Het Grote "Offtopic"-topic!


Die is 7 weken bezig geweest. met zijn vrouw.
Had 6 wekn om alles in orde te krijgen.
week 7 moest het huis leeg. dus ng een week bijgenomen.
Huren werden ook door hun over genomen van 2 huiizen.

https://www.woonplus.nl › GETEKENDE-VERSIE-prestatieafspraken-2020
  1. In cache
11 dec. 2019 - 4.17 In de periode van deze prestatieafspraken 2020 en 2021 worden de Wiltonflats geschikt gemaakt voor seniorenhuisvesting. 4.18 In de ...
Drie Wiltonflats voor seniorenhuisvesting | Schiedam24
https://www.schiedam24.nl › nieuws › wonen › drie-wiltonflats-voor-senio...

  1. In cache
Drie Wiltonflats voor seniorenhuisvesting. 18-12-2019 Wonen Kor Kegel ... Woonplus krijgt de ruimte om driehonderd seniorenwoningen te realiseren


Dar haddern we al op elk een verdieping opgebouwd, en liften bij gemaakt.
 
Ik heb ook nooit gezegd dat ik erg snugger ben :DIk heb weer andere kwaliteiten maar als ik die lijst op moet loaden dan forum plat. :cool:

Ik heb ook Aquael 1000 en 700/750. Die 1000 is stuk. Draad led lag bloot. Maar gebruik niet zo zeer in kader van groen water. Mijn vissen zijn dol op groen water dus waarom paniek. Met veel verversingen word het nooit erwten soep.

Dacht jouw zoon vandaag helpen met dozen uit pakken. Toch fijn zoon die veel heeft gedaan met de andere mannetje.

Nog even stoeien met printer. Moet wat werk afleveren maar printer is weer eens in staking. Zal hem nu even door elkaar gaan rammelen en toespreken.

Nieuwe printer. Ik ook gedaan.
 
Jullie vrouwen zijn echt hard naar elkaar.. Ik kan er hartelijk om lachen hoor maar damn!
Dit soort opmerkingen zijn altijd met een dikke knipoog bedoelt en nooit onvriendelijk of negatief.
En de dame aan de andere kant weet dit ook.
 
en de dames zijn stil ineens.

Wij dames laten ons natuurlijk niet verleiden tot bepaalde uitspraken.

Wij hebben het allang door hoor. Daniel geeft telkens het speelse voorzetje, Raoul verduidelijkt het mochten we het niet geheel snappen en kees zorgt voor de finishing touch.

Duhh.
 
Wij dames laten ons natuurlijk niet verleiden tot bepaalde uitspraken.

Wij hebben het allang door hoor. Daniel geeft telkens het speelse voorzetje, Raoul verduidelijkt het mochten we het niet geheel snappen en kees zorgt voor de finishing touch.

Duhh.
Moet @benvo nIet eens hier op reageren?
 
Willem en bertus erbij zijn de we daltons
 
Ah het is na 23.00 uur. Nu komt Raoul tot zijn recht...... waar is @benvo nou.. perfecte gesprekken voor hem.
 
Even serieus.. Ik wil graag iets extra's toevoegen aan mijn 60cm aquarium maar ik zit met een Bertus de Betta die alles vermoord. Jullie ervaring met iets wat altijd werkt bij een Betta? Het liefst iets wat de bodem gaat bewonen.
Ik heb zelfs de ancistrus moeten verplaatsen. Niet dat die niet op kon tegen Bertus hoor, maar op het laatst had meneer geen lange sliert meer over. De ancistrus pakt hem gewoon terug haha.
 
ik vind die aziatische modderkruipertjes erg mooi
 

Terug
Bovenaan