheerder armerVindt jij dit een vereiste voor de mensen die hier reacties geven op het forum?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.