Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

De Channallabes apus? Die eet die betta op 😛

Nee dat past niet, Wimpelaal, 160 cm aqua

Nee dat gaat niet met een betta, wordt voer inderdaad.
pff azie is ook niet mijn ding.

maar die khuli vind ik prachtig

Ja is een andere, ook leuk. Ook veel te groot 🙂

Is het je opgevallen dat aquainfo.nl nooit over aquarium grootte praat? Slim dat ze daar weg bij blijven 😉

20200120_233016.jpg

Misschien doe ik wel een leuke appelslak.. als ik ze kan vinden.

Mijn betta heeft alle slakken opgegeten die ik in mijn bak had. Het waren wel poelslakken maar ik weet niet of een appelslak beter gaat.
Nu je het zegt.. ik kan ook geen poelslak (en er waren er genoeg) terug vinden... Dacht eigenlijk dat het door het weinig voeren kwam maar kan ook zomaar Bertus zijn geweest inderdaad.

Ach dan laat ik het wel even zo. Als hij er niet meer is dan ga ik eens dwergkogels proberen.

weet je zeker dat je geen poes in je bak hebt?

ik ga plat, morgen vroeg op.
welterusten.

Ik weet niet zo goed waarom ik precies deze tips zie als reclame?
Misschien een stille hint?
Maar ik heb toch echt mijn bedenkingen bij dit gratis aangeboden advies....

Schermafbeelding 2020-01-21 om 18.51.22.png

Een ui in mijn sok????
Ik wil zelfs niet weten waarom ik dit zou moeten doen.
:stars:

Ik weet niet zo goed waarom ik precies deze tips zie als reclame?
Misschien een stille hint?
Maar ik heb toch echt mijn bedenkingen bij dit gratis aangeboden advies....

Bekijk bijlage 287898

Een ui in mijn sok????
Ik wil zelfs niet weten waarom ik dit zou moeten doen.
:stars:
De papillote van dit decennium :chef:

Ja, maar of hij dat ook weet..

Doe maar zo even een quote ivm tag.

Zou jij niet eens een NH3/4, NO2, NO3 verhaaltje kunnen maken die gewoon heel simpel is. Geen hele wetenschappelijke kost. Geen denitrifcatie en nitrificatie en geen hele uitweiding maar gewoon in dummy taal. Kort en duidelijk. Dat als sticky kan worden gebruikt. We moeten zo vaak daarop wijzen en die er nu aanwezig zijn zijn allemaal kaliber zware stof. Er staan er vele in vele post maar nu telkens zoeken waar stond het. Gewoon voor beginners vanaf leeftijd 10 jaar ofzo.

Mijn moeder legde altijd een doorgesneden ui op het nachtkastje bij verkoudheid, en dat helpt wel.
Doe ik nog bij mijn kinderen, en het helpt zeker.

Wel een pittig geurtje maar ach if it helps why not

Zou jij niet eens een NH3/4, NO2, NO3 verhaaltje kunnen maken die gewoon heel simpel is. Geen hele wetenschappelijke kost. Geen denitrifcatie en nitrificatie en geen hele uitweiding maar gewoon in dummy taal. Kort en duidelijk. Dat als sticky kan worden gebruikt. We moeten zo vaak daarop wijzen en die er nu aanwezig zijn zijn allemaal kaliber zware stof. Er staan er vele in vele post maar nu telkens zoeken waar stond het. Gewoon voor beginners vanaf leeftijd 10 jaar ofzo.
Ik wil het best proberen, al link ik tegenwoordig vaak naar onderstaand artikel wat het volgens mij voor een leek best begrijpend maakt.

https://www.aquariadise.com/stikstofkringloop-aquarium-indraaien/

Hier de kwebbelkaus maar wel duidelijk imo
Klik hier

Ik wil het best proberen, al link ik tegenwoordig vaak naar onderstaand artikel wat het volgens mij voor een leek best begrijpend maakt.

https://www.aquariadise.com/stikstofkringloop-aquarium-indraaien/

Ja die is wel duidelijk maar al weer veel te lang. Nu ik hem open lees ik al kolonies etc. en hele pagina vol. Daar moet je wel even de tijd voor nemen om te lezen. Meer iets van heel kort in 2 minuten te lezen en basis is duidelijk. vissie poept, ademd etc. dan dit, dan bactie s groeien dan dat, dan bactie stabiel dan dat. Vissie erbij gebeurd dat. Zo iets. Ik ben zelf niet zo goed qua schrijven/grammatica etc.

Als ze meer willen weten kunnen ze de zware kost alsnog gaan lezen maar ik heb ook vaak dan zie ik de eerste zinnetje en zie ellenlang epistel dan ben ik al klaar en ga uberhaupt niet lezen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan