Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

Het meest vreemde schilderij wat ik ooit heb gezien hangt bij onze koning in huis, een compleet wit vlak, d ekoning is helemaal idolaat van die schilder, tja wat zegt dat over niveau en inbeeldingsvermogen? 😀 :koffie:
Nou, misschien moet het nog een schilderij worden en heb je het beginstadium gezien... Maarre, jij was bij de koning thuis?

Het meest vreemde schilderij wat ik ooit heb gezien hangt bij onze koning in huis, een compleet wit vlak, d ekoning is helemaal idolaat van die schilder, tja wat zegt dat over niveau en inbeeldingsvermogen? 😀
En dan lachen met het Belgisch koningshuis :stom:

Ach, ik ben ooit naar een expositie gegaan van een leraar van mij op de Kunstacademie, maar al wat ik ervan begreep was dat hij vooral erg gefrustreerd was, toch brood op de plank moest en daarom maar les gaf 😀

Het meest vreemde schilderij wat ik ooit heb gezien hangt bij onze koning in huis, een compleet wit vlak, d ekoning is helemaal idolaat van die schilder, tja wat zegt dat over niveau en inbeeldingsvermogen? 😀 :koffie:

Is dat niet van die schilder die de opdracht kreeg een portret van hem te maken en die 2 weken met de koning in 1 kamer heeft gezeten voor inspiratie. Kijk, die schilder snap ik dan wel weer met een niets zeggend wit doek 😛

Is dat niet van die schilder die de opdracht kreeg een portret van hem te maken en die 2 weken met de koning in 1 kamer heeft gezeten voor inspiratie. Kijk, die schilder snap ik dan wel weer met een niets zeggend wit doek 😛

Ach die man heeft denk ik lekker verdiend in die 2 weken 😀

Het zal ongetwijfeld dik betaald hebben ja, zag laatst een portret van de koning in houtskool, vond ik mooier dan wat er in de rechtbanken hangt

Wat doe jij nu weer op de rechtbank? Ik hoop post afgeven en dat het niets te maken heeft met die verdwenen buurman in die buurt bij jouw 🙄

Ik vind hem al erg lelijk en lijkt me erg moeilijk uberhaupt wat moois van te maken in welke vorm dan ook met zijn dikke kop.

De portretten die in de rechtbank hangen word altijd een oproep voor gedaan in een aantal kunstgroepen op fakebook, daar zeg ik hem voorbij komen, ben nog nooit in ene rechtbank zelf geweest.

Ik vind die baard wel beter bij hem passen dan zo'n blotebillengezicht

Ik neem aan dat het steeds spannerder word en je steeds meer met die koppelingetjes en buisje loop te ijsberen. 😉

Hij heeft ze al zo vaak in en uit elkaar gehaald dat ze niet meer passen😀

We hebben weer goede tijden in het voor uitzicht. 😉

Misschien dat beheer even zijn topic opbouw aquarium een sticky van kan maken zodat we niet telkens hoeven te zoeken mochten wij even adviezen komen geven voor de aansluiting van al die buisjes. Dat gaat nooit komen zonder ons. 😀

We hebben weer goede tijden in het voor uitzicht. 😉

Misschien dat beheer even zijn topic opbouw aquarium een sticky van kan maken zodat we niet telkens hoeven te zoeken mochten wij even adviezen komen geven voor de aansluiting van al die buisjes. Dat gaat nooit komen zonder ons. 😀
Raoel gaat gewoon een video maken van alles wat hij doet:!

Ach als alles draait dan kom je er wel achter waar het lekt Raoul 😀 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan