Heel af en toe werkt het naar behoren, geniet van die zeldzame momenten zou ik zeggen😉
Dat zijn vaak momenten dat je niet online bent 😀 😀
Heel af en toe werkt het naar behoren, geniet van die zeldzame momenten zou ik zeggen😉
Uiteraard 😀Dat zijn vaak momenten dat je niet online bent 😀 😀
Zie het al helemaal voor me😀hoor je de hele tijd. Euhm, uhu.
Laters en nogmaals sterkte.Tot laters
Moet dat niet zijn ZE lekt. Dat is in elk geval véél plezanter.Uhu het lekt al
Ik heb in elk geval niks tegen lekkende dames.Je weet toch.
Het zijn altijd de dames.
Ik ga verder niet in op alle ongemakken van een vrouw die net bevallen is, maar geloof me, jullie mannen zouden dat niet aan kunnen 😀Willen we die details weten?
Weet het wel zekerWat een rust.
Missen we 2 leden?
Klopt, Bertus en keesvd hebben een ban gekregen voor een bepaalde tijd omtrent hun gedrag op het forum.Wat een rust.
Missen we 2 leden?
Klopt, Bertus en keesvd hebben een ban gekregen voor een bepaalde tijd omtrent hun gedrag op het forum.
Je solliciteert als persvoorlichter neem ik aan 😀Ik dacht dat ik de man van de nieuwtjes zou zijn 😀 😉
Wel fijn dat dit even gemeld wordt.Klopt, Bertus en keesvd hebben een ban gekregen voor een bepaalde tijd omtrent hun gedrag op het forum.
Je solliciteert als persvoorlichter neem ik aan 😀
Ik ga verder niet in op alle ongemakken van een vrouw die net bevallen is, maar geloof me, jullie mannen zouden dat niet aan kunnen 😀
En daarna ook niet meerDaar kunnen we het over eens zijn. Een vrouw die net bevallen is... je hebt er geen bal aan. 🙂
Klinkt als de perfecte baan voor jou!Ik dacht meer als voorlichter van de oude wijvenclub hier die graag alles willen weten 😀 😀 😛
Klinkt als de perfecte baan voor jou!
Dat heb ik nergens gezegdO ja, jij bent dus ook lid van dat clubje begrijp ik 😀 😀
Dat heb ik nergens gezegd
Jawel.Dat heb ik nergens gezegd
Wel fijn dat dit even gemeld wordt.
Ben dol op kneusjes.
Die vragen altijd aandacht.
Vind ik ook fijn om even te horen, we zien ze vast wel weer een keer verschijnen.Vind ook fijn om te weten. Zo blijf je niet in het duister tasten.
Vind het erg jammer dat het weer zo af gelopen is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.