DanielHoogland
Well-known member
- Lid geworden
- 12 juni 2019
De Channallabes apus? Die eet die betta op 😛
Oh shit, overheen gelezen!160cm staat er op die link
Effe de dijk over naar Ton, die heeft er zatMisschien doe ik wel een leuke appelslak.. als ik ze kan vinden.
Mijn betta heeft alle slakken opgegeten die ik in mijn bak had. Het waren wel poelslakken maar ik weet niet of een appelslak beter gaat.Misschien doe ik wel een leuke appelslak.. als ik ze kan vinden.
Nu je het zegt.. ik kan ook geen poelslak (en er waren er genoeg) terug vinden... Dacht eigenlijk dat het door het weinig voeren kwam maar kan ook zomaar Bertus zijn geweest inderdaad.Mijn betta heeft alle slakken opgegeten die ik in mijn bak had. Het waren wel poelslakken maar ik weet niet of een appelslak beter gaat.
Ah verschillende ervaringen zie ik. Altijd he met die Betta's en hun persoonlijkheden. Ik gok dat die van mij ook niet van de slakken af kan blijven. Als ik zelf voor de bak sta begint hij ook al te blazen. (kop maar in..)
Nou zonder uien stinken mn voeten al erg genoeg 😀
Mijn moeder legde altijd een doorgesneden ui op het nachtkastje bij verkoudheid, en dat helpt wel.Nou zonder uien stinken mn voeten al erg genoeg 😀
Die ruik je toch niet als je verkouden bent. Gelukkig ben ik zelden verkouden, ik heb destijds in het magazijn waar ik werkte Rhinohorns gekocht, die gebruiken we elke dag.Nou goeiemorgen!!
😉
De papillote van dit decenniumIk weet niet zo goed waarom ik precies deze tips zie als reclame?
Misschien een stille hint?
Maar ik heb toch echt mijn bedenkingen bij dit gratis aangeboden advies....
Bekijk bijlage 287898
Een ui in mijn sok????
Ik wil zelfs niet weten waarom ik dit zou moeten doen.
Ja, maar of hij dat ook weet..
Doe ik nog bij mijn kinderen, en het helpt zeker.Mijn moeder legde altijd een doorgesneden ui op het nachtkastje bij verkoudheid, en dat helpt wel.
Ik wil het best proberen, al link ik tegenwoordig vaak naar onderstaand artikel wat het volgens mij voor een leek best begrijpend maakt.Doe maar zo even een quote ivm tag.
Zou jij niet eens een NH3/4, NO2, NO3 verhaaltje kunnen maken die gewoon heel simpel is. Geen hele wetenschappelijke kost. Geen denitrifcatie en nitrificatie en geen hele uitweiding maar gewoon in dummy taal. Kort en duidelijk. Dat als sticky kan worden gebruikt. We moeten zo vaak daarop wijzen en die er nu aanwezig zijn zijn allemaal kaliber zware stof. Er staan er vele in vele post maar nu telkens zoeken waar stond het. Gewoon voor beginners vanaf leeftijd 10 jaar ofzo.
Hier de kwebbelkaus maar wel duidelijk imoDoe maar zo even een quote ivm tag.
Zou jij niet eens een NH3/4, NO2, NO3 verhaaltje kunnen maken die gewoon heel simpel is. Geen hele wetenschappelijke kost. Geen denitrifcatie en nitrificatie en geen hele uitweiding maar gewoon in dummy taal. Kort en duidelijk. Dat als sticky kan worden gebruikt. We moeten zo vaak daarop wijzen en die er nu aanwezig zijn zijn allemaal kaliber zware stof. Er staan er vele in vele post maar nu telkens zoeken waar stond het. Gewoon voor beginners vanaf leeftijd 10 jaar ofzo.
Ik wil het best proberen, al link ik tegenwoordig vaak naar onderstaand artikel wat het volgens mij voor een leek best begrijpend maakt.
https://www.aquariadise.com/stikstofkringloop-aquarium-indraaien/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.