Het Grote "Offtopic"-topic!


Wat rustig hier. Pag. 10 en 20 zijn inmiddels gevuld maar ik denk dat er nog wel wat slijm zwam sporen over zijn als kadootje voor vulling pagina 30 ;)
 
Maar ik ben er wel :D Was alleen druk met boodschappen, naar de dierenarts voor advies, en naar de apotheek voor waterstofperoxide, en daarna eten gehaald.
 
Maar ik ben er wel :D Was alleen druk met boodschappen, naar de dierenarts voor advies, en naar de apotheek voor waterstofperoxide, en daarna eten gehaald.

Tuurlijk ben je er. Had niet anders verwacht :D Z on druk leventje kunnen we niet verwachten dat je 24 uur online ben.

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die trigger van de 28e van Willempie. :juggle:
 
Oei, oei zo te zien zit er geen blondje achter de knoppen. :br:
 
Nee ik houd het op rood, maar het wondje van onze Tigger krijgt morgen een behandeling met verdunde waterstofperoxide voordat ik er weer propolis op smeer.
 
Nee ik houd het op rood, maar het wondje van onze Tigger krijgt morgen een behandeling met verdunde waterstofperoxide voordat ik er weer propolis op smeer.

Tja ik heb echt geen idee wat betreft de digitale wereld maar ik denk dat er wel een heel ernstig verschil van mening/inzicht is. Ik ben bang dat er nu diverse lambikjes rond lopen met nog maar 6 haren op het hoofd. Geen rood of blond maar ws. grijs :rolleyes:

Ik ga zo me skippy sumo maar eten geven en toekijken hap, slik en weg. :D

Daar blijf ik zen van :daisy:

Jij zult het nu waarschijnlijk druk heb met de verdediging van fort AF en zal het wel even duren voor dat er meerdere mensen hier op het forum zijn.
 
Veel plezier met Skippy Sumo :p ,ik ga nu even gezellig luisteren naar de muziek van mijn mannetje...
 
Veel plezier met Skippy Sumo :p ,ik ga nu even gezellig luisteren naar de muziek van mijn mannetje...

Is verdedigen van fort Af een lastig klusje of kan dit echt al relaxend op de bank?
 
Het is redelijk rustig, alleen af en toe de trekker overhalen :D . Manlief speelt nu "I'll meet you further on up the road." Geweldig nummer, leuke tekst.

 
Het is redelijk rustig, alleen af en toe de trekker overhalen :D . Manlief speelt nu "I'll meet you further on up the road." Geweldig nummer, leuke tekst.



Ik krijg kippenvel van die man en dan in negatieve zin. Vroeger toen ik jong was luisterde mn vader altijd naar die man en ik vond het vreselijk en al helemaal al zn vrouw ging meedoen. Dus ja als ik die naam hoor dan krijg ik weer last van het JC trauma :D :sorry:
 
Zo, ook maar eens en broodje kroket gegeten en een koude grolsh erbij. :chef:

Het was geen culinear hoog standje maar redelijk eetbaar. Uitzicht op de miezerige of was het nu mieterse sluiers, maar weer helemaal zen hier.

Heb je ook nog tijd gezien om wat te eten? Gepocheerde zwammetjes ofzo die je mannetje heeft gekookt voor je? Je moet wel een beetje sterk en in balans blijven voor al het noeste werk van vandaag.:deal:

Het zou fijner wezen voor mij als je gewoon in het OTT blijf posten want het is wel erg veel werk om je overal bij te houden en alles te kunnen volgen.Niet te doen. Ik wilde eigenlijk gewoon rustig en zen mijn weekend beginnen.

Maar begrijp ik het nu goed dat je boos of dan wel furieus, omdat ze je aan de kant hebben gezet (met zo te zien technisch skils) op dit forum?

Een kleine tip van de sluier oplichten ;)
 
Ik krijg kippenvel van die man en dan in negatieve zin. Vroeger toen ik jong was luisterde mn vader altijd naar die man en ik vond het vreselijk en al helemaal al zn vrouw ging meedoen. Dus ja als ik die naam hoor dan krijg ik weer last van het JC trauma :D :sorry:
Dit nummer is overigens niet van hem, maar van The Boss (Bruce Springsteen). De JC versie zat in een voetbalcommercial afgelopen jaar, daarom wilde manlief 'm spelen.
 
Zo, ook maar eens en broodje kroket gegeten en een koude grolsh erbij. :chef:

Het was geen culinear hoog standje maar redelijk eetbaar. Uitzicht op de miezerige of was het nu mieterse sluiers, maar weer helemaal zen hier.

Heb je ook nog tijd gezien om wat te eten? Gepocheerde zwammetjes ofzo die je mannetje heeft gekookt voor je? Je moet wel een beetje sterk en in balans blijven voor al het noeste werk van vandaag.:deal:

Het zou fijner wezen voor mij als je gewoon in het OTT blijf posten want het is wel erg veel werk om je overal bij te houden en alles te kunnen volgen.Niet te doen.

Maar begrijp ik het nu goed dat je boos of dan wel furieus, omdat ze je aan de kant hebben gezet (met zo te zien technisch skils) op dit forum?

Een kleine tip van de sluier oplichten ;)
Wie is er boos? Ikke? Welnee, ik ben noooooooit boos! Net lekker crackertje gegeten met Golden Milk erbij... buikje weer gevuld. Zometeen weer Star Trek kijken op Netflix...
 
Wie is er boos? Ikke? Welnee, ik ben noooooooit boos! Net lekker crackertje gegeten met Golden Milk erbij... buikje weer gevuld. Zometeen weer Star Trek kijken op Netflix...

Nou niet echt een smakelijke maaltijd lijkt mij, maar smaken verschillen.

Hier is de tv weer gereserveerd. Voetbal :rolleyes:

Dus maar even wat beppen op het OTT en star wars kijken. :D Vind dat eigenlijk wat toepasselijker dan star trek vandaag. Maar helaas zijn me mede bepjes er niet of toch?

Thea waar blijf je toch :help:

Maar alle gekheid op een stokje. Ik voel aan me water dat er je iets dwars zit. Gaat dit nog op een vreedzame wijze worden opgelost met betrokken partijen denk je?
 
Toen ik deze pagina daarstraks opende, zag ik de advertentie van het LICG, met als titel: Alles weten over vissen? Dus ik meteen alles lezen (heb zelf ooit huisdierenbijsluiters geschreven voor deze organisatie). Kennen jullie deze advertentie? (Leuk om verder te kletsen op het OTT?)
Even een ander onderwerp dus. Hoe ervaren aquarianen de informatie op de huisdierenbijsluiter van het LICG? Ik denk zelf dat de informatie wel compleet is, maar niet helemaal actueel. Bovendien is het onoverzichtelijk, en het is vooral heel veel tekst, waar niet iedereen genoeg geduld voor heeft.
 
Ik krijg kippenvel van die man en dan in negatieve zin. Vroeger toen ik jong was luisterde mn vader altijd naar die man en ik vond het vreselijk en al helemaal al zn vrouw ging meedoen. Dus ja als ik die naam hoor dan krijg ik weer last van het JC trauma :D :sorry:

Waarmee dus duidelijk wordt dat muziek, emoties en dus ook herinneringen bijna niet te scheiden zijn! The power of music!
 
Een kippenvel momentje, speciaal voor John Pillon.
Zomaar, omdat het kan! :petjeaf:

:D
Mét June Carter voor de volledigheid!



 
Nog een uitsmijtertje!
Verlenging wegens daverend succes...

I'm stuck in Folsom Prison
(Toepasselijk want zo voel ik me momenteel effectief een beetje: stuck in a prison! :p)

 
Nu de hele OTT-storm stilaan gaan liggen is kunnen we ons hopelijk opmaken voor een rustiger periode in dit topic...

Een paar bedenkingen bij het verloop tot nu toe:

1-Aan al wie zich stoort aan het OTT:
Probeer er mee te leven, negeer het desnoods!
Eén maal je bedenkingen plaatsen is geen probleem maar het is eigenlijk ook genoeg.
Die bedenkingen en dat ongenoegen tot vervelens toe blijven herhalen is onnodig, zelfs contraproductief. Je maakt er vooral jezelf ongelukkig mee.

Want: eindeloze herhaling van ongenoegen werkt! Maar dan vooral op de zenuwen. :deal: :D
Juist hé?
En het kost ook kostbare energie aan de klager, energie die anders voor positieve zaken kan gebruikt worden...
Dus:
Onthoud u van gezeur en geklaag, doe het niet morgen maar doe het vandaag! :thumbs:

2-Aan de liefhebbers van het OTT:
Laten we het OTT zoveel mogelijk gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het opvangen van offtopic vragen en reacties uit andere topics. Dus het filteren van het forum zodat alle topics zoveel mogelijk gespaard blijven van offtopic geneuzel.
Hou het gezellig maar niet té gezellig want dan maken de fans van het GMT zich zorgen over overlappingen en andere horrorscenario's.
Dus:
Hou het leuk in peis en vree, liefst offtopic zo vermijd je overlappingen met het GMT! :thumbs:

Hopelijk nu: Happy happy, joy joy?
:engel:
 
Dus OT vragen hier stellen en beantwoorden, het overige "gezwam" lekker in het GMT doen! :deal:

krijgen we daar in no-time ook gezeik dat het GMT vervuild raakt...
 
Dus OT vragen hier stellen en beantwoorden, het overige "gezwam" lekker in het GMT doen! :deal:

krijgen we daar in no-time ook gezeik dat het GMT vervuild raakt...

Be your own judge, Rich! :juggle: :rolleyes:
Wie weet moeten we hier inderdaad ook wat GMT-vervuiling filteren om het GMT te ontzien maar dat is toekomstmuziek... :D
 
Laatst bewerkt:
Be your own judge, Rich! :juggle: :rolleyes:
Wie weet moeten we hier inderdaad ook wat GMT-vervuiling filteren om het GMT te ontzien maar dat is toekomstmuziek... :D

had mijn bericht nog even aangepast en iets genuanceerd :)
 

Terug
Bovenaan