DanielHoogland
Well-known member
- Lid geworden
- 12 juni 2019
Je vis moet toch eerst in het water schijten voordat je die schijt bacterie krijgt?
Nou erin plassen?Maar hoe draai je in dan zonder vis?
Niet eens zo'n gek idee...Nou erin plassen?
was net op het journaal over missie naar mars.Niet eens zo'n gek idee...
nou dan gaan je vissen zeker hemelenJe kan er ook een dikke bolus in leggen, heb je meteen genoeg voor die 4 weken.
Of ze worden high. Een pleco wordt geen loner. Maar een stonernou dan gaan je vissen zeker hemelen
The Daltons scare me😉Thea, waar ben je toch
Gelukt? 😛
Nu jij met je ziektebeeld. Chopchop lucky luckHet strikken van jouw blijkbaar wel
Tja beetje knullig inderdaad maar is wel de insteek, zo iets.
Mag ik hem even over denken en er later weer op terug komen. Dit gaat over indraaien maar sommige zitten al met een aquarium. Dit zal ik dan prive gebruiken in mijn reacties dmv knippen/plakken want dat is geen gezicht als sticky
The Daltons scare me😉
Nu jij met je ziektebeeld. Chopchop lucky luck
o jij was die hond met die klef tongThea was lucky luck hoor.
Lust geen ui. Zit tv te kijken.Ze zijn erg rustig vanavond hoor
Was benieuwd of je er al was of als je nog met die ui bezig was.
Jij was Jolly Jumper toch?Thea was lucky luck hoor.
Mag ik hem even over denken en er later weer op terug komen. Dit gaat over indraaien maar sommige zitten al met een aquarium. Dit zal ik dan prive gebruiken in mijn reacties dmv knippen/plakken want dat is geen gezicht als sticky
Hoezo?. Zo lang je mijn naam er maar niet bij zet 🙂
Teveel bier op zeker.Die tekst is geschreven onder sterke druk en na een uurtje waterboarding. Kan je niet meer als waarheid zien 😉
Natuurlijk alleen het ligt er aan hoeveel liter water je hebt he.Ik vraag me af welke rol rottende plantenrestjes spelen in een indraaiend aquarium. Komt daar ook ammonium vrij?
Ik heb ooit een schets gemaakt, cartoonachtig. Misschien is die ook bruikbaar als extra toelichting. Zal hem morgen posten.Ja die is wel duidelijk maar al weer veel te lang. Nu ik hem open lees ik al kolonies etc. en hele pagina vol. Daar moet je wel even de tijd voor nemen om te lezen. Meer iets van heel kort in 2 minuten te lezen en basis is duidelijk. vissie poept, ademd etc. dan dit, dan bactie s groeien dan dat, dan bactie stabiel dan dat. Vissie erbij gebeurd dat. Zo iets. Ik ben zelf niet zo goed qua schrijven/grammatica etc.
Als ze meer willen weten kunnen ze de zware kost alsnog gaan lezen maar ik heb ook vaak dan zie ik de eerste zinnetje en zie ellenlang epistel dan ben ik al klaar en ga uberhaupt niet lezen.
Jij was Jolly Jumper toch?
Ja natuurlijk. Gebruik maar of pas zelf nog een beetje aan. Zo lang je mijn naam er maar niet bij zet 🙂
Jij was Jolly Jumper toch?
Ja natuurlijk. Gebruik maar of pas zelf nog een beetje aan. Zo lang je mijn naam er maar niet bij zet 🙂
Uiteindelijk wel ja maar in mijn ogen ook minimaal en niet te reguleren. Vandaar dat ik de ammonium chloride methode zo fijn vind. Gewoon uitrekenen hoeveel je nodig hebt, er in gooien en nog wat meten.Ik vraag me af welke rol rottende plantenrestjes spelen in een indraaiend aquarium. Komt daar ook ammonium vrij?
Ah.....we gaan over van moddergooien en scheldpartijen naar chantage, veel beter en minder rommelig😀Als je ooit erg vervelend ga worden kan ik dit altijd inbrengen als zijnde jouw werk. 😎
Thea was lucky luck hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.