michelle1
Well-known member
- Lid geworden
- 31 december 2015
Spock?
Uhu
Spock?
Mijn grapjes sloegen op deze thread, maar misschien heeft niet iedereen die gezien :Jammer dat andere de pineut zijn.
Stilte voor de storm Michelle.
Maar ik ben er wel 😀 Was alleen druk met boodschappen, naar de dierenarts voor advies, en naar de apotheek voor waterstofperoxide, en daarna eten gehaald.
Je gaat van rood naar blond?waterstofperoxide,
Rood haar is niet te blonderen, rood is de basiskleur van ieder haarJe gaat van rood naar blond?
Nee ik houd het op rood, maar het wondje van onze Tigger krijgt morgen een behandeling met verdunde waterstofperoxide voordat ik er weer propolis op smeer.
Veel plezier met Skippy Sumo 😛 ,ik ga nu even gezellig luisteren naar de muziek van mijn mannetje...
Het is redelijk rustig, alleen af en toe de trekker overhalen 😀 . Manlief speelt nu "I'll meet you further on up the road." Geweldig nummer, leuke tekst.
Dit nummer is overigens niet van hem, maar van The Boss (Bruce Springsteen). De JC versie zat in een voetbalcommercial afgelopen jaar, daarom wilde manlief 'm spelen.Ik krijg kippenvel van die man en dan in negatieve zin. Vroeger toen ik jong was luisterde mn vader altijd naar die man en ik vond het vreselijk en al helemaal al zn vrouw ging meedoen. Dus ja als ik die naam hoor dan krijg ik weer last van het JC trauma 😀
Wie is er boos? Ikke? Welnee, ik ben noooooooit boos! Net lekker crackertje gegeten met Golden Milk erbij... buikje weer gevuld. Zometeen weer Star Trek kijken op Netflix...Zo, ook maar eens en broodje kroket gegeten en een koude grolsh erbij.
Het was geen culinear hoog standje maar redelijk eetbaar. Uitzicht op de miezerige of was het nu mieterse sluiers, maar weer helemaal zen hier.
Heb je ook nog tijd gezien om wat te eten? Gepocheerde zwammetjes ofzo die je mannetje heeft gekookt voor je? Je moet wel een beetje sterk en in balans blijven voor al het noeste werk van vandaag.
Het zou fijner wezen voor mij als je gewoon in het OTT blijf posten want het is wel erg veel werk om je overal bij te houden en alles te kunnen volgen.Niet te doen.
Maar begrijp ik het nu goed dat je boos of dan wel furieus, omdat ze je aan de kant hebben gezet (met zo te zien technisch skils) op dit forum?
Een kleine tip van de sluier oplichten 😉
Wie is er boos? Ikke? Welnee, ik ben noooooooit boos! Net lekker crackertje gegeten met Golden Milk erbij... buikje weer gevuld. Zometeen weer Star Trek kijken op Netflix...
Even een ander onderwerp dus. Hoe ervaren aquarianen de informatie op de huisdierenbijsluiter van het LICG? Ik denk zelf dat de informatie wel compleet is, maar niet helemaal actueel. Bovendien is het onoverzichtelijk, en het is vooral heel veel tekst, waar niet iedereen genoeg geduld voor heeft.Toen ik deze pagina daarstraks opende, zag ik de advertentie van het LICG, met als titel: Alles weten over vissen? Dus ik meteen alles lezen (heb zelf ooit huisdierenbijsluiters geschreven voor deze organisatie). Kennen jullie deze advertentie? (Leuk om verder te kletsen op het OTT?)
Voor wat? Michelle's nieuwe bak, of iets anders?The Final Countdown
Ik krijg kippenvel van die man en dan in negatieve zin. Vroeger toen ik jong was luisterde mn vader altijd naar die man en ik vond het vreselijk en al helemaal al zn vrouw ging meedoen. Dus ja als ik die naam hoor dan krijg ik weer last van het JC trauma 😀
Die van mij maar ook een lekker nummerVoor wat? Michelle's nieuwe bak, of iets anders?
Een kippenvel momentje voor John Pillon.
Jij bent goed in het maken van vrienden 😀 😀 😉
Dus OT vragen hier stellen en beantwoorden, het overige "gezwam" lekker in het GMT doen!
krijgen we daar in no-time ook gezeik dat het GMT vervuild raakt...
Be your own judge, Rich! 🙄
Wie weet moeten we hier inderdaad ook wat GMT-vervuiling filteren om het GMT te ontzien maar dat is toekomstmuziek... 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.