DanielHoogland
Well-known member
- Lid geworden
- 12 juni 2019
Ik probeer het te ontcijferen maar lukt niet helemaal.
Dan wel de hond, de cowboy en de Daltons tegelijk he.Laat het over aan beheer!!!!!! Straks weer OTT dicht of bannen.
Dan wel de hond, de cowboy en de Daltons tegelijk he.
Bannen. Alles en iedereen tegelijk! 😉
Als je dat soort onzin niet geschreven hebt lekker negeren. Onderin op rapporteer drukken en beheer laten uitzoeken. Heeft Ton of John morgenochtend wat te doen. Die kunnen best zien wat je wel of niet geschreven hebt.Ik reageer niet meer op hem. Ik vroeg enkel in pb of hij wou ophouden met steeds vijandig te reageren. En toen begon ie te schelden. Eigenlijk niet veel anders dan wat hij hier doet maar met scheldwoorden. Tsjah. Maar dit was pb. Maar dat was toch de bedoeling om dit soort dingen in pb af te handelen? En dan gaa hij van alles zogenaamd kopieeren enz?
Eerst de dames, dan de Daltons.Bannen. Alles en iedereen tegelijk! 😉
Precies, het ging net lekker. Ik werd net onder druk verplicht om een tekst af te geven en daarna werd ik gechanteerd. Ik was nog niet helemaal klaar met slachtoffer spelen.Laten we het nou leuk houden..
Neen eerst de dames dan beheer dan Daniel 🙂Eerst de dames, dan de Daltons.
Nou daar waren we inderdaad.Precies, het ging net lekker. Ik werd net onder druk verplicht om een tekst af te geven en daarna werd ik gechanteerd. Ik was nog niet helemaal klaar met slachtoffer spelen.
Moet je bij Michelle zijn die is goed met zieke mensen 😀 heeft ze zo haar eigen handleiding voor (veel peukies roken tussendoor)😀Precies, het ging net lekker. Ik werd net onder druk verplicht om een tekst af te geven en daarna werd ik gechanteerd. Ik was nog niet helemaal klaar met slachtoffer spelen.
Ik zat ook al te denken over een plaatje, manlief heeft zo'n tablet waar je op kunt tekenen. Heb ik ook al even mee zitten stoeien. Gooi het binnenkort wel een keer in de groep, maar de pen is nu leeg.Gewoon een plaatje van de kringloop, zegt meer dan 1000 woorden.
echt hoor, vrouwen en techniek, hoe kan je digitale pen nou leeg zijn?Ik zat ook al te denken over een plaatje, manlief heeft zo'n tablet waar je op kunt tekenen. Heb ik ook al even mee zitten stoeien. Gooi het binnenkort wel een keer in de groep, maar de pen is nu leeg.
Rottend materiaal is organisch materiaal en wordt omgezet in aminozuren / aminen / organische zuren en daaruit ontstaat uiteindelijk ammonium en ammoniak.
dit noemen we mineralisatie.
Natuurlijk alleen het ligt er aan hoeveel liter water je hebt he.
Op mijn bak zal 1 stervende plant amper wat uitmaken.
PEN batterijen, misschien?echt hoor, vrouwen en techniek, hoe kan je digitale pen nou leeg zijn?
je kan bij uploaden aangeven om volledig te laten zien. dan kan je erop klikken om het te vergrotenWaar heb jij je plaatje weg? Daar stond deze ook. in dit formaat.
Hahaha nee hoor, ik was op de middelbare school alOver zappen, jij bent toch niet Nina van gtst want die zap ik altijd weg 😎
Mooie plaatjes, nu nog er bij vermelden dat NH3 en NO2 gif is voor je vissen met een kleurtje of zo....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.