Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

PEN batterijen, misschien?
Nee hoor, dat ding was al even niet gebruikt, dus was de accu zowat leeg. Na een minuut of 5 hield hij er mee op maar mijn tekening was nog niet af. Nu zit-ie in de lader. Maar inmiddels heb ik nog een ander idee uitgebroed, dus vanmiddag ga ik even op m'n gemakje creatief zijn. Wacht maar af...

Hahaha nee hoor, ik was op de middelbare school al
fan van Nina Hagen, dus ik heb mijn eigen ( veel te lange & ingewikkelde 😡) naam naar "Nina" veranderd. Veel makkelijker.

Nu maak je mij nieuwsgierig naar die ingewikkelde naam.

Helaas, die blijft privé. Houd het er maar op dat mijn moeder me vroeger van school op kwam halen en dan op deftige toon vroeg " Is ...... ( deftige lange naam) nog in de klas?" Waarop later de halve school me stond uit te jouwen en die deftige naam natuurlijk op een vreselijke manier stond te verbasteren. Want zo vaak kwam die naam niet voor. Op de middelbare had ik er dan ook schoon genoeg van.

Nee hoor, dat ding was al even niet gebruikt, dus was de accu zowat leeg. Na een minuut of 5 hield hij er mee op maar mijn tekening was nog niet af. Nu zit-ie in de lader. Maar inmiddels heb ik nog een ander idee uitgebroed, dus vanmiddag ga ik even op m'n gemakje creatief zijn. Wacht maar af...
Nee, hoor?

Zittn batterijen in, hoor. hoe laad je anders op. olaadbare batterijen.

Helaas, manlief gaat vandaag de hort op, dus geen gebruik van zijn tablet. 😀

Opties genoeg qua duidelijke plaatjes kringloop. Volgens mij mis ik nog de cartoon versie die Nicole heeft gemaakt. Ben benieuwd

Opties genoeg qua duidelijke plaatjes kringloop. Volgens mij mis ik nog de cartoon versie die Nicole heeft gemaakt. Ben benieuwd
Ik heb hem bekeken. Volgens mij klopt hij wel maar ik gebruik het Engelse woord 'ammonia' in plaats van ammoniak. Dus niet zo handig denk ik.
Wellicht ook lastig de kringloop in juiste volgorde te volgen. Enfin, hier de schets

. IMG-0521.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel leuk Nicole, vooral dat doods hoofdje en die aardig uitziende bacterietjes. :thumbs: Had liever een sluiertje gezien ipv de Betta maar dat is natuurlijk een persoonlijk dingetje.

Misschien editie maken en dan soort gericht. Ipv de Betta per vis soort :!

Hij is zo wel erg groot John 🙂 Groter dan het origineel, A5
Beter op normaal formaat bekijken door te klikken op het miniatuur.

John ik zie 2 kroketten een een sneedje brood waar het op kan met een sate sausje.

Top Jan. :r

Vind ook het inleidende stuk heel goed bruikbaar. Zal er veel van gebruik maken. Fijn dat het een sticky is geworden zodat het altijd makkelijk te vinden is. :thumbs:
Ga je nou zeggen dat je die hele tekst hebt gelezen :thumbs::r😀

Ga je nou zeggen dat je die hele tekst hebt gelezen :thumbs::r😀

😡 wat ben jij super vervelend vandaag zeg😡

Ik ben een eerlijk persoon, dus nee, ik heb niet de hele tekst zitten lezen. Ik was al zeer in mijn nopjes bij de inleidende tekst omdat dit zo iets is, wat ik zocht. Nu gewoon kopieren en plakken. Net al 1 pilot uit staan :br:

Ik heb niet te doen met indraaien van een aquarium en ben al op de hoogte over de mogelijkheid van deze wijze van opstarten. Dit word bij koi ook veel gebruikt. Wat ik veel raadpleeg ivm mijn aquarium/vissen.

Zo vluchtig gezien heb ik er alle vertrouwen in dat het een heel bruikbaar sticky is voor diegene die dit willen gebruiken.

Ik meng me niet graag in topics over bacties zaken op topics. Dat is me veel te veel werk en vermoeiend met alle maar, mits, en nog zoveel factoren. Daar hebben we andere mensen voor die dit leuk vinden. Dat laat ik graag aan degene over 😀 Vroger deed ik dit wat meer op het forum maar sinds Daniel op het forum is ben ik blij dat hij dit doet. Heeft er veel meer geduld voor dan mij en kan het ook veel beter verwoorden.

Dus houden zo:thumbs:

Geen tablet ter beschikking dus, maar wel ideetjes zat...

Ben benieuwd. Geen haast :thumbs:
Ik had dus als alternatief een Jip & Janneke knutsel versie in gedachten, met mijn mascotte Blupje in de hoofdrol. Dat wil ik hier even uitproberen:

IMG_0313.JPGIMG_0320.JPGIMG_0326.JPGIMG_0336.JPG

Geen tablet ter beschikking dus, maar wel ideetjes zat...

Ik had dus als alternatief een Jip & Janneke knutsel versie in gedachten, met mijn mascotte Blupje in de hoofdrol. Dat wil ik hier even uitproberen:

Bekijk bijlage 287952Bekijk bijlage 287956Bekijk bijlage 287957Bekijk bijlage 287958

Creatief bezig. Wellicht ben ik niet zo creatief minded maar hoe ik het zie als ik dit zo bekijk.

Fase 1 vis voeren Fase twee vis gaat bovenin kijken, fase 3 vis zwemt baantje, fase 4 vis is weg/dood of het plantje heeft hem op gegeten?

Hoop niet dat je beledigend op vat want dat is niet de bedoeling. Vind juist erg leuk om te zien hoe je er mee bezig ben :thumbs:

Fase 1 vis voeren, poepjes komen eruit, Fase 2 poep op de bodem vormt NH3, vis zit aan de oppervlakte, Fase 3 NH3 etend baccie vormt NO2, vis drijft dood op z'n rug, Fase 4 Dode vis weg, NH3 etend baccie vormt NO2, NO2 etend baccie vormt NO3, plantje eet NO3.:!

Ik had nog van die vingerbeestjes die voor baccie mochten spelen. Ik dacht dus, als je die foto's bekijkt komt de eerste weer terug, dus cyclus. En ik vind dit juist heel leuk...

Fase 1 vis voeren, poepjes komen eruit, Fase 2 poep op de bodem vormt NH3, vis zit aan de oppervlakte, Fase 3 NH3 etend baccie vormt NO2, vis drijft dood op z'n rug, Fase 4 Dode vis weg, NH3 etend baccie vormt NO2, NO2 etend baccie vormt NO3, plantje eet NO3.:!

Ik had nog van die vingerbeestjes die voor baccie mochten spelen. Ik dacht dus, als je die foto's bekijkt komt de eerste weer terug, dus cyclus. En ik vind dit juist heel leuk...

Ja ik snap wel wat het moet voorstellen omdat ik het geheel snap maar weet nu niet of dit zo duidelijk is voor iemand die het niet snapt. Hoe weet je dat die vingers beestje bacties zijn. Of dat het giftig is dat daarom het visje naar boven gaat en waarom is het visje weg op het laatst.

Ik denk even mee he op kinderlijke wijze. 😉

Ja ik snap wel wat het moet voorstellen omdat ik het geheel snap maar weet nu niet of dit zo duidelijk is voor iemand die het niet snapt. Hoe weet je dat die vingers beestje bacties zijn. Of dat het giftig is dat daarom het visje naar boven gaat en waarom is het visje weg op het laatst.

Ik denk even mee he op kinderlijke wijze. 😉

Trouwens waar zijn de andere creatievelingen die wat kunnen in brengen. :help:

Ik kan me niet geheel aan de indruk ontrekken dat wij verschillen van mening wat leuk is 😀

Dit is al weer een verschil van mening want het gaat mij niet om dat het leuk is maar voor mij moet het rationeel duidelijk zijn. 😀 Vind het visje wel erg leuk.

Maar meer meningen toch leuk

Ik zat ook al te denken over een plaatje, manlief heeft zo'n tablet waar je op kunt tekenen. Heb ik ook al even mee zitten stoeien. Gooi het binnenkort wel een keer in de groep, maar de pen is nu leeg. :sorry:

Graag nog wat informatie over waar en wanneer je die tablet in de groep gaat gooien? Zo'n ding kan ik goed gebruiken...

Plat bezien zijn al die crea bea's eigenlijk dolende zieltjes die eenzaam door het leven gaan doordat niemand ze begrijpt 😀 :koffie:

Snap de term beeldend kunstenaar ook niet. Beeld dan iets uit wat te begrijpen is. Sta je naar een schilderij te kijken met veertjes erop geplakt. Ik denk dan tja veertjes. Als je dan verhaaltje lees dan denk ik wat heeft dat in godsnaam te maken met een bos veren....... 😀Wie doolt er dan.

Ga eten maken :chef:

Snap de term beeldend kunstenaar ook niet. Beeld dan iets uit wat te begrijpen is. Sta je naar een schilderij te kijken met veertjes erop geplakt. Ik denk dan tja veertjes. Als je dan verhaaltje lees dan denk ik wat heeft dat in godsnaam te maken met een bos veren....... 😀Wie doolt er dan.

Ga eten maken :chef:
Het meest vreemde schilderij wat ik ooit heb gezien hangt bij onze koning in huis, een compleet wit vlak, d ekoning is helemaal idolaat van die schilder, tja wat zegt dat over niveau en inbeeldingsvermogen? 😀 :koffie:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan